LittlePrincess:
Okay, het is hilarisch om te zien hoe je totaal niet begrijpt wat er mis was met je eerste reply in dit topic.
Quote (LittlePrincess)
Quote (˘?NNI)
Misschien maakt hij van Diablo wel zun full time job door het verdienen van al dat easy money.
Dat doet je vriendje Han al met zijn... DIIShop.
Daar gaat het dus helemaal niet om.
Het gaat erom dat jij doet alsof je het geheime recept van coca-cola hebt gevonden, terwijl je gewoon iets doet dat elke randdebiel kan; een paar euro's verdienen van het zo fel begeerde computerspelletje. Vooral ook door de manier waarop je het zegt: "Voor mijzelf is het wel easy money, al die HR's. Met een beetje economisch inzicht kom je al een heel eind met winst maken" maak je jezelf enorm belachelijk. Bovendien zie ik het nut niet in van dat publiekelijk bekend te maken, wie de neuk kan het nu wat boeien dat jij "winst" maakt. Kennelijk vind je dat zelf heel wat, en wou je je creatieve bezigheid met iedereen delen.
Tenslotte wil ik nog even meegeven dat ik erom durf te wedden dat jij niet meer dan 30 euro per maand winst maakt; meestal zijn diegene met het meeste praat, diegene met het minste winst.
Dan nog even iets anders; iemand "13-14 jarig noemen" - als belediging weliswaar - en vervolgens zelf bewust mensen hun naam misspellen in een poging om 1) humoristisch 2) beledigend over te komen kan je beter later. Het zorgt enkel voor een hoge concentratie van ongeloofwaardigheid en ironie.