d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ipod > Wat vind je daar nou van?
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jul 25 2006 05:51pm
Quote (KillingScream @ Sat, Jul 22 2006, 05:23pm)
Dat is weer ieder zn ding wink.gif

Edit:
Oh, losered.. lees het net, dus reply voor niks..

mischien rare vraag, wat is losered ? wat houd dat precies in?
Member
Jul 25 2006 11:34pm
Kun je niks doen wink.gif Alleen posten in de battlefloor.
Member
Gold: 349.00
Warn: 10%
Jul 26 2006 10:07am
Ik heb een zwarte Ipod 60GB. Leuk ding, handig voor in de klas

Itunes is een ander verhaal, die heb ik er meteen vanaf gegooid. Heb nu Anapod Manager, veel beter. Kan ik gewoon zelf kiezen wat ik erop wil en niet al m'n muziek.

Videofunctie is ook wel aardig

Binnenkort een autoradio aanschaffen, waar ik m'n ipod op kan aansluiten, scheelt weer een hoop gekloot met cd's smile.gif
Member
Jul 26 2006 10:30am
sorry dat ik je topic jat, weet iemand hoe ik met itunes de minispeler in de taakbalk kan zetten? Oscar heeft dat maar ik krijg het niet voor elkaar sad.gif
Member
Jul 26 2006 11:52am
Quote (Greywolf @ Wed, 26 Jul 2006, 18:07)
Itunes is een ander verhaal, die heb ik er meteen vanaf gegooid. Heb nu Anapod Manager, veel beter. Kan ik gewoon zelf kiezen wat ik erop wil en niet al m'n muziek.

iTunes -> iPod voorkeuren -> tabblad "muziek" -> "beheer nummers handmatig"

Zo moeilijk is het dus om zelf te kiezen welke nummers je op je iPod zet, verder nog iets?

This post was edited by ¢?NNI on Jul 26 2006 11:53am
Member
Gold: 6.00
Jul 27 2006 03:50am
Ik heb laatst bij de media markt mooi Ipod gehaald *Ipod Video zwart 30 gig *
50 euro korting (A).. bij inlevering van oude discman fzo tongue.gif echt goede actie.. was helaas wel maar 4 dagen geldig..

Ik vind 't een heel fijn ding.. paar filmpjes omgezet.. ondertiteling is leesbaar...
Je kan er ook notes op zette.. altijd handig voor op school

Mjah da gekloot met Itunes word ik wel sgijtziek van... ga denk ik maar is kijken met die Anapod Manager waar Greywolf 't over had.. Want als ik film van me computer haal en dan itunes start verwijdert ie 'm ook meteen van me Ipod terwijl ik da eik niet wil..*kan ook aan mij liggen*

edit; ik had er toen meteen een adapter bij gekocht want je kan 'm anders alleen opladen m.b.v computer.. ding koste 30 euro maar hij laad nu sneller op + handig voor op vakantie..

en ik had van die kabeltjes gekocht dat ik 'm kon aansluiten op tv's en stereo's .. ook handig ding.. dvd omzetten to mp4
inpluggen en kijken op tv.. ziet er niet haarscherp uit maar zeker wel te doen

This post was edited by Scary_Nightmare on Jul 27 2006 03:54am
Member
Jul 27 2006 03:55am
Quote (Scary_Nightmare @ Thu, Jul 27 2006, 11:50am)
Ik heb laatst bij de media markt mooi Ipod gehaald *Ipod Video zwart 30 gig *
50 euro korting (A).. bij inlevering van oude discman fzo tongue.gif echt goede actie.. was helaas wel maar 4 dagen geldig..

Ik vind 't een heel fijn ding.. paar filmpjes omgezet.. ondertiteling is leesbaar...
Je kan er ook notes op zette.. altijd handig voor op school

Mjah da gekloot met Itunes word ik wel sgijtziek van... ga denk ik maar is kijken met die Anapod Manager waar Greywolf 't over had.. Want als ik film van me computer haal en dan itunes start verwijdert ie 'm ook meteen van me Ipod terwijl ik da eik niet wil..*kan ook aan mij liggen*

edit; ik had er toen meteen een adapter bij gekocht want je kan 'm anders alleen opladen m.b.v  computer.. ding koste 30 euro maar hij laad nu sneller op + handig voor op vakantie..

en ik had van die kabeltjes gekocht dat ik 'm kon aansluiten op tv's en stereo's .. ooook heel leuk tongue.gif, mooi de stereo van me oom geleend tongue.gif was destijds duur ding nu een prul maar komt toch zat geluid uit om de halve straat mee laten te luisteren.. zijn buren alleen niet zo blij mij en ouders al helemaal niet

Waar kan je zo'n kabeltje krijgen, gewoon bij apple winkels? want hier zit ik ook over na te denken, of om zo'n ding te kopen dat je ipod een radiosignaal uit zend, weet niet precies hoe dat heet.
Member
Jul 27 2006 03:59am
Quote (triple_han @ Thu, Jul 27 2006, 09:55am)

Waar kan je zo'n kabeltje krijgen, gewoon bij apple winkels? want hier zit ik ook over na te denken, of om zo'n ding te kopen dat je ipod een radiosignaal uit zend, weet niet precies hoe dat heet.

Ik had Ipod + adapter + kabeltjes in 1 keer gekocht bij MediaMarkt...
Maar je kan 'm ook bestellen via bol.com
Je hebt ook weer 't B-merk dat kost 12 euro ipv 20 maar ik had gewoon 't Apple merk gekocht..

En de kabeltjes kan je of inpluggen waar normaal je oortjes zitten, of je kan moeilijk doen en zo'n DOCK kopen voor 30 euro en ze dan daar weer in doen :S

edit; ik zal even voor je kijken waar nog meer

Kijk hier maar is : http://www.apple.com/nl/buy/locator/ je plaats in vullen en hij geeft de dichtsbijzijnde Ipod winkels..
Dan kan je ook bellen of ze die kabeltjes hebben ofniet

This post was edited by Scary_Nightmare on Jul 27 2006 04:02am
Member
Jul 27 2006 04:18am
Quote (Scary_Nightmare @ Thu, Jul 27 2006, 11:59am)
Quote (triple_han @ Thu, Jul 27 2006, 09:55am)

Ik had Ipod + adapter + kabeltjes in 1 keer gekocht bij MediaMarkt...
Maar je kan 'm ook bestellen via bol.com
Je hebt ook weer 't B-merk dat kost 12 euro ipv 20 maar ik had gewoon 't Apple merk gekocht..

En de kabeltjes kan je of inpluggen waar normaal je oortjes zitten, of je kan moeilijk doen en zo'n DOCK kopen voor 30 euro en ze dan daar weer in doen :S

edit; ik zal even voor je kijken waar nog meer

Kijk hier maar is : http://www.apple.com/nl/buy/locator/ je plaats in vullen en hij geeft de dichtsbijzijnde Ipod winkels..
Dan kan je ook bellen of ze die kabeltjes hebben ofniet

Ok thanks, ik koop wel gewoon de apple versie.

Dat andere wat ik bedoelde is de iTrip, ook wel een leuk ding lijkt me, maar een stuk duurder.

This post was edited by triple_han on Jul 27 2006 04:19am
Member
Jul 27 2006 04:20am
Ik denk dat je zo'n radio remote bedoelt.. is speciaal ding kost iets van 55 euro, en door die dingen kun je radio luisteren

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6234042/wo/xYh2m0oXMxtT25THPkdJS11aTKn/4.0.19.1.0.8.25.7.11.0.3
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll