d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Straf.. > wat is jou ergste straf geweest?
Prev167891013Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 2 2006 05:14pm
En voor de laatste keer, het spijt me dus totaal NIET omdat ik mijn mening uit, Dankjewel.

This post was edited by MoH-PalPaTine on Aug 2 2006 05:24pm
Member
Gold: 4,578.00
Aug 2 2006 05:18pm
Ja ik weet het niet, ik veronderstelde van wel. Dus mijn excuses canni en Han.
Ik heb niet de bedoeling de boel hier te flamen of zoals iemand es zei hier: Een haantjesgedrag op te zetten.
Nee, maar ik zei es mijn mening en ik weet uit de jarenhalf ervaring dat dat hier niet geaprecieerd word.

En ach Han.. Laat die jongen ff aub..
Hij s nogal agressief maar hij bedoelt het wel goed. Achja.. De regels ik weet.

Canni je gebruikt net hetzelfde argument. Ik zei dat ik geen discussie wil omdat jij maar blijft gaan, en zeg jij net hetzelfde. Ik spamde niet, bekijk mijn EDIT maar. En als je zegt daarna, neem jezelf erbij AUB want je post na de mijne over Bullshit was 100% spam.
Je gaat je zeker tevreden voelen, als we elk 10% erbij hebben. En hoewel het je niet kan schelen, doe je nog steeds ' de koele jongen'
Om dit geen OT te maken. Nieuwe straf: 10% warn omdat ik mijn mening uitte en toch geen OT maakte door lieve Canni
Member
Gold: 0.00
Aug 2 2006 05:18pm
Quote (MoH-PalPaTine @ Thu, Aug 3 2006, 01:14am)
Mijn nutteloze comments? Jongen get a life en kijk er dan niet naar als je er geen zin in hebt.
En trouwens report me dan he, de mod die mij warned zal ik is link naar topic geven en translaten.
Omdat ik mn leven niet verspil aan een forum of een game, integenstelling tot jou.
Jij gefascineerd door je blauwe tag, nu heb je iets bereikt he, je voelt je vast trots.
En canni, je bent een idioot meelopertje, als een trusted iets post durf je wel weer he, jeez.

Ik geef de mod een link, anders warned hij je niet.
Waarom begin je nu alweer over mn blauwe tag, lees mn vorige post nog eens door.
Ik heb een leven, jij verspilt dat van jou net zo goed aan mij, anders zou je hier niet op in gaan.

Canni durft iets omdat een trusted post? Hij heeft zelf een trusted tag gehad, waarom zou hij daar ook maar iets om geven? Wederom een trusted tag betekent alleen iets tijdens een trade, verder niet.

Gamebrain als hij het echt goed bedoeld, mag hij nu zijn laatste paar spam posts editen en er "sorry moderators" neer zetten, dan zal ik hem de warn besparen, hij moet wel op schieten natuurlijk, anders kan hij niet editen.

This post was edited by triple_han on Aug 2 2006 05:19pm
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 2 2006 05:22pm
delete deze comment aub

This post was edited by MoH-PalPaTine on Aug 2 2006 05:24pm
Banned
Gold: 7.29
Aug 6 2006 08:28am
Quote (gamebrain @ Thu, 3 Aug 2006, 00:45)
Tja ik geef je helemaal gelijk.
Dan zieje op het forum zo kerels met 8K posts en 1000euro donate sterren 9K fg trusted en mediator.

1. Donor sterren hebben niks met een trusted tag te maken.
2. Posts ook niet.
3. Je kunt geen trusted en mediator tegelijk hebben.

Dan komt er instinctief respect in me op. ze lijken wel grote mannen te zijn altijd met hun coole en stoere praat. Vaak geven ze dan nog eens warns en behandelen ze het hele forum.

Wat doe je hier nog als je de 'grote mannen met hun stoere praat' niet mag, en dit forum niet eerlijk vindt?

En dan op een dag kijk je eens in de general chat en zijn die mannen DOM GENOEG om er een foto van zichzelf in te zetten.

Als iemand een foto van zichzelf op internet wil zetten moet diegeen dat zelf weten, als je daar geen respect voor hebt houd je je mond maar en becommentarieer (sp?) je dat niet. 't is hun keuze om het te doen, als je die mensen wilt flamen doe je dat maar in de bf.

Nu wat blijkt? Het forum wordt overheerst door stoere jongens van 10 jaar die overweldigend proberen te zijn met een bierflesje. Bovendien dragen ze een lekkere klak, wallen onder hun ogen met een Pale-blik en oo zoo intimiderende looks. Vol marginaliteit imo.
Je zou toch zo je respect verliezen op die manier. Han, ik heb het niet op jou want ik denk es foto van je gezien te hebben.

Past ook allemaal in de BF.
Moraal is: Je weet idd niet op forum tegen wie je spreekt, het zijn maar woorden. Negatief en positief

Wat maakt het uit hoe iemand eruit ziet, als ze op 't forum aardig tegen je zijn. Ik kan me niet voorstellen dat jij van al je 'm8s' weet hoe ze eruitzien.

Tweede Moraal is: We worden overheerst door kinderen.

Daarmee wil je zeggen? Als die kinderen 't volgens jou niet goed doen, ga je toch naar een ander forum waar het beter is.

EDIT: de moeder van mn vriendin heeft MIJ gestraft haar paar weken niemeer te zien omdat ik haar zogezegd ziek heb gemaakt. Wat n stom excuus :/wink.gif

Wauw, 't eerste on-topic commentaar dat ik van je gezien heb.

Geen idee wat mijn ergste straf is, niet veel geloof ik, heb wel relaxte ouders wat dat betreft.
Member
Gold: 5,901.42
Aug 6 2006 08:53am
Quote (MoH-PalPaTine @ Thu, Aug 3 2006, 01:14am)
Mijn nutteloze comments? Jongen get a life en kijk er dan niet naar als je er geen zin in hebt.
En trouwens report me dan he, de mod die mij warned zal ik is link naar topic geven en translaten.
Omdat ik mn leven niet verspil aan een forum of een game, integenstelling tot jou.
Jij gefascineerd door je blauwe tag, nu heb je iets bereikt he, je voelt je vast trots.
En canni, je bent een idioot meelopertje, als een trusted iets post durf je wel weer he, jeez.

Er zijn ook mods die nederlands spreken.
En volgens mij lieg je over dat dit je niet intresseerd. Je maakt al 5 post achter elkaar waarin je over komt alsof je helemaal over de zeik bent. En daarna edit je en zegt, ik heb geen spijt.
verder heb ik ook het idee dat jij heeel trots zou zijn als jij die mooie ster blauwe tag en ++ van Han zou hebben.
je hoeft hier geen reply op te maken, want ik ben 100% cker dat je alles ontkent, en dat maakt mij eigelijk niks uit.
Member
Gold: 100.00
Aug 6 2006 01:08pm
Quote (¢?NNI @ Wed, Aug 2 2006, 10:56pm)
Gamebrain, gelieve nooit meer zo'n post te maken. Ik ben allergisch voor bullshit.

Quote (MoH-PalPaTine @ Wed, Aug 2 2006, 11:00pm)
Ja en ik ben allergisch voor noobs, ik heb toch ook een account op jsp? dry.gif
Laat gamebrain met rust, trouwens als je allergisch bent voor bullshit wrm post je het dan zelf? izpika kthnxbaicrai sleep.gif

dat was gewoon een grap van canni, eigenlijk wel gevat zelfs...

Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 6 2006 03:07pm
Quote (Hellskin @ Sun, 6 Aug 2006, 21:08)
Quote (¢?NNI @ Wed, Aug 2 2006, 10:56pm)
Gamebrain, gelieve nooit meer zo'n post te maken. Ik ben allergisch voor bullshit.

Quote (MoH-PalPaTine @ Wed, Aug 2 2006, 11:00pm)
Ja en ik ben allergisch voor noobs, ik heb toch ook een account op jsp? dry.gif
Laat gamebrain met rust, trouwens als je allergisch bent voor bullshit wrm post je het dan zelf? izpika kthnxbaicrai sleep.gif

dat was gewoon een grap van canni, eigenlijk wel gevat zelfs...

die grap heeftie uit de film i, robot ^^ maar is wel gevat wink.gif

Member
Gold: 2.55
Aug 7 2006 01:12am
uit eten met je schoon moeder wink.gif
Member
Gold: 4,578.00
Aug 7 2006 01:26am
Lol @ NoobXpert biggrin.gif
Zoiets vergeet ik uiteraard maar 't is een beetje hetzelfde als dat ik vroeger moest met mijn demente grootmoeder op stop gaan. Die vergat na vijf minuten dat ik haar kleinzoon was en waar ze was, was tegelijk grappig maar ook frustrerend =)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891013Next
Add Reply New Topic New Poll