Quote (Noob-Style. @ Tue, 13 Feb 2007, 09:41)
Quote (¢?NNI @ Fri, 9 Feb 2007, 18:50)
Axid heeft gelijk.
Autorijden is slechts schadelijk voor je gezondheid wanneer je verongelukt. Roken is sowieso schadelijk. Het is voor niets goed, en rokers sterven gemiddeld 10 jaar jonger. Net zoals je de keuze maakt om te roken, maak je ook de keuze om heroļne te gebruiken. Wanneer je voor een verslaving kiest, moet je er maar tegen kunnen dat er momenten zullen zijn wanneer je deze zal missen. PECH.
sorry maar et is heel simpel,leve is het gene dat schadelijk is ga je dagelijks gewoontes maar is na,je dagelijkse ding.
je gebruikt stroom sowieso,je hebt misschien een auto,je gebruikt die cv wel,je werkt misschien wel in een fabriek,of een groot bedrijf bedrijf waar ze met chemische spullen zooien.
bijna alles wat je doet is slecht voor et mileu,ik weet ook bijvoorbeeld zeker dat 9/10 mense hier vuild op straat gooien,misschien niet altijd maar et gebeurt wellis onbewust.
mileuvervuiling is simpelweg schadelijk voor ons leven,en dan vind ik dus niet dat mense moete zeuren van ''o jeee'' ''hij rookt das vies das ongezond'' dan vraag ik me altijd af hoe gezond ben jij? eet je goed?zit je met regelmaat bij de snackbar? drink je nooit? etc.
et is zo simpel om te zeggen roken is dodelijk dus et moet overall verboden worden behalve op eigen terrein. en stiekem had de overheid wel van het geld dat ze aan rokers verdienen
Natuurlijk, maar het feit dat je bv ongezond eetgewoonten vind ik geen argument om te beginnen roken. Ik wil niemand zeggen wat te doen, want ik heb zelf een hekel aan mensen die me proberen overtuigen te stoppen. Het is mijn keuze, dus moeten ze zich er maar bij neerleggen, maar ik kan hun keuze om niet te roken ook appreciėren en respecteer ik het als ze liever geen schadelijke rook inademen of stank rond zich hebben in bepaalde situaties.
et is zo simpel om te zeggen roken is dodelijk dus et moet overall verboden worden behalve op eigen terrein. en stiekem had de overheid wel van het geld dat ze aan rokers verdienen
Mja, dat vind ik op zich ook we hypocriet, maar langs de andere kant kan natuurlijk moeilijk van dag op dag sigaretten uit de handel halen en verbieden. Maar telkens als ik zo'n spotje van de Vlaamse overheid zie dat aanzet om te stoppen, denk ik bij mezelf "jullie gebruiken dat geld om de begroting recht te krijgen, haha".
DvsF, Angelus. en Mischa: jullie reacties zijn te triest om op te reageren, sorry.