Ik heb laatst bij de media markt mooi Ipod gehaald *Ipod Video zwart 30 gig *
50 euro korting (A).. bij inlevering van oude discman fzo

echt goede actie.. was helaas wel maar 4 dagen geldig..
Ik vind 't een heel fijn ding.. paar filmpjes omgezet.. ondertiteling is leesbaar...
Je kan er ook notes op zette.. altijd handig voor op school
Mjah da gekloot met Itunes word ik wel sgijtziek van... ga denk ik maar is kijken met die Anapod Manager waar Greywolf 't over had.. Want als ik film van me computer haal en dan itunes start verwijdert ie 'm ook meteen van me Ipod terwijl ik da eik niet wil..*kan ook aan mij liggen*
edit; ik had er toen meteen een adapter bij gekocht want je kan 'm anders alleen opladen m.b.v computer.. ding koste 30 euro maar hij laad nu sneller op + handig voor op vakantie..
en ik had van die kabeltjes gekocht dat ik 'm kon aansluiten op tv's en stereo's .. ooook heel leuk

, mooi de stereo van me oom geleend

was destijds duur ding nu een prul maar komt toch zat geluid uit om de halve straat mee laten te luisteren.. zijn buren alleen niet zo blij mij en ouders al helemaal niet
Waar kan je zo'n kabeltje krijgen, gewoon bij apple winkels? want hier zit ik ook over na te denken, of om zo'n ding te kopen dat je ipod een radiosignaal uit zend, weet niet precies hoe dat heet.