Quote (edujackass @ Fri, Nov 10 2006, 06:57pm)
Quote (MorphX @ Fri, 10 Nov 2006, 19:00)
Quote (edujackass @ Fri, Nov 10 2006, 04:53pm)
Quote (Yoghurt. @ Fri, 10 Nov 2006, 16:08)
waarom zou je iemand nog laten leven, kost alleen geld, laat hem meteen dood gaan zijn we van dat gajes af.
INDERDAAD YOGHURT.!!
Quote (morphx)
bllAAAAT
Te lang, geen tijd om allemaal te lezen
Nou niemand die je verplicht om het te lezen hoor. Mensen die zich ergeren aan heel deze commotie zullen het wel lezen, en zo niet, i dont care. Ik heb men mening gezegd, and thats it.
Maar er is ook geen reden om zo te reageren... "bllaaaat"...
wat ben jij cool zeg, zeker de grappigste vant huis?
haha zoals je ziet ben ik wel de populaairste!!

sorry dat ik je tekst quotte als bllaaat ^^ als je dat al erg vind denk ik dat je het hier in dutch forum niet lang volhoud ;o
nou laat dat maar aan mij over hoe lang ik het hier volhoud.
nu als je gewoon random overal begint te posten omdat het te lang is, moet jij je afvragen of je dat langer mag volhouden in de zin van spammer. En als het nou eens zinnigs was geweest, was er geen enkel probleem.
Als jij ervoor kiest, een schapengeluid, te associeren met mijn mening in deze topic, als jij ervoor kiest jezelf te tonen als een compleet idioot, doe dan verder.
Je doet iets met een reden, en jouw reden is enkel het feit dat ik men mening met meerdere woorden uitte, in plaats van een schapengeluid bv, nou... zegt veel over jouw niveau.
En er is geen enkel, maar dan ook geen enkel verband met jou en ik, nu en vroeger, dus waar je het haalt om zomaar wat schapengeluidjes te associeren met mij, dunno...
anyways, het feit dat je nog amper 16 bent, en al duidelijk hebt gemaakt dat je een compleet idioot bent, laten we het hierbij houden. Volgende keer negeer je men posts maar, omdat ze misschien weer te veel woorden zouden bevatten.