d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Ontmaagdheid-topic! > Jajajaja, voor alles is er iets..
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 774.55
Apr 20 2007 12:55pm
Quote (Toasts @ Fri, Apr 20 2007, 06:22pm)
Ik ben nog maagd, en ik ben niet van plan m'n maagdelijkheid te verliezen in een zatte bui.
De eerste keer moet toch speciaal zijn imo. wink.gif

Goede instelling smile.gif
Valt me op dat als een meisje je leuk vind ze vaak de vraag hebben: "Ben je nog maagd"?
Member
Gold: 810.00
Apr 21 2007 03:46pm
Mijn eerste keer was toen ik 15 was, alweer bijna een jaar geleden, sindsdien een hele tijd single geweest (Wat hou ik toch van zuipen zonder gezeik) en misschien binnenkort weer een vriendin.

Quote (Hellskin @ Thu, 19 Apr 2007, 23:35)
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Apr 19 2007, 09:35pm)
Quote (Doggy-Style @ Thu, Apr 19 2007, 08:34pm)
En ik blijf 't zeggen: Blowjob is overrated tongue.gif

Uhhhh, als ze het écht goed doet, is er niks overrated aan. Vergt wel een meisje/vrouw die het kan, hehe. Écht kan.

ik vind ook weinig aan een blowjob hoor, ik ben het helemaal met twan eens...

ookal ken ze het goed, ik ben liever zelf aan het likken of gewoon aan het penetreren..

Hierin moet ik je (helaas) gelijk geven. Ik verwachtte veel van een blowjob maar het viel tegen, ontzettend tegen.

En Hellskin, zoals een goede vriend van me zegt:"Er is niets geilers dan een meisje met je tong in bedwang hebben".

Quote (Doggy-Style @ Fri, 20 Apr 2007, 13:06)
Ik was een keer Jenssen aan 't kijken en moest de hele tijd lachen terwijl zij bezig was. Alleen toen moest ik me concenteren, anders lukte 't niet sad.gif

Mr. Romance himself wink.gif

Mart
Member
Gold: 0.00
Apr 22 2007 02:50am
2 dagen voor mn 14e verjaardag sad.gif

Ik ging verhuizen en moest mn meid achter laten.. Ik wist dat ik haar nooit meer zou zien, en dat is ook nooit meer gebeurt..

over 3 weken heb ik haar 6 jaar niet gezien.. tjah sad.gif

daar na liep ik hard van stapel.. de eerste keer is altijd t meest spannend. daar na doe je het gewoon also t zoenen is maar dan iets intiemer tongue.gif

edit : wow mn eerste post in de nederlandse forum in een hele lange tijd.

This post was edited by richburg on Apr 22 2007 02:51am
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Apr 22 2007 03:20am
Quote (richburg @ Sun, 22 Apr 2007, 09:50)

Ik ging verhuizen en moest mn meid achter laten.. Ik wist dat ik haar nooit meer zou zien, en dat is ook nooit meer gebeurt..

daar na liep ik hard van stapel.. de eerste keer is altijd t meest spannend. daar na doe je het gewoon also t zoenen is maar dan iets intiemer tongue.gif

Het gaat over neuken en je bent er weer bij!
Member
Apr 22 2007 04:10am
Quote (wolfboy @ Sun, 22 Apr 2007, 10:20)

iedereen heeft een specialiteit en doel in het leven.. tjah wat kan ik nog meer zeggen..
Member
Gold: 0.31
Apr 22 2007 09:59am
Vorig jaar, op stage.

Laat die verbeelding maar de vrije loop!
Member
Gold: 11.33
Apr 22 2007 11:48am
Quote (richburg @ Sun, 22 Apr 2007, 10:10)

iedereen heeft een specialiteit en doel in het leven.. tjah wat kan ik nog meer zeggen..

Ja, dus ga jij maar niet in sex topics posten, maar pvp'en op diablo2.

Member
Apr 22 2007 12:14pm
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 22 Apr 2007, 18:48)
Quote (richburg @ Sun, 22 Apr 2007, 10:10)

Ja, dus ga jij maar niet in sex topics posten, maar pvp'en op diablo2.

verklaar u graag nader.. ik geloof dat je insinueert dat ik niets van sex af weet, als dat zo is zou ik graag willen weten hoe je daar op komt.. ik denk niet dat ik het ooit met jou heb gedaan dus je zal niet veel hebben in te brengen hier over.

Als dat wel zo is hoor ik het graag. Uit wat je typt lijkt het mij duidelijk dat je jaloers bent of zelf er geen verstand van hebt en meer met d2 bezig bent dan liefde.

edit : even voor de duidelijkheid.. ik speel geen D2 meer.. al heel lang niet meer en pvp forums zul je me nooit zien.

This post was edited by richburg on Apr 22 2007 12:15pm
Member
Gold: 11.33
Apr 22 2007 12:18pm
Quote (wannabecanni)

verklaar u graag nader.. ik geloof dat je insinueert dat ik niets van sex af weet, als dat zo is zou ik graag willen weten hoe je daar op komt.. ik denk niet dat ik het ooit met jou heb gedaan dus je zal niet veel hebben in te brengen hier over.

Als dat wel zo is hoor ik het graag. Uit wat je typt lijkt het mij duidelijk dat je jaloers bent of zelf er geen verstand van hebt en meer met d2 bezig bent dan liefde.

Noem me niet u. En ik insinueer helemaal niks dat jij niets van sex afweet. Lees de regels en wat je zei pvpnerd. Het enige wat ik antwoord op je
Quote (richburg)

is dat jou specialiteit en doel in het leven is om wat andere 'vrienden' van je te pk'en.

Quote (pvpnurd)
Uit wat je typt lijkt het mij duidelijk dat je jaloers bent of zelf er geen verstand van hebt en meer met d2 bezig bent dan liefde.

Ik quote vanuit je profile:
Quote (pvpvnurdsprofile)
Fav D2 activity = trading and dueling smile.gif
perfect day= Helping others.

Ik heb genoeg verstand van liefde en sex. En ben hélemaal niet bezig met d2. Ik heb het godvergeven spel niet eens op mijn computer geïnstalleerd. Waarop baseer jij dat ik me met d2 bezig houd?

editz:
Quote (lollerpvpnerdinontkenningsfase)
edit : even voor de duidelijkheid.. ik speel geen D2 meer.. al heel lang niet meer en pvp forums zul je me nooit zien.

dus je liegt in je profile. En wie heeft het hier over pvp forums?

Pff.. Echt weer die dikke richburg. Beetje stoer lopen doen, daarna weggejaagd worden zeggen dat hij nooit meer zal posten in dutch forum, en na een maand is hij er weer!

Je e-penis krimpt met elke letter die je schrijft dus houd maar op.

This post was edited by MilkAndCookies on Apr 22 2007 12:21pm
Member
Gold: 4.00
Apr 22 2007 12:27pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, Apr 22 2007, 05:59pm)
Vorig jaar, op stage.

Laat die verbeelding maar de vrije loop!

Is toch nog iemand's stage geslaagt biggrin.gif

Go Back To Nederlands Topic List
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll