Ow, ow, ow. Wat lees ik hier nu toch allemaal. Haha.
Quote (Xepo @ Fri, 9 Mar 2007, 22:49)
Quote (¢?NNI @ Fri, Mar 9 2007, 09:19pm)
Quote (Xepo @ Fri, 9 Mar 2007, 21:28)
Quote (¢?NNI @ Fri, Mar 9 2007, 07:52pm)
Leg uit.
Je melde zojuist dat Ruben geen, of minstens slecht functionerend, 'sociale intelligentie', 'waardigheid' en 'geweten' heeft. Ik denk dat de link met Mischa niet zo moeilijk is.
Fout geļnterpreteerd. Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik dat heb.
Je zei het toch als het tegenovergestelde van wat
niet het probleem is?
Ik zeg enkel dat die factoren leiden tot mijn principes inzake seks. Je hoeft er niet meer achter te zoeken.
Quote (Wuben[NM)
,Fri, 9 Mar 2007, 23:10]
Quote (¢?NNI @ Fri, Mar 9 2007, 07:34pm)
Daar ligt het probleem niet, stoere jongen. Ik heb naast hormonen ook nog sociale intelligentie, waardigheid en een geweten.
Bullshit. Seks heeft niks te maken met sociale intelligentie, een geweten en waardigheid.
Mijn sociale intelligentie, geweten en waardigheid bepalen mijn principes inzake seks. Zo zou ik enkel iemand neuken waar ik een relatie met heb. Daardoor wordt seks een onderdeel van een relatie. Comprendo?
Quote (Wuben[NM)
,Fri, 9 Mar 2007, 23:10]Als jij zegt: seks is 'maar' een onderdeel van de relatie, heb je nooit écht goede seks gehad. Elke randdebiel kan zijn lul in een kut steken en dan klaarkomen. Seks is wel iets meer dan dat, liefje.
Het feit dat seks 'maar' een onderdeel van een relatie is, zegt niets over de kwaliteit ervan. Nogal dom geredeneert.
Ik had wel een betere reactie verwacht van je. Dit is gewoon wat onzin verpakt in stoere woorden.