d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Wow Topic > !
Prev167891012Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jun 3 2007 03:37pm
Waarom moet dat om te kunnen duelleren? ^^
Member
Gold: 326.73
Jun 3 2007 05:16pm
Ik kocht een half jaar trg een Diablo 2 cd omdat ik de andere kapot gespeeld had.

Zit er een 10day free trail bij mijn vraag heb ik het spel geinstaleerd enz ook de patch gedownload klopt die cd key niet WTF moet dan doen zou het best wel is willen proberen smile.gif
Member
Gold: 11.33
Jun 3 2007 11:30pm
Quote (Baklap @ Sun, 3 Jun 2007, 18:52)
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 3 Jun 2007, 18:51)
^______^ Zo makkelijk om te zeggen, als jij tegen mij aan zit te beuken kan ik gewoon tussen auto attacks een trap plaatsen, je merkt het niet eens!

Iedereen trapt er in, waarom jij dan niet?

1 sec arm time, ik zie je animation en ik zie je stilstaan na die trap. Ik ben echt niet achterlijk. Ik heb al teveel hunters gekillt. Zal me niks verbazen als dat 1/4e van mijn total killing blows is.

Mart

In een gevecht zie je dat niet. En als je er niet in wilt stappen mag je wel rap weg lopen, wat betekend dat je weer op range bent.

Zoals ik al zei, je hebt wel veel hunters gekillt, maar heb je wel eens een hunter twink gekillt die zelf een lvl 70 hunter heeft?

btw; heb wel een twink! Lvl 19 rewg, pwnone.
Member
Gold: 31.00
Jun 4 2007 03:15am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Jun 3 2007, 06:07am)
Quote (Baklap @ Sat, 2 Jun 2007, 14:22)
Quote (DemOnatOr @ Sat, 2 Jun 2007, 12:25)
Quote (Baklap @ Wed, May 30 2007, 11:58am)
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 30 May 2007, 12:41)
Mart L2PALA! =D

Heheh, ik own pala's (retri) altijd, ze zijn veel te druk mezig met je neer te bursten in plaats van zichzelf te healen! Scatter shot, lage ranks serpent stings, snake trap. Ezmode! =O

Grapjas, ik sloop alles op m'n twink. Ookal start jij max range, jij gaat neer. Ik ram voor 150-200 normal swings, 350-400 crits. SoC proct voor 150-200 normal, 300+ crits. met crusader proc is mijn max hit al 300+ en 694 crit. Jij hebt maximaal 2k life. Concussion shot? Blessing of freedom, 9 sec immune tegen die zooi. Probeer je weg te rennen met Aspect of the cheetah? Unleash seal -> dazed = ik ben bij je. Wingclip? Hammer of Justice/Iron Grenade. Wat wil je doen? Traps zie ik liggen en avoid ik, ik kan je rammen als jij op tra staat zonder zelf getrapt te worden. Wat wil je doen? Daarbovenop heb ik trouwens ook nog es een goeie 40%+ Damage reduction. GG, you loose. tongue.gif

Mart

Kite ftw! Wat wil je doen? happy.gif

Blessing of freedom. 9 secs immune to movement speed impairing effects. Tegen de tijd dat de gemiddelde hunter dat door heeft sta ik al op hem in te hakken.

Mart

Stel, ik d003l jou. Ik sta al op max range, ik doe concussive shot. Jij denkt 'OMGWTF ILL SHOW THAT HUNTER HOW PRO AI EM' en doet BoF. Gefeliciteerd, tegen de tijd dat jij bij mij bent is die bof al lang uitgewerkt (duurt ~5-10 sec om bij mij te komen). In die tijd heb ik half leven er af genuked, dan (wanneer bof) weg is, doe ik scatter shot, max range, conc shot, kapotnuken (lage rank stings ofc 8D) en heb gewonnen.

Dan loop ik naar je toe en gebruik mijn macro:

/lol
/spit
/sorry
/kiss
/hug
/love
/laugh

True, of scatter shot, max range, aimed shot = dood ohmy.gif

Oh ja ov2rkill, Twinken is gewoon zo goed mogelijke shit halen voor je char, ongeacht welk level je bent smile.gif (Enchants ook dus)

This post was edited by DemOnatOr on Jun 4 2007 03:19am
Member
Gold: 810.00
Jun 4 2007 05:10am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 4 Jun 2007, 06:30)
^______^ Zo makkelijk om te zeggen, als jij tegen mij aan zit te beuken kan ik gewoon tussen auto attacks een trap plaatsen, je merkt het niet eens!

1 sec arm time, ik zie je animation en ik zie je stilstaan na die trap. Ik ben echt niet achterlijk. Ik heb al teveel hunters gekillt. Zal me niks verbazen als dat 1/4e van mijn total killing blows is.

Mart

In een gevecht zie je dat niet. En als je er niet in wilt stappen mag je wel rap weg lopen, wat betekend dat je weer op range bent.

Zoals ik al zei, je hebt wel veel hunters gekillt, maar heb je wel eens een hunter twink gekillt die zelf een lvl 70 hunter heeft?

Waarom zou ik dat in een gevecht niet zien? Ookal eet ik de trap dan bubble ik + dispell ik bubble -> SoC judgement en jij bent dazed. Face it, jij komt niet weg. Paladin > hunter @ level 29.

Nu het toch over scattershot gaat, gister een level 39 hunter gekillt in STV. ik ren op em af, Scatter, hij heeft range, legt trap, gaat erop campen, ik kom aanrennen, eet trap en bubble + dispell. Hij heeft aspect of the cheetah -> judgement mijn SoC en ik ram weer op hem in. Wingclipt me in mijn BoF en kan niks meer. Try to avoid that. En ik heb nieteens een pvp trinket. sad.gif

Mart
Member
Gold: 0.00
Jun 4 2007 06:21am
Quote (Baklap @ Mon, 4 Jun 2007, 13:10)

Mart

Waarom zou ik dat in een gevecht niet zien? Ookal eet ik de trap dan bubble ik + dispell ik bubble -> SoC judgement en jij bent dazed. Face it, jij komt niet weg. Paladin > hunter @ level 29.

Nu het toch over scattershot gaat, gister een level 39 hunter gekillt in STV. ik ren op em af, Scatter, hij heeft range, legt trap, gaat erop campen, ik kom aanrennen, eet trap en bubble + dispell. Hij heeft aspect of the cheetah -> judgement mijn SoC en ik ram weer op hem in. Wingclipt me in mijn BoF en kan niks meer. Try to avoid that. En ik heb nieteens een pvp trinket. sad.gif

Mart

Ben je een beetje aggressief?
Member
Gold: 810.00
Jun 4 2007 11:31am
Quote (triple_han @ Mon, 4 Jun 2007, 13:21)
Quote (Baklap @ Mon, 4 Jun 2007, 13:10)

Mart

Mart

Ben je een beetje aggressief?

Neh, maak gewoon mijn punt duidelijk, kom ik dan zo aggressief over? :|

Mart
Member
Gold: 0.31
Jun 4 2007 11:44am
Quote (DemOnatOr @ Mon, Jun 4 2007, 10:15am)
Oh ja ov2rkill, Twinken is gewoon zo goed mogelijke shit halen voor je char, ongeacht welk level je bent smile.gif (Enchants ook dus)

Heb ik dan niets over enchanten gezegd? :/
Nouja, 'k wist tenminste het antwoord!

En bob, dat is gewoonweg om voordeel te kunnen halen tegenover andere spelers van die lvl, dit wordt dan wel weer gedaan door 'rijke' spelers.
Member
Gold: 0.48
Jun 4 2007 04:20pm
Heb nu een uurtje wow gespeeld met trial. Ik vind t saai en sloom.. Tom, ik wil ff met jou spelen!
Member
Gold: 11.33
Jun 5 2007 01:10am
Quote (Doggy-Style @ Mon, 4 Jun 2007, 22:20)
Heb nu een uurtje wow gespeeld met trial. Ik vind t saai en sloom.. Tom, ik wil ff met jou spelen!

Vanavond Twan, vanavond.

Quote (mart)

Nu het toch over scattershot gaat, gister een level 39 hunter gekillt in STV. ik ren op em af, Scatter, hij heeft range, legt trap, gaat erop campen, ik kom aanrennen, eet trap en bubble + dispell. Hij heeft aspect of the cheetah -> judgement mijn SoC en ik ram weer op hem in. Wingclipt me in mijn BoF en kan niks meer. Try to avoid that. En ik heb nieteens een pvp trinket.

Niks dat jij ooit van iemand zal winnen die zijn class echt kent en niet alleen uit twinks. Bedoel, heb jij wel eens een echte paladin gespeelt?

btw, 2.2k hp op lvl 29 twink is niks. + ik oon jou, want ik heb ook nog een pet 8). Ik doe stings = interrupt jou de hele tijd. En een hunter met aspect of the cheetah in een duel (of pvp) zuigt, net als die pvp trinket. Wie gebruikt dat ding nou? ^_~
En leuk dat je allemaal theorieën post, maar uitvoeren is weer wat anders, als je een hunter met SKILL tegenover je hebt staan.

AI EZ U KE?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891012Next
Add Reply New Topic New Poll