Quote (DemOnatOr @ Wed, 10 Jan 2007, 10:22)
Canni, aan jou zal ik immers geen letters meer besteden want ik krijg toch alleen maar bullshit terug.
Ik dacht dat je dat in je vorige post al zei:
Quote (DemOnatOr @ Tue, 9 Jan 2007, 19:18)
Overigens zal ik hier over ophouden, gewoon weg omdat ik hier geen zin in heb. Ik kom hier om gezellig te posten en mijn mening te geven over dingen waar ik mijn mening over wil geven. Ieder vind wat ie vind, denkt wat ie denkt en zegt wat ie wil zeggen.
Hopelijk breng je dat nu in realiteit, voor je jezelf nog meer klem lult.
Quote (DemOnatOr @ Wed, 10 Jan 2007, 10:22)
Ik denk overigens als je zulke taal gebruikt tegen leeftijdsgenoten dat het best afstotelijk kan werken, maar ik zou dat niet met zekerheid kunnen zeggen natuurlijk aangezien ik het maar op een stel letters beoordeel.
Jongetje, misschien is het nieuw voor je, maar tussen spreek- en schrijftaal zit sowieso een verschil. Komt bij dat je je taal steeds aanpast aan je omgeving. Maak je maar geen zorgen, ik ondervind geen last van mijn verbaliteit. Wel komisch trouwens dat je je veronderstelling deze keer wel nuanceert. Goed zo!
Deze zou eigenlijk een plaats in mijn signature moeten krijgen:
Quote (˘?NNI @ Wed, 10 Jan 2007, 02:40)
Quote (DemOnatOr @ Tue, 9 Jan 2007, 19:18)
Ja dat hij het komt vertellen snap ik ook niet, maar dat is geheel aan hem aangezien hij ook rechten heeft op posten op topics. Mijn antwoord op jou vraag is gebaseerd op de manier waarop jij op topics reageert en hoe jij dat "kijk mij eens een flink vocabulair beheersen" taaltje gebruikt. Nou stop met dat belachelijke gedoe en praat gewoon zoals iedereen doet op jouw leeftijd (die gok ik rond de 16-18 ligt/ Correct me if im wrong) Ik kan je niet verbieden zo te praten maar volgens mij praat je in het echt niet zo tegen leeftijdsgenoten dus... Overigens zal ik hier over ophouden, gewoon weg omdat ik hier geen zin in heb. Ik kom hier om gezellig te posten en mijn mening te geven over dingen waar ik mijn mening over wil geven. Ieder vind wat ie vind, denkt wat ie denkt en zegt wat ie wil zeggen.
Dus mijn leven bestaat uit slapen en fora bezoeken want ik gebruik een "kijk mij eens een flink vocabulair beheersen" taaltje? Waterdichte redenering. Ik ben verbaal getalenteerd, dus mogelijk is mijn woordenschat uitgebreider dan mijn leeftijdsgenoten, wat dan nog? Straks vraag je me nog om een topic over Britney Spears te maken, omdat jij dat als "normale interesse van een zestien-achttienjarige" beschouwd.
Nog een laatste opmerking. Je noemde Edujackass mijn "holmaat" omdat hij zich tegen jou uitsprak. Mag ik vragen wat dat dan van xycho2d maakt? Sja, laat anders maar. Je ging er toch niet meer op in. Terecht.