d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Haantjes Gedrag Op Het Forum > Wat vinden jullie ervan?
Prev167891012Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Aug 3 2006 12:55pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, Aug 3 2006, 06:19pm)
Nouja, hoe je het ook draait of keert, het lijkt me wel vaak dat je volledig hetzelfde probeert als wat je nu juist zei over canni.

Nee, dat is niet waar. De tijd dat ik lol had om fora te verneuken door iedereen aan te vallen, zijn eigenlijk wel voorbij. Speelde zich zo'n 2 jaar geleden af. Raad maar hoeveel ouder dan Canni ik ben!

Onzin posten, nu je het zegt, doen we dit allemaal niet? Dan vooral in deze topic?
Ik vraag me hier eigenlijk af wie hierallemaal  beschouwt wordt als één van de kemphanen.

Nee, doen we niet. Er zijn hier enkele mensen zeer serieus bezig.

Het is alleen een beetje een pat-stelling. Mensen irriteren zich aan Canni (ik maar zelden eigenlijk, soms overdrijft ie wat, maar het gaat wel over het algemeen), maar tegelijkertijd zou dit forum vrij saai zijn zonder personen als hij.

Dat botst soms, maar zoals mijn geliefde vaak tracht te zeggen, "Brand is erger." (Hoezo dooddoender?).
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2006 01:22pm
Het kind is pas 13 en dat zie je eraan?
Waarom ben je dan in mn profile geweest zieligaard? Ik zou wel es willen weten hoe jij eruit ziet.
Ik kan me al voorstellen hoe, eigenlijk als je eruit ziet net zoals je gedrag is, liever niet.
Ik heb nu een ''mooie'' kijk op de wereld, met jou te zien zal het wrs rap veranderen.
Waarom stop je niet met je nutteloze poging tot intelligentie?
Als je wilt bewijzen dat je ''slim'' bent, stop dan met hier te posten, maak nuttige replies, stop met je idiote commentaar op alles en ga naar school scan je goeie cijfers op je rapport ofzo. Maar door je nutteloze zielige comments bereik je echt niks.
Door hele tijd op dit forum te zitten ook niet.
Member
Gold: 0.00
Aug 3 2006 01:24pm
1. Voorstel afgeslagen. Wat nu?
2. Is niet zo. Maar je moet me niet geloven.
4. Dat is dan omdat je dit forum veel te serieus neemt. Ik zeg "Gelieve nooit meer zo'n onzin te posten. Ik ben allergisch aan bullshit" en jij begint in ieder topic te janken over me. Dat bedoel ik dus met dat "soft" gedeelte.

Quote (Wuben)
Nee, dat is niet waar. De tijd dat ik lol had om fora te verneuken door iedereen aan te vallen, zijn eigenlijk wel voorbij. Speelde zich zo'n 2 jaar geleden af. Raad maar hoeveel ouder dan Canni ik ben!

Wil je zeggen dat mijn doel eruit bestaat dit fora te verneuken?

Quote (Wuben)
Nee, doen we niet. Er zijn hier enkele mensen zeer serieus bezig.

Het is alleen een beetje een pat-stelling. Mensen irriteren zich aan Canni (ik maar zelden eigenlijk, soms overdrijft ie wat, maar het gaat wel over het algemeen), maar tegelijkertijd zou dit forum vrij saai zijn zonder personen als hij.

Dat botst soms, maar zoals mijn geliefde vaak tracht te zeggen, "Brand is erger." (Hoezo dooddoender?).

Als ik geen Belg was had je me nu al ten huwelijk gevraagd, right?
Member
Gold: 0.31
Aug 3 2006 01:26pm
Quote (Wuben @ Thu, Aug 3 2006, 07:55pm)
dat is niet waar. De tijd dat ik lol had om fora te verneuken door
iedereen aan te vallen, zijn eigenlijk wel voorbij. Speelde zich zo'n 2 jaar geleden af. Raad maar hoeveel ouder dan Canni ik ben!

Aangezien je één of andere richting deed op de universiteit/hoge school (als ik me het goed kan herinneren) en er bedreven in was, schat ik je even oud als mij eigenlijk. En welke fora heb je zo misschien al tot het bot afgeknaagd? En jij aanvallend? Eerder uitvragend met een vleugje provocatie.

Quote (Wuben @ Thu, Aug 3 2006, 07:55pm)
Het is alleen een beetje een pat-stelling. Mensen irriteren zich aan Canni
(ik maar zelden eigenlijk, soms overdrijft ie wat, maar het gaat wel over het algemeen), maar tegelijkertijd zou dit forum vrij saai zijn zonder personen als hij.

Het is inderdaad een lose-lose of win-win sitiuatie zoals ik ze het beschouw, aan de ene kant willen mensen dat dit een fabelachtig forum wordt met alleen vriendelijkheid en respect maar ongenoegen mag dan in anderen hun geval met plezier vertoond worden. Aan de andere kant kunnen mensen deze gevechten tussen bepaalde kemphanen als storend beschouwen omdat ze 'of-topic' , 'altijd hetzelfde', 'spam' zijn, maar voor anderen mogen discussies, relevant/on-topic of niet, altijd. Het houdt de geest scherp zou ik zelfs durven zeggen.
Member
Aug 3 2006 01:35pm
Quote (MoH-PalPaTine @ Thu, 3 Aug 2006, 21:22)
Het kind is pas 13 en dat zie je eraan?
Waarom ben je dan in mn profile geweest zieligaard? Ik zou wel es willen weten hoe jij eruit ziet.

Ik had het over je gedrag, niet over je uiterlijk, jongetje. Om je leeftijd te kunnen achterhalen heb ik groot wetenschappelijk onderzoek gedaan dat exact 5 seconden duurde. Wauw.

Ik kan me al voorstellen hoe, eigenlijk als je eruit ziet net zoals je gedrag is, liever niet.
Ik heb nu een ''mooie'' kijk op de wereld, met jou te zien zal het wrs rap veranderen.

Typische pre-puberale pseudo-beledigingen. Blie-Bloe. Bloe-blaa. Jij bent homoseksueel en mijn vader is politieman. Blah.

Waarom stop je niet met je nutteloze poging tot intelligentie?
Als je wilt bewijzen dat je ''slim'' bent, stop dan met hier te posten, maak nuttige replies, stop met je idiote commentaar op alles en ga naar school scan je goeie cijfers op je rapport ofzo. Maar door je nutteloze zielige comments bereik je echt niks.
Door hele tijd op dit forum te zitten ook niet.

Wat ik bereik door mijn posts is niet alleen het uiten van mijn bescheiden mening, waar jij zo op staat, maar ook het doen janken van 13 jarige jongetjes. Maar schat, ik begrijp het. Er gebeuren vreemde dingen met je lichaam.
Member
Gold: 4,578.00
Aug 3 2006 01:40pm
1. Geen voorstel meer
2. Het maakt me niet echt uit. Hoe je eruit ziet doet er niet toe
4. Maar je doet dit niet alleen bij mij, ook bij anderen. En dit steekt me soms erg tegen.
Je antwoord was gewoon een druppel veronderstel ik maar, het was niet één ding maar gewoon vanalles.

Het begint hier stilaan een flame-thread te worden. Ik hoop gewoon dat iedereen een beetje inziet dat we aub gewoon wat aardiger voor elkaar zouden moeten zijn. Het zou het dutch forum een stuk mooier maken
Member
Aug 3 2006 01:44pm
Quote (gamebrain @ Thu, Aug 3 2006, 07:40pm)
1. Geen voorstel meer
4. Maar je doet dit niet alleen bij mij, ook bij anderen. En dit steekt me soms erg tegen.
Je antwoord was gewoon een druppel veronderstel ik maar, het was niet één ding maar gewoon vanalles.

Het begint hier stilaan een flame-thread te worden. Ik hoop gewoon dat iedereen een beetje inziet dat we aub gewoon wat aardiger voor elkaar zouden moeten zijn. Het zou het dutch forum een stuk mooier maken

je bent 3 vergeten ~~
en idd stop eens met spammen en close gewoon die topic

This post was edited by drogehond on Aug 3 2006 01:45pm
Member
Aug 3 2006 02:10pm
Quote (gamebrain @ Thu, 3 Aug 2006, 21:40)
1. Geen voorstel meer
4. Maar je doet dit niet alleen bij mij,  ook bij anderen. En dit steekt me soms erg tegen.

1. Als het je niks kan schelen hoe ik eruit zie, wat zit je dan een probleem te maken van het feit dat ik mijn foto hier niet post?
2. Ik ben niet in voor dat softe gedoe. Als ik wat te zeggen heb zeg ik het zoals het is, je moet maar leren te relativeren.

Drogehond: geen Nederlandse mods aanwezig.

Edit: gamebrain, denk volgende keer is 2x na voor je nog zo'n onzin topic post en zorg ervoor dat die fanatiekeling wat minder fanatiek wordt. Dat voorkomt gejank, gezeik, een heleboel spam.

This post was edited by ¢?NNI on Aug 3 2006 02:14pm
Member
Aug 3 2006 02:36pm
hebben die geen warns gekregen voor flamming ?
en als er een nederlandse mod on is close die post aub mellow.gif
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Aug 3 2006 02:40pm
He Gamebrain/MoH-PalPaTine/anderen, er ooit eens over nagedacht dat wanneer iedereen maar braaf met elkaar meelult alles nogal saai wordt?
Provocatie is geweldig. Props.

oh, nog iets. MoH-PalPaTine, ik heb je hier nog nooit zien posten. Waar komt al die woede toch vandaan?

This post was edited by Incompetence on Aug 3 2006 02:40pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891012Next
Closed New Topic New Poll