d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Haha. Dit Is Gay.
Prev1678
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.31
Sep 3 2006 09:38am
Drol, er zijn tijden om te praten en tijden om te zwijgen. Kies wijselijk en hou je mond toch voor je jezelf nog meer voor schut zet.

... Beroepsnicht???
Dan nog zeggen dat het je niet uitmaak en toch zit je iedereen uit te maken tegen de sterren op.
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Sep 3 2006 09:40am
Lees: warn maakt me niet uit. En ik praat en zwijg wanneer ik wil.
Member
Sep 3 2006 09:51am
hoe oud ben je?
Member
Sep 3 2006 10:00am
Quote (Host_of_sorrow @ Sun, 3 Sep 2006, 17:51)
hoe oud ben je?

Hij is zestien. Misschien had hij beter zijn leeftijd niet vermeld in zijn profiel, want nu is dat geen excuus voor zijn belachelijke gedrag.

GoldDrol ik verwacht nog wel een antwoord op mijn vraagjes, hoor. Ik wil graag weten waarom ik jaloers en homoseksueel zou zijn. Richburg en LP lijken ook al af te haken, bah. Stelletje zwakkelingen.

Edit: on topic: ik vind de guildnaam nog steeds belachelijk.

This post was edited by ˘?NNI on Sep 3 2006 10:01am
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Sep 3 2006 12:01pm
Moet me der tog weer even mee bemoeien tongue.gif

Quote (GoldDrolİ @ Sun, 3 Sep 2006, 17:40)

STOER!
En ik vind je naam dom smile.gif volgens mij heeft hij een nep leeftijd ingevuld.. ik geloof niet dat iemand die 16 is zijn eige gouden drol noemt...
Krijg zelf een terminale ziekte, NICHTE KONING!! tongue.gif En ik ben geen vuile kut aap smile.gif Wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft cool.gif
Member
Gold: 11.33
Sep 3 2006 12:07pm
Quote (edujackass @ Sun, 3 Sep 2006, 18:01)
Moet me der tog weer even mee bemoeien tongue.gif

Quote (GoldDrolİ @ Sun, 3 Sep 2006, 17:40)

STOER!
En ik vind je naam dom smile.gif volgens mij heeft hij een nep leeftijd ingevuld.. ik geloof niet dat iemand die 16 is zijn eige gouden drol noemt...
Krijg zelf een terminale ziekte, NICHTE KONING!! tongue.gif En ik ben geen vuile kut aap smile.gif Wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft cool.gif

Hij zit de hele fokking tijd te janken dat ˘?NNI homo is. Terwijl hij zichzelf GoldDrol doopt. Dan schreeuw je er toch om?
Member
Sep 7 2006 08:44am
Quote (˘?NNI @ Sat, Sep 2 2006, 08:08pm)
Quote (Richburg)
a) Je gebruikt mn naam "als idioot" zeker omdat t stom over komt als je je eigen naam gebruikt

Nee. Ik vind je een idioot om de reeds vermelde redenen, en ik vind mezelf geen idioot.

Naja, jou mening blijft jou mening... gelukkig is niet iedereen t eens met een mening.. anders zou iedereen jou een vervelend kut joch vinden.

Quote (Richburg)
en pesten is toch zo stoer! Lekker stoer doen op een inet forum, en dan iemand anders zn woorden gaan verdraaien en misbruiken zodat t niet opvalt dat je zelf een kleinkindje bent die vroeger gepest werd..

Waar zeg ik dat ik je probeer te "pesten"? Ik pest je helemaal niet. Ik post gewoon feiten en als die beledigend zouden overkomen heb je dat gewoon aan jezelf te danken.

Je verdraait feiten, en misbruikt ze.. je verkracht ze met je mening. In de hoop dat andere e-nerds t met jou eens zijn omdat jij dan e-stoer bent.

Quote (Richburg)
De naam heb ik samen met wopsey gekozen voor de lol...

Ahah. Humor. Dit is natuurlijk subjectief, maar ik vind er geen kut aan.

Weer een mening.. Dus deze thread is gebaseerd op meningen en geen feiten.. dat je mij een idioot vindt is ook gebaseerd op een mening.. geen feiten. Omdat ik dingen doe en zeg wat jullie met je pre-puberale hersens niet kunnen begrijpen vinden jullie dat raar.Maja het zij zo.

Quote (Richburg)
Wat is er mis mee? Ga jij mij dr op wijzen dat nutteloos geld verspillen gay or homosexueel is? of misschien idioot? Is er iets fout met niets te geven om e-pixels en een e-reputatie en met gewoon jezelf zijn en iedereen gelijk proberen te behandelen? Jij zal denken van wel want je moet zeker je e-reputatie hoog houden..

Natuurlijk moet ik mijn e-reputatie hoog houden. Daarom schep ik ook zo op over hoe ik meisjes "play" en verdedig ik me wanneer iemand zijn mening uit over de naam van de guild waar ik inzit. Zie je? Feiten.

Ik schep niet op over hoe ik meisjes play, Ik geef je de feiten zoals ze zijn. Ik had een vraag en Rebel_girl, en die heeft zij voor mij beantwoord. Als jij denkt dat dit is om op te scheppen had je het niet moeten lezen. En Stel voor, dat ik t wel deed om op te scheppen.. laat me toch.. je weet niets van me af, wie ik ben of hoe ik ben.. omdat jij geen 3 meiden tergelijke tijd achter je aan kan krijgen kun je daar nooit een fout in maken en hoef je niet aan andere te vragen... t geeft niet. Als jij je mening geeft over een guild waar ik in zit, mag ik jou proberen te overtuigen van het tegendeel en hoe bekrompe jij denkt. Zie je, Heb je met je pre-puberale hersens de feiten fout geïnterpreteerd.

This post was edited by richburg on Sep 7 2006 08:44am
Member
Sep 7 2006 08:45am
2 posts wegens quote train error.

Quote (Richburg)
c) Met flauwe grappen, foute redeneringen, liegen, stoer doen op een internet forum en mislukte pogingen tot e-beledigen kom jij net boven me, maar je e-imago laat t je niet toe dat te zien.. Als je je kop nu uit de hol van een ander trekt zie je dat misschien..

Voorbeelden?
Elke post die je naar mensen directeert die je niet mag om ze van je mening te overtuigen.

Quote (Richburg)
Quote (Kanni)
Ik heb nooit gezegd dat Richburg weggepest is, maar hij voelde zich blijkbaar wel zo. Arme jongen.

Ik was nooit weg gepest..

Ik dacht dat je ooit zoiets tegen Wappa zei. Hij kwam hier zelfs nog vertellen hoe uitgesloten jij je voelde. Niet?

Nee hij kwam hier om jullie te laten weten dat hij t niet op prijs stelde hoe jullie zijn guild discrimineerde tegen het posten in een dutch forum.. Zoals al zo vaak is gezegd, dit is een openbare forum.. je weet niet wie nederlands is, en als ze t kunnen lezen DMV vertaling of wat dan ook, mogen ze hier terecht.. zoniet mag je tripple_han nog warnen voor het posten in de spaanse forums.

Quote (Richburg)
ik voel me alleen helaas niet thuis met van de e-konte kussers die alles doen om bij elkaar buttsex te krijgen omdat ze dat in t echte leven niet kunnen krijg

Sterk punt.
1. Wie zijn kont kus ik, en waarom? Plus, vergeet geen voorbeelden te geven.
2. Wanneer ik dit forum bezoek maakt dat deel uit van mijn echte leven. Dat is trouwens het enige leven dat ik heb; het "echte".
3. Misschien moet je samen met LP een guild oprichten voor personen met veel talent voor e-beledigen. Jullie zijn er beide zeer sterk in.

1 ) die van han om mee te beginnen en al de andere hol maten waarvan je dezelfde mening deelt. Waarom? waarschijnlijk om e-cool te zijn maar dat zal je zelf beter weten. Voorbeelden zul je al in deze thread kunnen vinden. geen zin om te zoeken.
2) In je echte leven ben je waarschijnlijk een mislukte gozer die niets kan/heeft bereikt, gepest wordt, en geen meid kan krijgen.. dit probeer je over een inet forum te verbergen.. Dus dit is een nep onderdeel van je echte leven.
3. ik probeer je niet te beledigen, tis gewoon dat jij er zelf mee begint..steeds weer.. Lang heb ik niet gereageerd op je posts om deze onzin te beeindigen, en dan maak je weer een thread in de hoop mij te beledigen en idioot te noemen.

This post was edited by richburg on Sep 7 2006 08:45am
Member
Sep 7 2006 08:46am
en de laatste wegens quote train errors

Zaken waar je (on)bewust niet op hebt gereageerd:

Quote (Kanni)
Hoeveel ik je bestudeer? Ik heb je naam niet eens naar boven gebracht in dit topic. Ik gebruik je enkel af en toe als voorbeeld van een idioot, maar dan zie ik niet in hoe ik daar jaloers op ben. Dus? Is dat het enige reden waarom ik "jaloers" zou zijn?

Je ziet me als een idioot en kent al mn posts uit je hoofd... Dat alleen is al een teken van jaloezie. Je blijkt me niet uit je hoofd te kunnen krijgen, want 50% van de beledigingen die je maakt zijn naar mij gericht... Had je weer een slechte dag op school? hebben ze je zak geld af gepakt?

This post was edited by richburg on Sep 7 2006 08:46am
Member
Gold: 14,931.00
Sep 7 2006 09:11am
Quote (richburg @ Thu, Sep 7 2006, 02:46pm)
en de laatste wegens quote train errors

Zaken waar je (on)bewust niet op hebt gereageerd:

Quote (Kanni)
Hoeveel ik je bestudeer? Ik heb je naam niet eens naar boven gebracht in dit topic. Ik gebruik je enkel af en toe als voorbeeld van een idioot, maar dan zie ik niet in hoe ik daar jaloers op ben. Dus? Is dat het enige reden waarom ik "jaloers" zou zijn?

Je ziet me als een idioot en kent al mn posts uit je hoofd... Dat alleen is al een teken van jaloezie. Je blijkt me niet uit je hoofd te kunnen krijgen, want 50% van de beledigingen die je maakt zijn naar mij gericht... Had je weer een slechte dag op school? hebben ze je zak geld af gepakt?

zakgeld*
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Closed New Topic New Poll