d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev16970717273136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 17 2009 07:48am
Quote (uNoTopia @ Mon, 17 Aug 2009, 01:07)

Vlaanderen + hiphop =

Heeeee, Turk gaat iemand dissen. Hij geeft al een paar dagen hints in die richting en er zijn geruchten dat het om Sticks zou gaan. In ieder geval iemand die al lang meegaat en weinig interviews doet.. Misschien vanwege die 'zeg jee' actie?
Ik hoop van wel eigenlijk, in Nederland zijn al die rappers vriendjes. Disstracks en het hele battle aspect is toch een mooie kant van hiphop imo.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 17 2009 07:59am
"Mensen claimen hiphop te zijn...disse is hiphop...jammer dat je in nl die acties niet kan pullen...luister lijn5 tonight!"
about 3 hours ago from UberTwitter
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 17 2009 08:03am
En:
Quote
Eheeee....ik zie net een interview van stikker op puna...."Jiggy Dje zegt Jee, dat weet ik sinds vandaag ej"....ok ok....gaan we zo doen?
12:09 PM Aug 13th from UberTwitter


Edit: maar het kan ook even goed fake zijn om gewoon aandacht te trekken, wat bij deze gelukt is.

Of:
Quote
Ik lees net die opmerking van Neo op state..ahah..hij noemt mij en de jeugd grappemakers..ik ben eigenlijk ook best grappig..wiwa vjeze ook!


This post was edited by Kanni on Aug 17 2009 08:08am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 17 2009 08:24am
Ik ben benieuwd, Sticks zegt dat inderdaad maar het is maar een freestyle. Zal wel loslopen.



Edit: http://www.lijn5.com/news/927-ruff-ryders-reunited :D

This post was edited by uNoTopia on Aug 17 2009 08:53am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 17 2009 12:37pm
haha Turk net @ Lijn5: "Nee ik noem geen namen, dan denken ze dat ik ze diss. Dissen doe ik dadelijk."

Ik ben benieuwd.

This post was edited by uNoTopia on Aug 17 2009 12:37pm
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 18 2009 04:02am
Quote (Kanni @ Mon, Aug 17 2009, 01:48pm)
Heeeee, Turk gaat iemand dissen. Hij geeft al een paar dagen hints in die richting en er zijn geruchten dat het om Sticks zou gaan. In ieder geval iemand die al lang meegaat en weinig interviews doet.. Misschien vanwege die 'zeg jee' actie?
Ik hoop van wel eigenlijk, in Nederland zijn al die rappers vriendjes. Disstracks en het hele battle aspect is toch een mooie kant van hiphop imo.
Hehe, nice. Het zou wel fake zijn, maar ik vind dit soort stunts altijd wel interessant.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 18 2009 05:43am
Quote (Kanni @ Sun, 16 Aug 2009, 12:57)
Ik zet DOYS hoger dan Beach Chair, maar nog hoger van Jay-Z staat Dead Presidents II, Can I Live, U Don't Know, The Watcher 2, Song Cry, 99 Problems, Blueprint 2.. Pff, Jay heeft echt wel veel dope nummers.

Ik ben het al niet meer eens met m'n eigen top 15. Vloeistof moet hoger en Vitamine E van Extince moet er zeker ook in.


Haha, ik wist dat de keuze voor Beach chair vrij controversieel zou zijn. Ben fan van de beste man en dit vind ik op dit moment zijn beste nummer. 99 problems is top, maar hij redt het niet. De hype rond Dead presidents II heb ik nooit zo begrepen, maar Nas laat me dan ook vrij koud.

Goed, uiteindelijk blijft het allemaal een kwestie van smaak. De beat, lyrics en plaats op album (laatste nummer) hebben mij hem voor een top 10 plaats in aanmerking laten komen.

Vloeistof moet hoger staan inderdaad. Jiggy staat te hoog. Ook Zwart Licht mag hoger en Winne iets lager (alhoewel die heel dope is). Ik merk dat ik Zwart Licht echt heel vaak draai.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 18 2009 11:19am
1. Opgezwolle - Eigen Wereld
2. Opgezwolle - Vloeistof / Brandstof
3. Fakkelbrigade - Colucci Era
4. Kubus & Sticks - Microphone Colossus
5. Typhoon - Tussen Licht en Lucht
6. Extince - Binnenlandse Funk
7. Blaxtar - Ozmoses
8. Jawat! - Ut Zwarte Aap
9 . Sticks & Delic - Fakkelteit
10. Winne - Winne Zonder Strijd
11. Zo Moeilijk - Nijmeegse Modo
12. Jiggy Dje - Ark de Triomph
13. Blaxtar - Chronoz Baal
14. Manu - De Vloek op de Overvloed
15. Fakkelbrigade - Prelude van een Era (EP?)
16. Opgeduveld - Opgeduveld
17. Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic
18. Kubus - Buitenwesten
19. Zwart Licht - Bliksemschicht

Nee, geen Duvel voor mij.

Een internationale top 10 albums lukt mij denk ik niet. Top 10 songs zal ik een andere keer mee bezig gaan!

This post was edited by JWT on Aug 18 2009 11:21am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 18 2009 11:25am
Quote (JWT @ Tue, 18 Aug 2009, 19:19)
1. Opgezwolle - Eigen Wereld
2. Opgezwolle - Vloeistof / Brandstof
3. Fakkelbrigade - Colucci Era
4. Kubus & Sticks - Microphone Colossus
5. Typhoon - Tussen Licht en Lucht
6. Extince - Binnenlandse Funk
7. Blaxtar - Ozmoses
8. Jawat! - Ut Zwarte Aap
9 . Sticks & Delic - Fakkelteit
10. Winne - Winne Zonder Strijd
11. Zo Moeilijk - Nijmeegse Modo
12. Jiggy Dje - Ark de Triomph
13. Blaxtar - Chronoz Baal
14. Manu - De Vloek op de Overvloed
15. Fakkelbrigade - Prelude van een Era (EP?)
16. Opgeduveld - Opgeduveld
17. Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic
18. Kubus - Buitenwesten
19. Zwart Licht - Bliksemschicht

Nee, geen Duvel voor mij.

Een internationale top 10 albums lukt mij denk ik niet. Top 10 songs zal ik een andere keer mee bezig gaan!


Fakkelbrigade op #3? :S
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 18 2009 11:36am
Jup, ik vind 'm erg goed.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16970717273136Next
Add Reply New Topic New Poll