Quote (Doggy-Style @ Thu, 23 Nov 2006, 23:58)
Quote (edujackass @ Thu, 23 Nov 2006, 22:32)
Quote (Doggy-Style @ Thu, 23 Nov 2006, 19:08)
Ik ben homo
bah! XD
Ik had eigenlijk gehoopt op een verhaaltje van je

Waarom denk je dan dat ik dat zeg?
heeehe ok ^^ hmm vieze verhalen ff denken....
hmpf mijn moeder heeft mij volgens mij welis betrapt op aftrekken maar ik weet het nie zeker XD ik zat dus in de sere .. met filmpje derbij en ik keek naar buiten en ik zag me moeder ineens aanlopen :S:S dus ik gelijjk die zooi wegklikken maar ik had me lul niet weggedaan en die heeft ze volges mij gezien maar toen ik naar der keek keek ze gelijk de andere kant op..... volges mij doet ze nu alsof ze niks gezien heeft

hm dit is trouwes wel een beetje een extreem verhaaltje hm naja..
oja en mijn broertje die kent iemand in zijn klas en die gast zijn zus had haarzelf gevingerd met een knakworstje XD en dat ging dus te diep en brak af en toen ging het langzamerhand stinken en moest ze naar de dokter om het weg te laten halen

edit tja en ik ben boos op
JOSé DE JONG ik d8 datie zo heete.. is een fucking schurftige tering cubaan die in breda op de nassau-sg zit en 30 euro van mij heeft gestolen maar hijs jaar ouder als mij en gespierd enzo en nou krijg ik het niet terug en die kut leraren willen mij ook niet helpen

((
heheeehee ROFLLMFAO mac jou sig ^^ die is egt goed ^______________________________^
This post was edited by edujackass on Nov 24 2006 08:08am