d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev17778798081136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 12 2009 03:42pm
De bevestiging:

Quote (StateMagazine)
Jay- Z komt naar Paradiso
Dat wordt slapen voor de deur voor een kaartje
Op dit moment is Jay-Z het gesprek van de dag. Terwijl de hype rondom Blueprint 3 toeneemt hebben wij een bevestiging gekregen van poptempel Paradiso. The God MC komt echt.

Gistermiddag ging het gerucht al rond op twitter dat Jay- Z zou optreden in de Paradiso. Maar een echte bevestiging van dit gerucht bleef uit. Wij op de redactie van State wilden jullie natuurlijk niet in het onzekere laten dus zijn we hier achteraan gegaan.

Iedereen kan opgelucht ademhalen want Hov komt echt. Op 25 september zal hij in de Paradiso aantreden, over het voorprogamma is nog niets bekend. Zodra er een update is over het voorprogramma en de start van de voorverkoop laten wij het jullie natuurlijk meteen weten. Wees er snel bij want zijn concert op 11 september in New York, Madison Square Garden was al binnen 2 minuten uitverkocht. Misschien gaat het in Nederland wel nog sneller

Datum: 25 september
Voorprogamma: Nog niet bekend
Toegangsprijs: €45, -
Start voorverkoop: Nog niet bekend

Madison Square Garden was al binnen 2 minuten uitverkocht

Iemand een idee hoeveel mensen er in Paradiso kunnen?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 13 2009 08:21am
Check Jiggy's Zomersessie @ 101barz. Nice.

Link: http://www.101.tv/page/101barz/play/c8266aab66efb37fbbb1868dd567597a

This post was edited by uNoTopia on Sep 13 2009 08:28am
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Sep 13 2009 02:12pm
Quote (uNoTopia @ Sun, Sep 13 2009, 03:21pm)
Check Jiggy's Zomersessie @ 101barz. Nice.

Link: http://www.101.tv/page/101barz/play/c8266aab66efb37fbbb1868dd567597a


Idd nice,

maar niks vergeleken met dit http://www.youtube.com/watch?v=_YcvSciMnN0
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 14 2009 01:41am
Quote (Kanni @ Sat, 12 Sep 2009, 23:42)
De bevestiging:


Madison Square Garden was al binnen 2 minuten uitverkochthttp://www.ml75.nl/images/smilies/smile.gif

Iemand een idee hoeveel mensen er in Paradiso kunnen?


Quote
De grote zaal van Paradiso heeft een capaciteit van 1500 bezoekers.


Past geen donder in.

Ik vind Jiggy toch niet tof. Kan er niks aan doen. Die random die er half naakt achter staat voegt wel verdomde veel toe.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 14 2009 08:11am
Jiggy lijkt daar nogal tegen zijn zin te staan. Plus hij dropt alleen oude verses, jammer.
Die random = Spacekees.

Edit: ik zag in die Spacekees-actie eigenlijk een parodie op die sessie van Kleine Viezerik.

This post was edited by Kanni on Sep 14 2009 08:12am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 16 2009 01:15am
Quote (Kanni @ Mon, 14 Sep 2009, 16:11)
Jiggy lijkt daar nogal tegen zijn zin te staan. Plus hij dropt alleen oude verses, jammer.
Die random = Spacekees.

Edit: ik zag in die Spacekees-actie eigenlijk een parodie op die sessie van Kleine Viezerik.


Spacekees is dan flink veranderd sinds hij een meisje wil.

Gister is cd van Brother Ali gelekt. Op een ander forum noemen ze het hét album van 2009. Zal hem vanavond eens goed beluisteren.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 16 2009 02:06am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Sep 16 2009, 07:15am)
Gister is cd van Brother Ali gelekt. Op een ander forum noemen ze het hét album van 2009. Zal hem vanavond eens goed beluisteren.
Yes, ik hoorde hetzelfde. Het album heeft een hoger niveau dan Jay-Z of Raekwon.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 16 2009 02:21am
Quote (JWT @ Wed, 16 Sep 2009, 10:06)
Yes, ik hoorde hetzelfde. Het album heeft een hoger niveau dan Jay-Z of Raekwon.


Juist, dat hoorde ik ook. Al vind ik BP3 heel tof.

Overigens is het album van Postman ook prima. Lekker rustig.
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Sep 16 2009 05:53am
spacekees is maar een klein beetje stoned daaro denk ik:P,,,,
lil wayne carter III blijft tog een van de betere albums _O_ al is de nieuwe van jay Z ook heeeeeeeel erg goed
Member
Posts: 17,129
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,260.00
Sep 17 2009 05:13am
Quote (reneisgoed1 @ Wed, Sep 16 2009, 12:53pm)
spacekees is maar een klein beetje stoned daaro denk ik:P,,,,
lil wayne carter III blijft tog een van de betere albums _O_ al is de nieuwe van jay Z ook heeeeeeeel erg goed


lil wanker bedoel je kom op man

ben neit zo van de jay z maar run this town is wel dik
Go Back To Nederlands Topic List
Prev17778798081136Next
Add Reply New Topic New Poll