Quote (gamebrain @ Thu, 3 Aug 2006, 00:45)
Tja ik geef je helemaal gelijk.
Dan zieje op het forum zo kerels met 8K posts en 1000euro donate sterren 9K fg trusted en mediator.
1. Donor sterren hebben niks met een trusted tag te maken.
2. Posts ook niet.
3. Je kunt geen trusted en mediator tegelijk hebben.
Dan komt er instinctief respect in me op. ze lijken wel grote mannen te zijn altijd met hun coole en stoere praat. Vaak geven ze dan nog eens warns en behandelen ze het hele forum.
Wat doe je hier nog als je de 'grote mannen met hun stoere praat' niet mag, en dit forum niet eerlijk vindt?
En dan op een dag kijk je eens in de general chat en zijn die mannen DOM GENOEG om er een foto van zichzelf in te zetten.
Als iemand een foto van zichzelf op internet wil zetten moet diegeen dat zelf weten, als je daar geen respect voor hebt houd je je mond maar en becommentarieer (sp?) je dat niet. 't is hun keuze om het te doen, als je die mensen wilt flamen doe je dat maar in de bf.
Nu wat blijkt? Het forum wordt overheerst door stoere jongens van 10 jaar die overweldigend proberen te zijn met een bierflesje. Bovendien dragen ze een lekkere klak, wallen onder hun ogen met een Pale-blik en oo zoo intimiderende looks. Vol marginaliteit imo.
Je zou toch zo je respect verliezen op die manier. Han, ik heb het niet op jou want ik denk es foto van je gezien te hebben.
Past ook allemaal in de BF.
Moraal is: Je weet idd niet op forum tegen wie je spreekt, het zijn maar woorden. Negatief en positief
Wat maakt het uit hoe iemand eruit ziet, als ze op 't forum aardig tegen je zijn. Ik kan me niet voorstellen dat jij van al je 'm8s' weet hoe ze eruitzien.
Tweede Moraal is: We worden overheerst door kinderen.
Daarmee wil je zeggen? Als die kinderen 't volgens jou niet goed doen, ga je toch naar een ander forum waar het beter is.
EDIT: de moeder van mn vriendin heeft MIJ gestraft haar paar weken niemeer te zien omdat ik haar zogezegd ziek heb gemaakt. Wat n stom excuus :/

Wauw, 't eerste on-topic commentaar dat ik van je gezien heb.
Geen idee wat mijn ergste straf is, niet veel geloof ik, heb wel relaxte ouders wat dat betreft.