Quote (˘?NNI @ Sat, Sep 2 2006, 08:08pm)
Quote (Richburg)
a) Je gebruikt mn naam "als idioot" zeker omdat t stom over komt als je je eigen naam gebruikt
Nee. Ik vind je een idioot om de reeds vermelde redenen, en ik vind mezelf geen idioot.
Naja, jou mening blijft jou mening... gelukkig is niet iedereen t eens met een mening.. anders zou iedereen jou een vervelend kut joch vinden.
Quote (Richburg)
en pesten is toch zo stoer! Lekker stoer doen op een inet forum, en dan iemand anders zn woorden gaan verdraaien en misbruiken zodat t niet opvalt dat je zelf een kleinkindje bent die vroeger gepest werd..
Waar zeg ik dat ik je probeer te "pesten"? Ik pest je helemaal niet. Ik post gewoon feiten en als die beledigend zouden overkomen heb je dat gewoon aan jezelf te danken.
Je verdraait feiten, en misbruikt ze.. je verkracht ze met je mening. In de hoop dat andere e-nerds t met jou eens zijn omdat jij dan e-stoer bent.
Quote (Richburg)
De naam heb ik samen met wopsey gekozen voor de lol...
Ahah. Humor. Dit is natuurlijk subjectief, maar ik vind er geen kut aan.
Weer een mening.. Dus deze thread is gebaseerd op meningen en geen feiten.. dat je mij een idioot vindt is ook gebaseerd op een mening.. geen feiten. Omdat ik dingen doe en zeg wat jullie met je pre-puberale hersens niet kunnen begrijpen vinden jullie dat raar.Maja het zij zo.
Quote (Richburg)
Wat is er mis mee? Ga jij mij dr op wijzen dat nutteloos geld verspillen gay or homosexueel is? of misschien idioot? Is er iets fout met niets te geven om e-pixels en een e-reputatie en met gewoon jezelf zijn en iedereen gelijk proberen te behandelen? Jij zal denken van wel want je moet zeker je e-reputatie hoog houden..
Natuurlijk moet ik mijn e-reputatie hoog houden. Daarom schep ik ook zo op over hoe ik meisjes "play" en verdedig ik me wanneer iemand zijn mening uit over de naam van de guild waar ik inzit. Zie je? Feiten.
Ik schep niet op over hoe ik meisjes play, Ik geef je de feiten zoals ze zijn. Ik had een vraag en Rebel_girl, en die heeft zij voor mij beantwoord. Als jij denkt dat dit is om op te scheppen had je het niet moeten lezen. En Stel voor, dat ik t wel deed om op te scheppen.. laat me toch.. je weet niets van me af, wie ik ben of hoe ik ben.. omdat jij geen 3 meiden tergelijke tijd achter je aan kan krijgen kun je daar nooit een fout in maken en hoef je niet aan andere te vragen... t geeft niet. Als jij je mening geeft over een guild waar ik in zit, mag ik jou proberen te overtuigen van het tegendeel en hoe bekrompe jij denkt. Zie je, Heb je met je pre-puberale hersens de feiten fout geïnterpreteerd.
This post was edited by richburg on Sep 7 2006 08:44am