Quote (MoH-PalPaTine @ Thu, 3 Aug 2006, 21:22)
Het kind is pas 13 en dat zie je eraan?
Waarom ben je dan in mn profile geweest zieligaard? Ik zou wel es willen weten hoe jij eruit ziet.
Ik had het over je gedrag, niet over je uiterlijk, jongetje. Om je leeftijd te kunnen achterhalen heb ik groot wetenschappelijk onderzoek gedaan dat exact 5 seconden duurde. Wauw.
Ik kan me al voorstellen hoe, eigenlijk als je eruit ziet net zoals je gedrag is, liever niet.
Ik heb nu een ''mooie'' kijk op de wereld, met jou te zien zal het wrs rap veranderen.
Typische pre-puberale pseudo-beledigingen. Blie-Bloe. Bloe-blaa. Jij bent homoseksueel en mijn vader is politieman. Blah.
Waarom stop je niet met je nutteloze poging tot intelligentie?
Als je wilt bewijzen dat je ''slim'' bent, stop dan met hier te posten, maak nuttige replies, stop met je idiote commentaar op alles en ga naar school scan je goeie cijfers op je rapport ofzo. Maar door je nutteloze zielige comments bereik je echt niks.
Door hele tijd op dit forum te zitten ook niet.
Wat ik bereik door mijn posts is niet alleen het uiten van mijn bescheiden mening, waar jij zo op staat, maar ook het doen janken van 13 jarige jongetjes. Maar schat, ik begrijp het. Er gebeuren vreemde dingen met je lichaam.