d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Moderating In Het Nederlandstalige Forum.
Prev167891014Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 207.96
Jul 15 2006 02:53am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, Jul 15 2006, 05:43am)
Quote (richburg @ Fri, 14 Jul 2006, 18:27)
weet je wat... met jullie idiote beredeneringen en kont gekloot wil ik niets te maken hebben.. deze forum is helemaal naar de klote door 2 idiote zonder verstand die denken dat ze altijd gelijk hebben (kanni en han)... jullie zijn de reden dat ik lang niet terug ben gekomen... jullie hebben me niet weg gepest hoor, jullie kut politieke systeem heeft me over de zeik geholpen.. ik weet gewoon wanneer ik op moet houden omdat jullie te kinderachtig zijn om te begrijpen hoe de wereld echt in elkaar zit. Jullie vrienden politiek op een inet forum is waarschijnlijk de enige macht die je hebt.. veel plezier dr mee. Bewijs me maar t tegen deel..

jullie worden nu weer boos op me met E-rage en krijg ik waarschijnlijk weer een warn. bewijs van jullie kinderachtige politiek.
En t kan me geen hol intereseren... ik ga gewoon lachen omdat t weer eens bewijst dat ik gelijk heb.

En ga hier maar niet meer op in want ik ben 99% zeker dat ik er tog niet meer naar kijk.
zowel, dan zal ik niet op jullie waardeloze beredeneringen in gaan.. Als je me nodig hebt, post dan maar in de battle floor en link me maar.. dan kunnen we daar verder gaan... want ik weet dat jullie tog altijd jankend terug komen naar de nederlandse forum waar je wel macht hebt.. is in het verleden al vaker gebeurt..

veel succes met de nederlandse forum.. ik geloof dat t bij jullie in de beste handen licht om verkloot te worden..

Ze hebben je wel weggepest! Want 'Met hun politieke systeem hebben ze jou over de zeik geholpen'. Dat wijst erop dat jij het niet meer aankon in het Dutch Forum, dat je daar het niet kon winnen, dus maar wegging.

Ook kon je je heil niet vinden in de Battle Floor. Daar heeft ¢?NNI je weer laten huilen. Zelfs met je vriendjes kon je het niet winnen.

Bewijs dat je bent wezen huilen:
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=1348646&st=0

En wie kwam hier nou huilend met Whappy naartoe, omdat er een topic met zijn naam was?
Btw, sinds jij weg was, was het een hele tijd leuk, totdat littleprincess en haar 'gang' gingen huilen. De geschiedenis van richburg herhaald zich wederom.
Die politiek van Han en Kanni was er toen nog niet zo sterk, jij zat alleen de hele godganse dag te huilen over dat je wel met 500 mokkels per dag slaapt, dat je 1000000000 euro bezit en dat je er ook nog eens goed uitziet. Laat me niet lachen.

@ Acezor wat wou jij ons maken? Jij zit in Egypte en zegt wat richburg wil dat je zegt. Wijf.

wat Milk zegt vind ik deels gelijk
maar cannie en han overdrijven toch een beetje te veel!!
mja ++ + en m8s onder elkaar zijn nu eenmaal zo kan je niets aan verandere en ze vinden het tof mlacht te hebben op een forum~
Member
Gold: 0.00
Jul 15 2006 03:55am
MilkAndCookies: indeedy, maar ik merk dat het weinig zin heeft om met Richburg in discussie te gaan. Wat je ook zegt, hij antwoord steeds met dezelfde onzin. Toch zal hij zich wel eens sterk moeten maken en zichzelf erover zetten. Verder vond ik Yoghurt. ook wel grappig met zijn zelfmoord. Onze KleinePrinses en companen zijn ook wel schattig, maar het is een beetje teveel van het goede.

Quote (Wolfboy)
Quote (AcEzOr)
leuk idee, dat doe ik nu biggrin.gif

En, is het je gelukt?

Ik heb er nog niets van gemerkt, maar ze vergeten wel dat een warn niet zoveel betekent als voor hen. Als ik gewarned zou worden (wat me sterk zou verbazen), zal ik er dan ook niet om janken en "vreindjespoltiek!!1!" gaan spammen in elke post die ik hier maak.

Btw, Acezor reported voor spam. Over een post die "hmmmm.....SPAM?" bevat, kan zelfs een chinese moderator oordelen.

Edit:
dmx_wizzard: wat doet je denken dat macht hebben over een aantal randdebielen geil is? Bovendien wordt er helemaal niet "overdreven". Iedereen die een forum regel overtreed verdiend een warn, iedereen die erover jankt zou er in mijn ogen nog één verdienen, maar zo ver gaat het voorlopig nog niet.

Edit2:
Ik ga niets aan mijn spellingswijze veranderen om jou een beter e-gevoel te geven. Ga ergens anders janken over spelling, ik heb al een spelling checker.

This post was edited by ¢?NNI on Jul 15 2006 04:03am
Member
Gold: 224.00
Jul 15 2006 03:56am
Leer spellen, Canni.

Je semi-intelligente dreck komt niet over op deze manier.
Banned
Warn: 100%
Jul 15 2006 04:03am
Quote (DMX)
mja ++ + en m8s onder elkaar zijn nu eenmaal zo kan je niets aan verandere en ze vinden het tof mlacht te hebben op een forum~

Waarom aanbid je hun? Je geeft je mening iets te voorzichtig. Ben je bang omdat hahahan ++ en TT heeft?

- LP
Member
Gold: 0.31
Jul 15 2006 05:54am
Quote (LittlePrincess @ Sat, Jul 15 2006, 11:03am)
Quote (DMX)

Waarom aanbid je hun? Je geeft je mening iets te voorzichtig. Ben je bang omdat hahahan ++ en TT heeft?

- LP

Een negatieve mening over ze geven én ze aanbidden? Leg eens uit...
Leg me ook eens uit waarom je richburg aka hugh hefner zo aanbid, daar snap ik nu eens geen zak van...
Banned
Jul 15 2006 06:38am
Hij speelt safe, omdat ie bang is dat het superteam hem iets aandoen.

Richburg vind ik wel een toffe peer, en het is jammer dat ie hier niet post. Ik trek me toch niks aan van hahahan en kannie,

- LP
Member
Gold: 207.96
Jul 15 2006 06:43am
Quote (LittlePrincess @ Sat, Jul 15 2006, 12:38pm)

Richburg vind ik wel een toffe peer, en het is jammer dat ie hier niet post. Ik trek me toch niks aan van hahahan en kannie,

- LP

dat jij soms ook overdrijfd
en han met zen vriendje ook en zundr meer dan extreem links(=han+cannie)

hmz gwn geen zin om door die 2 mannekes nog es hun zin te laten doen en dat ze nog eens mat warns gaan beginne smijte..

Btwn Milk staat niet altijd maar wel meestal achter Han waarom zou dat nu weer komen
alle gastjes die beetje vriendjes hebbe in het hogere maken allemaal al veel minder kans om geen warn te krijge
dus blijven ze maar ronbazuinen

ohja kga me der nie probere mee te moeien en volgens mij snapt niemand toch wat ik bedoel
Member
Jul 15 2006 06:55am
Quote (dmx_wizzard @ Sat, Jul 15 2006, 02:43pm)
Quote (LittlePrincess @ Sat, Jul 15 2006, 12:38pm)

- LP

dat jij soms ook overdrijfd
en han met zen vriendje ook en zundr meer dan extreem links(=han+cannie)

hmz gwn geen zin om door die 2 mannekes nog es hun zin te laten doen en dat ze nog eens mat warns gaan beginne smijte..

Btwn Milk staat niet altijd maar wel meestal achter Han waarom zou dat nu weer komen
alle gastjes die beetje vriendjes hebbe in het hogere maken allemaal al veel minder kans om geen warn te krijge
dus blijven ze maar ronbazuinen

ohja kga me der nie probere mee te moeien en volgens mij snapt niemand toch wat ik bedoel

Klopt, je slaat wartaal uit
Member
Gold: 11.33
Jul 15 2006 08:38am
Quote (LittlePrincess @ Sat, 15 Jul 2006, 12:38)

- LP

Jij kent die hele richburg van geen halve kant, jij weet niet wat voorn debiele dingen hij hier heeft gezegd. Jij ziet hem dezelfde mening als jij hebben over Han en Canni, dus is het een toffe peer..

Toch lijk je best op hem...

overeenkomsten tussen Richburg en LP :
beiden huilen omdat ze het niet kunnen winnen, beiden worden vroeger of later weggepest, beiden zijn vreselijk irritant, beiden zijn onwetend als de tering (vergeef mijn woordkeuze), beiden zoeken ze een 'gang' om op terug te vallen, beiden zijn nerds die al een potje gaan janken omdat canni en han hun bekritiseert op een forum, het IQ van beiden laat nog veel te wensen over.

@canni: hoe maak je zulke proffesionele signatures? ohmy.gif

This post was edited by MilkAndCookies on Jul 15 2006 08:39am
Banned
Jul 15 2006 08:45am
overeenkomsten tussen Richburg en LP :
beiden huilen omdat ze het niet kunnen winnen, beiden worden vroeger of later weggepest, beiden zijn vreselijk irritant, beiden zijn onwetend als de tering (vergeef mijn woordkeuze), beiden zoeken ze een 'gang' om op terug te vallen, beiden zijn nerds die al een potje gaan janken omdat canni en han hun bekritiseert op een forum, het IQ van beiden laat nog veel te wensen over.

Normaal gesproken quote en analyseer ik posts niet, maar voor jou maak ik een uitzondering, keke?

beiden huilen omdat ze het niet kunnen winnen

Winnen, waarmee? Gerechtigheid zal geschiede en god's koninkrijk zal op aarde komen.

beiden worden vroeger of later weggepest

Door wie? Het kan me niks schelen wat de 10% van de nazi's hier van mij denkt.

beiden zijn vreselijk irritant

Wat doe je hier dan nog? En wat wil je ertegen doen?

beiden zijn onwetend als de tering (vergeef mijn woordkeuze)

Ik vergeef je, en dank je wel voor je mening.

iden zoeken ze een 'gang' om op terug te vallen

Meh, ik kan het zelf wel alleen af. Ik heb niemand nodig om voor mij op te komen. Als ik het eens ben met iemand, dan is het toch niet meteen dat ik een mob begin, of wel?

beiden zijn nerds die al een potje gaan janken omdat canni en han hun bekritiseert op een forum

Ik heb vaker als eens gezegt dat de mening van hem er niks toe doet, in ieder geval, mij doet het niks. En dat "bekritiseren" zoals jij dat noemt is 100% negativiteit, en niks constructiefs. Als dat veranderde zal ik hun mening wel respecteren.

het IQ van beiden laat nog veel te wensen over

Het feit dat je over IQ begint, mensen die je niet kent onwetend noemt en je zogenaamde gokkende mensenkennis loslaat op 2 personen is een goede manier om je intelligentie te tonen. Kan je nog meer dingen opsommen voor ons kijkplezier?

- LP
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891014Next
Add Reply New Topic New Poll