Quote (wannabecanni)
verklaar u graag nader.. ik geloof dat je insinueert dat ik niets van sex af weet, als dat zo is zou ik graag willen weten hoe je daar op komt.. ik denk niet dat ik het ooit met jou heb gedaan dus je zal niet veel hebben in te brengen hier over.
Als dat wel zo is hoor ik het graag. Uit wat je typt lijkt het mij duidelijk dat je jaloers bent of zelf er geen verstand van hebt en meer met d2 bezig bent dan liefde.
Noem me niet u. En ik insinueer helemaal niks dat jij niets van sex afweet. Lees de regels en wat je zei pvpnerd. Het enige wat ik antwoord op je
Quote (richburg)
iedereen heeft een specialiteit en doel in het leven.. tjah wat kan ik nog meer zeggen..
is dat jou specialiteit en doel in het leven is om wat andere 'vrienden' van je te pk'en.
Quote (pvpnurd)
Uit wat je typt lijkt het mij duidelijk dat je jaloers bent of zelf er geen verstand van hebt en meer met d2 bezig bent dan liefde.
Ik quote vanuit je profile:
Quote (pvpvnurdsprofile)
Fav D2 activity = trading and dueling

perfect day= Helping others.
Ik heb genoeg verstand van liefde en sex. En ben hélemaal niet bezig met d2. Ik heb het godvergeven spel niet eens op mijn computer geïnstalleerd. Waarop baseer jij dat ik me met d2 bezig houd?
editz:
Quote (lollerpvpnerdinontkenningsfase)
edit : even voor de duidelijkheid.. ik speel geen D2 meer.. al heel lang niet meer en pvp forums zul je me nooit zien.
dus je liegt in je profile. En wie heeft het hier over pvp forums?
Pff.. Echt weer die dikke richburg. Beetje stoer lopen doen, daarna weggejaagd worden zeggen dat hij nooit meer zal posten in dutch forum, en na een maand is hij er weer!
Je e-penis krimpt met elke letter die je schrijft dus houd maar op.
This post was edited by MilkAndCookies on Apr 22 2007 12:21pm