Quote (Doggy-Style @ Mon, 4 Jun 2007, 22:20)
Heb nu een uurtje wow gespeeld met trial. Ik vind t saai en sloom.. Tom, ik wil ff met jou spelen!
Vanavond Twan, vanavond.
Quote (mart)
Waarom zou ik dat in een gevecht niet zien? Ookal eet ik de trap dan bubble ik + dispell ik bubble -> SoC judgement en jij bent dazed. Face it, jij komt niet weg. Paladin > hunter @ level 29.
Nu het toch over scattershot gaat, gister een level 39 hunter gekillt in STV. ik ren op em af, Scatter, hij heeft range, legt trap, gaat erop campen, ik kom aanrennen, eet trap en bubble + dispell. Hij heeft aspect of the cheetah -> judgement mijn SoC en ik ram weer op hem in. Wingclipt me in mijn BoF en kan niks meer. Try to avoid that. En ik heb nieteens een pvp trinket.
Niks dat jij ooit van iemand zal winnen die zijn class echt kent en niet alleen uit twinks. Bedoel, heb jij wel eens een
echte paladin gespeelt?
btw, 2.2k hp op lvl 29 twink is niks. + ik oon jou, want ik heb ook nog een pet 8). Ik doe stings = interrupt jou de hele tijd. En een hunter met aspect of the cheetah in een duel (of pvp) zuigt, net als die pvp trinket. Wie gebruikt dat ding nou? ^_~
En leuk dat je allemaal theorieën post, maar uitvoeren is weer wat anders, als je een hunter met SKILL tegenover je hebt staan.
AI EZ U KE?