Quote (ReadyAimFire @ Sun, 16 Jul 2006, 16:29)
Verder lijk je het hier nooit met iemand eens te zijn, afgezien dan van han. Ook weer je goed recht uiteraard, maar het begint toch wel sterk te lijken op negatief doen om negatief te doen. (Buiten dan tegen degene met de "macht")
Jep, ik ga enkel met Han akkoord en dat doe ik omdat hij "macht" heeft. Zucht. Hoe vind je dat nu zelf klinken, jongen?
Quote (¢?NNI)
Quote (ReadyAimFire)
Als ik niet akkoord ga met iets wat iemand anders post weeg ik af: stoor ik me hier echt zo hard aan dat ik er commentaar op moet geven? Jij stoort je blijkbaar gewoon snel, of je hebt plezier in ellenlange discussies..
Ja, en ergens tegen in gaan is onmogelijk zonder dat je je eraan stoort!
En alweer verdraai je mijn woorden. Je hebt dus gewoon plezier in ellenlange discussies.
Jij gaf me twee opties, terwijl er veel meer mogelijkheden zijn. Omdat ik achter geen van beide opties stond postte ik mijn eigen mening. Daar maak jij toch geen probleem van?
Quote (¢?NNI)
Quote (ReadyAimFire)
Ik niet, de beste discussie is nog steeds een waaruit een compromis voortkomt. Want eentje waarbij je de tegenpartij kan overtuigen van je gelijk is veelal wishful thinking.
Tenzij je sterke argumenten naar boven brengt waar je niet om heen kan.
En die heb ik hier nog niet gezien. En dan is er ook nog altijd iets genaamd koppigheid...
Ik noem het "ik ga niet toegeven dat ik fout ben, tenzij er bewijs is dat ik fout zit".
Ik hoop dat al die quotes gelukt zijn, anders zoek je het zelf maar uit, of leer je je mening in een samenhangende tekst weer te geven.
Ja, want dat is veel handiger dan rechtstreeks antwoorden in quotes!
Een dikke proficiat aan de persoon die die quote-beperking heeft uitgevonden, btw!