Quote (Lucas[NM] @ May 25 2011 05:12am)
Eerst @ de Soos en daarna verder in t centrum van Breda.
Hij is komende woensdag trouwens al, vrees dat dat m niet gaat worden (aangezien ik vrijdag mn afstudeer opdracht in moet leveren).
vanavond dik feestje in de dependance ook... jammer dat ik niet kannnn vorige woensdag was hardwell daar ouwe. ik mis de goeie shit.. deze vrijdag gregor salto in miller iig.. hoop dat het net zo leuk/leuker word als met rehab. lijkt wel een klein lloret de mar hier in breda met die bekende dj's ;D:D alleen hier is gratis entree.
nee met mijn verjaardag denk ik ja oke logisch tuurlijk.
maar ze smst nu elke avond voor mijn examen succes morgen en je kan het blablabla en echt op de minuut na mijn examen krijg ik al: en hoe ging het? dan ga ik er wel wat raars achter denken ja..
en die mixtape is wel nice maar veel lange saaie stukken en dan weer een stukje leeeeuukk...
wiskunde vandaag ging vrij goed
tussen de 5.3 en de 7.9 afhankelijk van de normering. zt denk ik wel in de 7 vanmorgen een uur door mijn wekker heen geslapen.. nog net op tijd gekomen voor examen.
laatste sms van i ga ik niet meer op reageren. vanavond is ze in de stad. misschien balt ze eindelijk eens een andere kerel. verlies ik ook gelijk mijn hoop en kan ik verdurrrrrrrhurrrrrrrrrrrrrrrrderpaderpppp
This post was edited by Tunder_Monkey on May 25 2011 11:46am