d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stelen Op School / Werk
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2007 10:48am
woo shit ik drukte quote ipv edit lol ^^ me eerste doublepost in dutch forum ohmy.gif

This post was edited by edujackass on Jan 10 2007 10:49am
Member
Gold: 0.00
Jan 10 2007 03:08pm
Quote (DemOnatOr @ Wed, 10 Jan 2007, 10:22)
Canni, aan jou zal ik immers geen letters meer besteden want ik krijg toch alleen maar bullshit terug.

Ik dacht dat je dat in je vorige post al zei:
Quote (DemOnatOr @ Tue, 9 Jan 2007, 19:18)
Overigens zal ik hier over ophouden, gewoon weg omdat ik hier geen zin in heb. Ik kom hier om gezellig te posten en mijn mening te geven over dingen waar ik mijn mening over wil geven. Ieder vind wat ie vind, denkt wat ie denkt en zegt wat ie wil zeggen.

Hopelijk breng je dat nu in realiteit, voor je jezelf nog meer klem lult.

Quote (DemOnatOr @ Wed, 10 Jan 2007, 10:22)
Ik denk overigens als je zulke taal gebruikt tegen leeftijdsgenoten dat het best afstotelijk kan werken, maar ik zou dat niet met zekerheid kunnen zeggen natuurlijk aangezien ik het maar op een stel letters beoordeel.

Jongetje, misschien is het nieuw voor je, maar tussen spreek- en schrijftaal zit sowieso een verschil. Komt bij dat je je taal steeds aanpast aan je omgeving. Maak je maar geen zorgen, ik ondervind geen last van mijn verbaliteit. Wel komisch trouwens dat je je veronderstelling deze keer wel nuanceert. Goed zo!

Deze zou eigenlijk een plaats in mijn signature moeten krijgen:

Quote (˘?NNI @ Wed, 10 Jan 2007, 02:40)
Quote (DemOnatOr @ Tue, 9 Jan 2007, 19:18)
Ja dat hij het komt vertellen snap ik ook niet, maar dat is geheel aan hem aangezien hij ook rechten heeft op posten op topics. Mijn antwoord op jou vraag is gebaseerd op de manier waarop jij op topics reageert en hoe jij dat "kijk mij eens een flink vocabulair beheersen" taaltje gebruikt. Nou stop met dat belachelijke gedoe en praat gewoon zoals iedereen doet op jouw leeftijd (die gok ik rond de 16-18 ligt/ Correct me if im wrong) Ik kan je niet verbieden zo te praten maar volgens mij praat je in het echt niet zo tegen leeftijdsgenoten dus... Overigens zal ik hier over ophouden, gewoon weg omdat ik hier geen zin in heb. Ik kom hier om gezellig te posten en mijn mening te geven over dingen waar ik mijn mening over wil geven. Ieder vind wat ie vind, denkt wat ie denkt en zegt wat ie wil zeggen.

Dus mijn leven bestaat uit slapen en fora bezoeken want ik gebruik een "kijk mij eens een flink vocabulair beheersen" taaltje? Waterdichte redenering. Ik ben verbaal getalenteerd, dus mogelijk is mijn woordenschat uitgebreider dan mijn leeftijdsgenoten, wat dan nog? Straks vraag je me nog om een topic over Britney Spears te maken, omdat jij dat als "normale interesse van een zestien-achttienjarige" beschouwd.

Nog een laatste opmerking. Je noemde Edujackass mijn "holmaat" omdat hij zich tegen jou uitsprak. Mag ik vragen wat dat dan van xycho2d maakt? Sja, laat anders maar. Je ging er toch niet meer op in. Terecht.
Member
Gold: 774.55
Jan 10 2007 03:18pm
Nog een laatste opmerking. Je noemde Edujackass mijn "holmaat" omdat hij zich tegen jou uitsprak. Mag ik vragen wat dat dan van xycho2d maakt? Sja, laat anders maar. Je ging er toch niet meer op in. Terecht.

gewoon een maat. heb jij niet he sad.gif
en waarom vraag je het alstie toch niet meer reageerd

This post was edited by xycho2d on Jan 10 2007 03:19pm
Member
Gold: 31.00
Jan 10 2007 03:20pm
Quote (edujackass @ Wed, Jan 10 2007, 04:41pm)
Quote (xycho2d @ Tue, 9 Jan 2007, 23:42)
Quote (edujackass @ Tue, Jan 9 2007, 09:13pm)
Quote (xycho2d @ Tue, 9 Jan 2007, 20:24)

cynisch gezien is hij 18 jajaja
en hij werd vroeger/nu heel veel cynisch gepest en nu moet hij zn cynische frustratie kwijt op het cynische forum OKNP?!

XYCHO AND dEMO SITTING IN A TREE, K-I-S-S-I-N-G

EDUJACKASS AND ehhhhhhhm noonee! :'''< dus toen gingdie maar weer met zichzelf spelen zoals gewoonlijk

Quote (edujackass @ Wed, Nov 1 2006, 09:18pm)
hah! the red shit guy still diddent find something to reply on me? PWNZORD!
TODAY I MASTURBADED ON heart.gif xycho2dS GIRLFRIEND!!!
http://fotoboek.fok.nl/userpics/147359/Image2.jpg%5Dhttp://fotoboek.fok.nl/userpics/147359/Image2.jpg  wub.gif

Quote (Hansje_teeuwen @ Tue, 9 Jan 2007, 21:00)
Quote (DutchHooligan @ Mon, Jan 8 2007, 11:26am)
Hoi!

op mijn school hebben ze de regel '' wie steelt moet van school ''.

hoe zit dat bij jullie?

bij ons word veel gestolen... iedereen die het doet word gepakt, als je gepakt word krijg je anale sex... vorige keer jatte zo'n gozer uit de klas een potlood... wou zo graag geketst worden...

stelen mijsjes ook welis iets? ^^ zoja dan kom ik bij jou op school wink.gif

meisjes*
volgens mij ben je wel analfabeet =) heb je alleen nog nooit horen praten (if u can : ( )
mss is dEMO zn idee wat voor jou.. je posts door de spellings controle heen halen van word :X

haha ^^ tja sorry dat je niet wist wat ik bedoelde met mijsjes en ja ik kan praten ^____^ raar he.
en meschien is het je opgevallen dat er niet veel mensen zijn die waarheid in hun blogs posten maar die alleen gebruiken om meer posts te halen wink.gif
lol @ mac make love nog d2jsp ^^ tja het word onderand wel weer tijd voor zon haat-topic tongue.gif

Quote (dEMO)

Heel grappig want:
1. Je gaat er al serieus op in. <-  haha hypokriet!

Quote (dEMO)

Het verbaasd me dat je je zogenaamd kan inhouden nadat je al zoveel nutteloze dingen hebt gezegd.

britney spears ftw!

hm heb nog nooit zon lange post gemaakt..

Analfabeten ftw!
Member
Jan 10 2007 03:42pm
wink.gif juist analfabetisme
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jan 11 2007 01:26am
Quote (edujackass @ Wed, 10 Jan 2007, 22:42)
wink.gif juist analfabetisme

Das écht erg bij jou hoor.. ^^
Zegt de leraar ofzo er niks van, of ben je lecdystisch? xD
Member
Gold: 0.01
Jan 11 2007 03:57am
D IS FOR LYSDECTIA!
Member
Jan 11 2007 10:45am
nee tuurlijk niet biggrin.gif op school let ik wel op me spelling hier maakt het me gewoon niet zoveel uit smile.gif ik zie forum eigenlijk beetje als msn.. en op msn typ ik ook nooit met hoofdletters en punten en let op me spelling etc en iedererkeeen snapt wel wat ik bedoel als ik iets verkeert typ dus ik vind het overbodig om op me spelling te letten XD
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 11 2007 10:58am
Quote (edujackass @ Thu, Jan 11 2007, 04:45pm)
nee tuurlijk niet biggrin.gif op school let ik wel op me spelling hier maakt het me gewoon niet zoveel uit smile.gif ik zie forum eigenlijk beetje als msn.. en op msn typ ik ook nooit met hoofdletters en punten en let op me spelling etc en iedererkeeen snapt wel wat ik bedoel als ik iets verkeert typ dus ik vind het overbodig om op me spelling te letten XD

MisGieN m0et je prAatEn aIs een MsN sLetjeżżż
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jan 11 2007 11:01am
Quote (edujackass @ Thu, 11 Jan 2007, 17:45)

iedererkeeen :W:W!!
Prachtige spelling heb jij.. Genieten..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll