Quote (shadowstriker89 @ 19 May 2010 11:46)
ja maar juist omdat het half dood is vind ik het niet meer de moeite haha
en monogamie is idd best onnatuurlijk.. maar voor mij werkt het prima.
ja kost me idd gewoon paar jaar extra, is jammer
moet eeecht op mezelf gaan wonen maar ben zo lui en heb geen zin om met random studenten samen een douch te delen.. en om nou een kamer te nemen net voor de zomervakantie die voor mij dit jaar anderhalf maand duurt waarvan ik er 5 van in het buitenland zit..
ja htc was voor mij ook een optie maar heb eigenlijk vanaf het begin van dit merk een negatief beeld van ze gekregen omdat ze tegelijk met de launch van de originele iphone onstaan zijn en probeerden mee te liften op het touch besturings succes.. desalnietemin is het gewoon een kwalitatief goede, goedkopere, optie. toch ga ik voor de iphone omdat ik het ook graag met me itunes zou synchen omdat ik me ipod aan me moeder heb gegeven (had deze overigens gratis gewonnen op www.topking.nl brandjes blussen haha was pro alleen delen ze geen ipods meer uit)
en ja ik moet er niet te veel van uit gaan en dat weet ik zelf ook wel maar ben bang dat ik daar niet veel aan kan doen en als het uit elkaar gaat is het bij mij toch altijd pijnlijk dus ik zie wel hoe het allemaal loopt.
en e is behoorlijk slet ja hahaha volgens mij heeft cptjenen haar ook gebalt.
hmm schuldig...