Quote (MilkAndCookies @ Mon, 8 Jan 2007, 18:34)
Internet kan, je kan er foto's op zetten, muziek/dvd weet ik niet.
Muziek en DvD kan niet als ik het goed heb.
Quote (zero_cool89 @ Sat, 6 Jan 2007, 18:39)
Quote (cursed_boner @ Sat, 6 Jan 2007, 17:32)
Quote (zero_cool89 @ Sat, Jan 6 2007, 04:24pm)
nee, hoef geen kleine uitvoering van de cube...
ben een gfx hoer dus geef mij maar mn pc
de wii is veel verbeterd !!!!
echt grappige controlers

mijn vraag is:
hoe lang blijft het leuk ? ik vind het maar een beetje zwiepen met je armen kansloos maar dat kan aan mij liggen. verder is het gamesaanbot zielig.
LOL?
Ok, voor alle mensen die geen flauw benul hebben van wat de Wii eigenlijk is, zal ik een bespreking houden over de Wii:
De naam "Wii" zegt alles. Wii komt van We, en dat betekent "Wij". Met "Wij" wordt niet Nintendo bedoeld, maar men bedoelt hier Iedereen mee. Omdat het zo een goede gameplay heeft, en zeer gebruiksvriendelijk. De bedoeling van de Wii is eigenlijk om mensen die niet goed zijn in gamen toch te laten genieten van hetgeen dat gamen heet, maar op een totaal andere manier. De Wii is vernieuwend hierdoor, hij brengt de hele familie voor de buis om samen spellen te spelen.
Het game-aanbod van de Wii is fantastisch. Ik bespreek drie spellen, redelijk uiteenlopende spellen:
Wii play: Dit zijn 9 kleine spelletjes, zoals vissen en Laserhocky, die met 2 gespeeld kunnen worden. De bewegingssensoren van de Wii Remote worden hier heel mooi benut, omdat je bij alle spelletjes ook echt op het scherm moet mikken.
Call of Duty 3: Een echte shooter, niet zo gemakkelijk. Alle mogelijkheden van de Wii worden hierbij gebruikt.
Zelda: Een zeer ingewikkeld raadsel-RPG. Voor de echte Nintendofans die houden van veel nadenken en urenlang proberen om verder te geraken in het spel.
Groeten
Arno Sluismans.
En: ik heb hem, en ik vind hem geweldig.
en het is ook wel grappig om met heel de familie te gamen+de mii-characs van je familie te zien is echt ook soms eens komisch,je kan ook eens gwn gek doen en iemand voor de fun creëen(zoals ik een nerd die in wii sport bijna overal pro is