d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Discussie Over En Commentaar Op Iemand? > Plaats het hier & houdt topics schoon
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jul 16 2006 12:31pm
Quote (ReadyAimFire @ Sun, 16 Jul 2006, 16:29)
Quote (¢?NNI)
Quote (ReadyAimFire)

Als ik zei dat je poll waardeloos was, was dat waarschijnlijk als reactie op jouw eeuwige negativiteit.

Ach, ach, wat een reactie. Misschien was je gefrustreerd omdat ik je intelligentie niet op prijs stel?

Neen, wat frustererend is is dat eeuwige gediscussieer over absoluut niets. Het enige probleem is dat je het nooit zal toegeven als je fout zit, en dus blijft doorgaan, en ik me dus verplicht voel weer te reageren omdat ik niet op wil geven. Dat wil niet zeggen dat ik geen ZIN heb om op te geven, want het is vermoeiend en ik erger me eraan. Net zoals ik me erger aan het feit dat je weer mijn tekst in stukken breekt en bij elk stuk wat trashy commentaar geeft. Je verplicht mij tot nutteloze quote trains omdat je zelf blijkbaar niet over de capaciteit beschikt je mening in een allesomvattende tekst weer te geven zonder op details te vitten. Of je denkt dat je argumenten zo sterker overkomen. Fout, het getuigt van zwakheid.

Dat doe je je zelf aan. Jank niet over mijn manier van discussiėren of commentaar leveren, en we hadden deze discussie niet. Verder geef ik toe als ik fout zit, maar zolang jij niet kan zeggen waar ik fout zit doe ik dat dus niet.

Wat dat quoten betreft, daar is niets mis mee. Dat maakt het net overzichtelijk en zo ben ik zeker dat ik op alles reageer. Als dat voor jou "een teken van zwakheid is", is dat jouw foute opvatting.

Quote (¢?NNI)
Quote (ReadyAimFire)

Je kan onmogelijk een poll maken waarin iedereen exact met 1 optie akkoord gaat.

De voornaamste opties staan erbij. Jouw gerechtshof dus niet.

Maar daarom liet ik weten wat ik er over dacht via een post in dat topic en niet via een stem die niet met mijn mening overeenstemt, en daar maak jij dan een probleem van: jammer.

jaaaaaa, omdat het een onhaalbare en dus zinloze optie is, hoeveel keer moet ik mezelf nog herhalen?

Quote (¢?NNI)
Wat voor zin heeft het om achter een onhaalbare optie te staan?

Wat JOU de voornaamste opties lijken staan er tussen.

Voor mij en iedereen die gestemd heeft in mijn poll staan de voornaamste opties erin, enkel voor jou niet.
Member
Jul 16 2006 12:32pm
Ik zeg niet dat mijn mening er als optie tussen moest staan.

Dat zei je wel:
Quote (RAF)
punt een is dat de meerkeuzeopties in deze poll niet voldoende zijn

Hoera.

Ik zeg wel dat ik het recht heb om in dat topic te posten wat ik er van denk zonder dat ik een hoop gezeik over me heen moet krijgen dat het onhaalbaar is. Ik heb namelijk nooit beweerd dat het makkelijk haalbaar is, maar onhaalbaar is het niet.

Blaaaablaa, jaaa puur theoretisch is het mogelijk, maar het zal nooit gebeuren. Omdat het nooit zal gebeuren, is het zo goed als nutteloos. Als je toch denkt dat het toegepast zal worden, maak dan een topic in het "site suggestions forum".

Quote (¢?NNI)
Quote (ReadyAimFire)

Ik kan trouwens ook met negatieve commentaar overweg, maar je moet niet negatief doen om negatief te doen.

Doe ik niet, maar als ik het niet eens ben met jou zeg ik gewoon mijn mening, ik ga niet "positief doen om positief te doen".

Je mag gerust je mening geven, het zou enkel wat op een beschaafdere manier kunnen.

Ik ga er vanuit dat je met beschaafder "assertiever" bedoelt, maar nee, ik ga mijn manier van becommentariėren/discussiėren niet aanpassen onder druk van een aantal e-jankers, I'm sorry.

Ga je nu weer beginnen over oorlog en ziektes in de derde wereld en dat er hier nog niet omgegaan kan worden met wat hardere taal? Weer zo'n fantastisch logische vergelijking trouwens.

Mijn punt was dat er veel mensen op de wereld zijn die wel wat meer moeten verdragen dan non-assertief behandelt worden op een internet forum. Dat is een normale vergelijking die jij niet blijkt te vatten.
Member
Jul 16 2006 12:35pm
Verder lijk je het hier nooit met iemand eens te zijn, afgezien dan van han. Ook weer je goed recht uiteraard, maar het begint toch wel sterk te lijken op negatief doen om negatief te doen. (Buiten dan tegen degene met de "macht")

Jep, ik ga enkel met Han akkoord en dat doe ik omdat hij "macht" heeft. Zucht. Hoe vind je dat nu zelf klinken, jongen?

Quote (¢?NNI)
Quote (ReadyAimFire)

Als ik niet akkoord ga met iets wat iemand anders post weeg ik af: stoor ik me hier echt zo hard aan dat ik er commentaar op moet geven? Jij stoort je blijkbaar gewoon snel, of je hebt plezier in ellenlange discussies..

Ja, en ergens tegen in gaan is onmogelijk zonder dat je je eraan stoort!

En alweer verdraai je mijn woorden. Je hebt dus gewoon plezier in ellenlange discussies.

Jij gaf me twee opties, terwijl er veel meer mogelijkheden zijn. Omdat ik achter geen van beide opties stond postte ik mijn eigen mening. Daar maak jij toch geen probleem van?

Quote (¢?NNI)
Quote (ReadyAimFire)

Ik niet, de beste discussie is nog steeds een waaruit een compromis voortkomt. Want eentje waarbij je de tegenpartij kan overtuigen van je gelijk is veelal wishful thinking.

Tenzij je sterke argumenten naar boven brengt waar je niet om heen kan.

En die heb ik hier nog niet gezien. En dan is er ook nog altijd iets genaamd koppigheid...

Ik noem het "ik ga niet toegeven dat ik fout ben, tenzij er bewijs is dat ik fout zit".

Ik hoop dat al die quotes gelukt zijn, anders zoek je het zelf maar uit, of leer je je mening in een samenhangende tekst weer te geven.

Ja, want dat is veel handiger dan rechtstreeks antwoorden in quotes!

Een dikke proficiat aan de persoon die die quote-beperking heeft uitgevonden, btw! sad.gif
Member
Gold: 0.30
Jul 17 2006 05:17am
Tja, ik ga er gewoon niet verder op in, op die manier discussieer ik gewoon niet. Ik kan al je argumenten weer eens weerleggen, waarop jij de mijne weer weerlegt, etc. We zouden ons beiden veel moeite kunnen besparen door om de beurt welles / nietes te posten. Het is ongeveer even zinvol als waar we nu mee bezig zijn. Of ik kan gewoon tegen een muur gaan praten. Die geeft mss niet zoveel commentaar terug maar het resultaat is wel hetzelfde.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll