Dit valt onder
les 6.
Quote (pvp-mjol @ Tue, 10 Oct 2006, 11:01)
Quote (˘?NNI @ Tue, Oct 10 2006, 12:12am)
Je blijft maar hameren op het feit dat ik "maar" 18 ben en jij 46. Welk deel van "leeftijd biedt geen garantie voor intelligentie, inzicht in onze maatschappij, redeneren, relativeren, etc" heb je niet begrepen? Ik ben inderdaad geen "openbare macht" en ik zal dan wel niet dezelfde "levenservaringen" hebben als jij, maar ik weet wel goed in wat voor een land en wereld ik leef, en dan laat ik mijn mening niet leiden door EXTREME gevallen, maar wel door het ALGEMENE beeld.
Ik wist niet dat ik je liet afwijken van je algemeen beeld sri hiervoor.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet. Ik zei dat "ik mijn mening niet laat leiden door extreme gevallen, maar wel door het algemene beeld".
Dus volgens jou ben ik een extreem geval?
Nee, dat zeg ik ook niet. Jezus, dit begint hopeloos te lijken. Ik zei dat je ervaringen voorbeelden zijn van extreme gevallen een niet het algemene criminaliteitsbeeld weergeven.
Quote (Kanni)
Elke keer ik een goed punt naar voren breng reageer je of wel niet, of wel reageer je met nog meer onzin, ofwel zeg je met een reactie als "je bent groen achter je oren!" of "je begrijpt het wel over 20 jaar!". Misschien moet je het gewoon opgeven.
Ja ik al een 1 of 2 keer gezegd dat je nog groen bent!
Het "bij wijze van spreke"-gehalte blijkt je te ontglippen, helaas.
Zie
les 6.
Ik zeg je dit omdat jij verwijten richt naar mij terwijl je een cristen democraat bent. Je mag dat niet vergeten trouwen!!
Het is niet omdat ik gemeentelijk voor CD&V zou GESTEMD hebben, dat ik een christen democraat BEN. Dat wil wel zeggen dat ik op gemeentelijk vlak de personen van de CD&V de meest competente acht, en hun programma over het algemeen bij mijn gedachtengoed aansluit (moet genuanceerd worden, er bestaat geen enkele partij waarmee ik het volledig mee eens ben, elke partij heeft wel zo zijn goede punten). +1 voor foute insinuaties.
Maar ik wil het niet opgeven...behalve als jij dat wenst..
Nee, ik doe zelfs de moeite je een aantal zaken bij te leren zodat het voor mij aangenamer wordt om te discussiëren.
Hoe kan jij nu in feite op 18 jarige leeftijd meegemaakt hebben dan iemand anders die 20 jaar ouder is?
Je bent al eens overvallen geweest juist? Vertel mij eens wat er gebeurd is zodanig dat ik verschil kan maken met een bejaarde vrouw die op kerstavond op bezoek gaat bij haar kinderen en werd overvallen, geslagen met een baseball knuppel in het aangezicht en die moet worden afgevoerd naar het hospitaal voor het oogletsel. Toevallig was het een allohtoon die de feiten pleegde. Ik wil hier gewoon zien welke levenservaring jij hebt of misschien moet ik je zeggen dat ik jaar in jaar uit altijd hetzelfde kreeg te zien van de misdaden en hier door een verkeerd beeld krijg. Wel ik zou eens willen zien hoeveel mensen zouden reageren zoals jij op het moment dat hun familie zoiets meemaakt. Ik zou eens willen zien hoeveel mensen er hier breed gaan kijken omdat hun zwangere vrouw werd geschopt door een bende allohtonen.
En laat ons dan hopen dat de wet je gaat helpen.
Shit zeg, moet ik mij blijven herhalen? Lees dit anders even door, wijze man:
Quote (Kanni)
Je blijft maar hameren op het feit dat ik "maar" 18 ben en jij 46. Welk deel van "leeftijd biedt geen garantie voor intelligentie, inzicht in onze maatschappij, redeneren, relativeren, etc" heb je niet begrepen? Ik ben inderdaad geen "openbare macht" en ik zal dan wel niet dezelfde "levenservaringen" hebben als jij, maar ik weet wel goed in wat voor een land en wereld ik leef, en dan laat ik mijn mening niet leiden door EXTREME gevallen, maar wel door het ALGEMENE beeld.