d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev16970717273102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 974.51
May 18 2011 07:41am
Quote (Wuben[NM] @ May 18 2011 01:07pm)
Hier in Boston weinig zon gehad. Straks door naar NY. Dit terzijde.

Mensen houden niet van afhankelijke partners. Nooit afhankelijk overkomen.

Op naar downtown Brooklyn voor je echte gangster roots?
Member
Gold: 179.04
May 18 2011 08:37am
Quote (Wuben[NM] @ May 18 2011 02:07pm)

Kwam vandaag een dame uit NY tegen bij Wayne's Coffee. Wel een gezellig vrouwke.

Maar het bevalt wel daar aan de eastcoast hoor ik?
Member
Gold: 60.63
May 18 2011 11:17am
Quote (Lucas[NM] @ May 18 2011 02:37pm)
Kwam vandaag een dame uit NY tegen bij Wayne's Coffee. Wel een gezellig vrouwke.

Maar het bevalt wel daar aan de eastcoast hoor ik?

Hahaha. Big dick playaahh swing it passed your kneeees

Quote (Wuben[NM] @ May 18 2011 01:07pm)

Ik kom toch niet aanhankelijk over door gewoon terug te smsen :p. Het is niet zo dat ik uit me eigen haar sms.. Verder probeer ik zo min mogelijk interesse te tonen dus da. Zit wel goed. Het stort mij alleen dat ze wel weer veel interesse toont voor mij.. Zou ze zin hebben ofzo? Op haar fb zet ze nu vanavond happy hour met studenten verenigimg vanavon tuasen 11 en 12 gratis ahotjes... Heb er niet naar gezocht, kwam gewoon bij me nieuws updates... Miss wil ze eerst eens een ander in bed proberen voor ze mij weer terug neemt ofzoo!?? Maarja ik sms iig gewoon terug, zonder dat ik hier Ook maar iets van ga verwachten en ga er verder ook niet langer over nadenken. Dat ze straalbezopen is vanavond. Ik ga ak lerennn :D na de examens zie ik wel o ze nog wil of niet
Member
May 20 2011 07:35pm
AAGA EAGEAEHEAHEA

CHICK UPDATEEEEE
LOL

oke ik dacht vandaag dus 2 voldoendes te halen voor examens en heb maandag pas weer exame dus ik ging ff drinken met maten. KANKER PEUKE.

maar wij dus lekker dronke blaaaaaaa

ik was met 1 maat die ging zieken, (DE ZEIKMAAT) dus hij zegt yo kom we gaan 16 jaar cafe.... dus wij daarheen (mesje L ( JA LUCAS HET GAAT HIER OVER LOES OOOHHHH)) allemaal smsen ja kom blabla ik wil je volgende week zien blaaaaaaa ik moe thaar echt hard neuken de 27e. dan zie ik haar weer. sowieos mag ze blijven slapen.
maar dus in het 16 jaaar cafe maat zegt, sowieos krijg je haar id niet te zien, dus ik stap op die chick af, yo ik heb weddenschap, een euro als ik je id mag zien, ik kreeg 5 van me maat `loLOLOLOLLLL dus ze gaat haar tas pakkken yooo ik ben kroatiesbh blalaaaaaaaaa het interesseert me zo weinig. ik dacht oke weddenschap gewonnen laterrrrrrrs. maarja ze wilde haar nummer persee geven, nummer van de croateier gescored. ben haar naam vergeten haha dus word moeilijk ssmen lolololoolol ahalol maarrrrrr superrelacxt. ander cafe wij naar walk, daar een slet. ik dacht is wel lekker gaan we mee praten. die chick zegt ja ik ben lesbisch heb een vriendin.... dus ik zeg liscbisch of bi. zegt ze bi. dus ik zeg hmm misschien geinteresseerd in een trio me tjou vriendin en een kerel? zegt ze lijtk me wel leukk blabla dus nog een half uurtje mee staaan praten maar niet meer geneukt ofzo.. dat was wel me fl inke trio kans. niet eens een nummer gescored. jammeerrr maarja... ik wil meisje I no g steeds wanner ik mijn havo haal haahhaaah ik weet het hoe kansloos maarja. het blijft een heeeele goede motivatie.

dus nu lekker slapen en dit weekend nog geschiecenis dooorlezen en eherhalen, ik ken het al zooooo goed.... (de boeken die ik van i had gekregen..... :(((((((((((( GODVER. maarja hoop dat ik slaag
hate to say i told you soooooooooooooooo ahaha

maarja nog niet geslaagd he..... maar komt nog goed en godver ik leg net mijn laptop op me pik AUWWW

This post was edited by Tunder_Monkey on May 20 2011 07:38pm
Member
May 21 2011 04:16pm
What the fuck was dat voor onzin post...
Member
Gold: 810.00
May 21 2011 05:05pm
Quote (Tunder_Monkey @ 22 May 2011 00:16)
What the fuck was dat voor onzin post...

<3 Held :)
Member
Gold: 179.04
May 22 2011 03:07am
Quote (Tunder_Monkey @ May 21 2011 02:35am)
AAGA EAGEAEHEAHEA

CHICK UPDATEEEEE
LOL

oke ik dacht vandaag dus 2 voldoendes te halen voor examens en heb maandag pas weer exame dus ik ging ff drinken met maten. KANKER PEUKE.

maar wij dus lekker dronke blaaaaaaa

ik was met 1 maat die ging zieken, (DE ZEIKMAAT) dus hij zegt yo kom we gaan 16 jaar cafe.... dus wij daarheen (mesje L ( JA LUCAS HET GAAT HIER OVER LOES OOOHHHH)) allemaal smsen ja kom blabla ik wil je volgende week zien blaaaaaaa ik moe thaar echt hard neuken de 27e. dan zie ik haar weer. sowieos mag ze blijven slapen.
maar dus in het 16 jaaar cafe maat zegt, sowieos krijg je haar id niet te zien, dus ik stap op die chick af, yo ik heb weddenschap, een euro als ik je id mag zien, ik kreeg 5 van me maat `loLOLOLOLLLL dus ze gaat haar tas pakkken yooo ik ben kroatiesbh blalaaaaaaaaa het interesseert me zo weinig. ik dacht oke weddenschap gewonnen laterrrrrrrs.  maarja ze wilde haar nummer persee geven, nummer van de croateier gescored. ben haar naam vergeten haha dus word moeilijk ssmen lolololoolol ahalol maarrrrrr superrelacxt. ander cafe wij naar walk, daar een slet. ik dacht is wel lekker gaan we mee praten. die chick zegt ja ik ben lesbisch heb een vriendin.... dus ik zeg liscbisch of bi. zegt ze bi. dus ik zeg hmm misschien geinteresseerd in een trio me tjou vriendin en een kerel? zegt ze lijtk me wel leukk blabla dus nog een half uurtje mee  staaan praten maar niet meer geneukt ofzo.. dat was wel me fl inke trio kans. niet eens een nummer gescored. jammeerrr maarja... ik wil meisje I no g steeds wanner ik mijn havo haal haahhaaah ik weet het hoe kansloos maarja. het blijft een heeeele goede motivatie.

dus nu lekker slapen en dit weekend nog geschiecenis dooorlezen en eherhalen, ik ken het al zooooo goed.... (de boeken die ik van i had gekregen..... :(((((((((((( GODVER. maarja hoop dat ik slaag
hate to say i told you soooooooooooooooo ahaha

maarja nog niet geslaagd he..... maar komt nog goed en godver ik leg net mijn laptop op me pik AUWWW

LOLWUT?! xD Doe die Loes gewoon jonge, ik blijf t een vaag wijf vinden. Volgens mij zag ik dr afgelopen vrijdag op t terras, herkende me niet denk ik.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 22 2011 04:43am
Quote (shadowstriker89 @ 5 Jan 2011 23:20)
okeeee het zit zo
ik ben beetje gaan sletten zegmaar....
met 2e kerstdag een slet ontmoet en gezoend 'MEISJE H'
daarna afgelopen donderdag nog een slet ontmoet en gezoend 'MEISJE G' (dit was trouwens de beste vriendin van 'MEISJE T' ook wel mijn current GF) maar ze vond het niet erg zei ze haha
tussendoor dus nog gezoend met 'MEISJE T' maar daaaaar tussendoor nog afgesproken met 'MEISJE K' en wat proberen te hosselen met 'MEISJE L' uit het zoenmoment topic. morgen afspraakje met 'MEISJE L2'

maar het zit dus zo hehehe
ik was net op msn en L begint te praten dus gewoon boompje beestje blaaaaaaaaaaaat zegt ze inneens, ik hoorde trouwens van 'MEISJE Z' dat je met G hebt lopen flikflooien met oud en nieuw. meisje Z speelt ff geen belangrijke rol dit is gewoon de vieze kanker nsb hoer die die shit helemaal vanauit breda naar tilburg heeft lopen doorspelen (WTF) maarja
zegt ze dus Wat vind je vriendin hier nou van? ik heb laatst for the lulllzzzz mijn facebook status geupdate voor mijn niet bepaald serieuze relatie met T
dus ik zeg uhhhhhhh die was erbij hehehehe maarja was dus dom om dat te zeggen. dus ik allemaal zeiken maar was stom was dronke blabla
dus zei zegt oke spannend verhaal. ik zou het verfilmen. en toen zei ze ik ga slapen trusteee

Dussssssss

zit nogmaals logeren bij L er nog in of gaat ze me dit nooit vergeven? Dit lijkt trouwens echt kankerveel op die shit vroeger met meisje E2 en meisje P hahaha I werd net zo leip als L nu is... facebook status misschien op single zetten?
vanavond komt T trouwens weer langs hahahahaha

tfuc
Member
May 22 2011 07:24am
Ja heb dus met loes afgesproken volgende vrijdag bij gregor salto maar ik ben nu Bezig LIKE A BOSS ahaah de franse aan het lijntje, de amsterdamse aan he lijntje, zie loes vrijdag en net via msn de roodharige chick geregeld LOL zie haar dus ook vrijdag op hetzelfde feest....... Dit word dus terin moeilijk ik denk dat ik 1 chick voor in het cafe houdt en 1 chick achter en dan steeds afwissel ahahaha ik zal vanavond fotos posten misschien kies ik er gewoon 1 van de twee. Loes is puur om te ballen, roodhariga miss relatie op den duurrr
Member
Gold: 100.00
May 22 2011 07:36am
Broer van Edu

misschien is het tijd dat je eens (Photo)strips leer maken.
dan hebben we niet zo vaak een tl:dr indruk...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16970717273102Next
Closed New Topic New Poll