d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tmf Saaaaarrr > Woei Woei Condooomm
Prev167891018Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Feb 14 2009 08:37am
Eduard, ik heb zo'n Zero condoom uitgeprobeerd. Alsjeblieft, gebruik die dingen NIET! Gebruik gewoon durex, anders wordt je echt depressief over hoe kut het 'batsen' was. Waarom?
- Die dingen zitten veel te strak om je lul. Je bent 2 minuten bezig om ze erom heen te krijgen.
- Je voelt HELEMAAL niks tijdens het 'batsen'. Sowieso voel je veel minder met condoom. Maar het lijkt net of je 20 condooms over elkaar heen hebt met zo'n zero condoom.
- Zij vindt het ook 3 keer niks. Ze heeft ook liever Durex.
- Het is sowieso minder veilig dan Durex.

Doe wat leuks met die 100 condooms, blaas ze allemaal op voor iemand z'n verjaardag ofzo, maar gebruik ze niet!

Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Feb 14 2009 12:20pm
Quote (shadowstriker89 @ Fri, 6 Feb 2009, 17:40)
net zei ze dat ze een condoom via haar neus ging zuigen en dan via haar mond naar buiten ouweeee leeeeeeeeeeeeeeeip

vanavond verjaardag charlotte in het paaldans cafe.... nice.... er is wel een leip brillen thema, mindr..
zaterdag verjaardag ander meisje ;D en daarnaaa examenweek ouwe pffffff

Suicide :x
Member
Gold: 1.00
Feb 14 2009 04:20pm
Edu, ge zijt me toch n apart knulleke
Banned
Warn: 60%
Feb 14 2009 09:33pm
Quote (JWT @ Sat, Feb 14 2009, 02:37pm)
Eduard, ik heb zo'n Zero condoom uitgeprobeerd. Alsjeblieft, gebruik die dingen NIET! Gebruik gewoon durex, anders wordt je echt depressief over hoe kut het 'batsen' was. Waarom?
- Die dingen zitten veel te strak om je lul. Je bent 2 minuten bezig om ze erom heen te krijgen.
- Je voelt HELEMAAL niks tijdens het 'batsen'. Sowieso voel je veel minder met condoom. Maar het lijkt net of je 20 condooms over elkaar heen hebt met zo'n zero condoom.

Doe wat leuks met die 100 condooms, blaas ze allemaal op voor iemand z'n verjaardag ofzo, maar gebruik ze niet!

ja ze zijn vernieuwd he sinds dat iedreeen ze te strak vond. hihihilhihi je hebt de oude nog maar zoooweizo ga ik eerst me durexes gebruikek komop alsof ik ooit 97x ga batsen o0uwe.

vaanaaaaaaaaaaaaaaaaaach wwas dopeee DOPE DOPE ODOOOOOPPEEEE
SHIETTT

OK
BEGON OP DAT FEESTJE OUWE SHITT

ok
rond de 8 bier gehad ik dahct ikb en lam ouwe
dus daarna nog shotje goldstrike genomen, cointro of hoe die citroen shit ook heet. *FOCKEN LEP** en brandende goldstrike snuiven...??? naja die shit ws lulz safari met sinas allles geprobeerd jeweet, maar ik denk dat omdat ik net van tevoren gegeten had het mixen niet zo sterke indruk had op mijn maag als normaal dat moet ik dus onthouden

dus we stonden in dat cafe, heb ik al verteld over dat meisje die ik naar film vroeg maar ze had een vriend? nou het was uit met die vriend en ze vroeg me hoe ze weer moest flirten enzo en ik dahct, ok vanavond word zoenen of met haar of met margot, margot is een andere meisije, maar dus we stonden in die cafe en het was al rond 1:30 shiet dus

ojaj ff tussendoor
bij die verjaardag vond me mattie 10 euro onder de bank hahahah dus daar minstens 3 bier van gehad en daarna was 1 uur ofzo we gingen looosss ouwe riverside modderfockers stond op en radioclit dus was 2 uur daarna was nog steeds leip dus ik d8 waar is die charlot/margot gaan we ff zoenen dus ik zoeken en shit zie ik meisje die ik al heel lang niet meer gezien heb zegt ze beter zoen je me want die jongen daar vind me luek dus ik stond nog na te denken over wat ze zei en ze zat al met haar tong in me mond shiieet ze zoende by far wel het beste vergeleken mijn andere zoen eperiences, kan aan haar leeftijd liggen. 18, net als ik. maar ik d8, ooook ik doe mee owue hahahhaa
dus wij stonden te lebberen mijn matties aan de bar, HOE DOETIE DAT IN 30 TELLEN??? ;DDDDDDDDDDDD hahaha uberleip.
dus na 5 minuten wij klaar met zoenen daarna wij stonden verder achterin die cafe dus ik zie haar weer staan en die gozers staan nog steeds bij haar dus ze vraagt mij hoe ik naar huis ga en ik zeg ik moet of logerne of opgehaald en toen zei ze (VOLGES MIJ DAT IK OP DE BANK KON SLAPEN -======================== SEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX0 MAAR IK VERSTOND HET NIET GOED OUWE KAAAAAAAAAAANKER.
dus ik zo heayuuhhh??? moet ik die gozer ff zeggen dat je hem niks vind? dus ik vertel die gozer, ze moet niks van je ouwe sorry maar ze wil dat je ergens anders gaat staan. die gozer zegt ok. en gaat gewoon weer naast haar staan dus ik zeg haar miss meoten we nog een keer wat langer zoenen ze komt van die balkon en we stonden weer iets an 10 minuten te lebberen hahahahahhahaha die matties van me alweer... d8de.... hoe?? ;DDDDDDDDDDDDDd waren we klaar die gozer was inmiddels ergens anders heen gelopen maar dat meisje was opzich best wel behoorlijk neukbaar. dus later in de mac, ik zie 5 euro liggen LOL dus ik haal ff 3 mc chicken wraps voor me matties en daarna naar huis. top avond.

btw al die muziek die op verjaardag op tmf was HEB IK AL GEVONDEN OP YOUTUBE MAN EJWEETTTTTTTTT

justice PFANTOM PART ii --- UBER KANKERGEIL NUMMER
http://www.youtube.com/watch?v=Zxsu2-xcvNs
prodigy---- OMEN
http://www.youtube.com/watch?v=xMVTKOoy1uk

KANKERGEILE NUMMERS 0WUE JEEEEEWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTT
oja die van de fiets heb ik nog tegen gekomen in cafe 3 zoenen gegeven maar ze moest al weg lololol
weer andere slet ook nog tegen gekomen van haar had ik 100% kans van slagen want ze vraagt elke dag hoe het met me gaat enzo en begint gesprekken en shit. dus ik zag haar ZAG IKD AT ZE NAAST ME KANKER EXXX STOND TE DANSEN OUWE WTF DAN NIET HE LOLLOL
volgende keer lebber ik haar wel.

youtube link nummer 1 about sums up my night

GOODNIGHT DUTCH FORAAAA
kankerveel zin in lorret man jeweet.

ahhahaa bij walkabout deed die kanker uitsmeiter kankerrrrrrrrrrr irritant tegen me matties, ik 18 vriend 18 andere vrienden 17 dus die 17 jarige kwamen niet binnen ik hoefde geneeens id te laten zien egt een kankerlijer die gast.

volgende keer weer oranje jeweeettt
oja me kikkerprins noggg gezien maar ik dacht fock die shit time to move on.

btw wes, die meisje die ik gezoend had..

brit.

foootoooo

de blonde, had ik hiermee kunnen neuken dutch forum???

meer justice nu

This post was edited by shadowstriker89 on Feb 14 2009 09:49pm
Banned
Feb 14 2009 09:54pm
woeoeoiiihhhh er is een youtbe buttennnnnn

radioclit man jeweeetttt uh uh uh uh uh uh
dat nummer is kaaaaaaaaanekrleip.
oja ik vertel mrogen wel de rest als ik weer nuchtet ben ofzo hihihihii
Banned
Gold: 9.50
Warn: 50%
Feb 14 2009 09:58pm
Quote (shadowstriker89 @ Sat, Feb 14 2009, 11:33pm)
ja ze zijn vernieuwd he sinds dat iedreeen ze te strak vond. hihihilhihi je hebt de oude nog maar zoooweizo ga ik eerst me durexes gebruikek komop alsof ik ooit 97x ga batsen o0uwe.

vaanaaaaaaaaaaaaaaaaaach wwas dopeee DOPE DOPE ODOOOOOPPEEEE
SHIETTT

OK
BEGON OP DAT FEESTJE OUWE SHITT

ok
rond de 8 bier gehad ik dahct ikb en lam ouwe
dus daarna nog shotje goldstrike genomen, cointro of hoe die citroen shit ook heet. *FOCKEN LEP** en brandende goldstrike snuiven...??? naja die shit ws lulz safari met sinas allles geprobeerd jeweet, maar ik denk dat omdat ik net van tevoren gegeten had het mixen niet zo sterke indruk had op mijn maag als normaal dat moet ik dus onthouden

dus we stonden in dat cafe, heb ik al verteld over dat meisje die ik naar film vroeg maar ze had een vriend? nou het was uit met die vriend en ze vroeg me hoe ze weer moest flirten enzo en ik dahct, ok vanavond word zoenen of met haar of met margot, margot is een andere meisije, maar dus we stonden in die cafe en het was al rond 1:30 shiet dus

ojaj ff tussendoor
bij die verjaardag vond me mattie 10 euro onder de bank hahahah dus daar minstens 3 bier van gehad en daarna was 1 uur ofzo we gingen looosss ouwe riverside modderfockers stond op en radioclit dus was 2 uur daarna was nog steeds leip dus ik d8 waar is die charlot/margot gaan we ff zoenen dus ik zoeken en shit zie ik meisje die ik al heel lang niet meer gezien heb zegt ze beter zoen je me want die jongen daar vind me luek dus ik stond nog na te denken over wat ze zei en ze zat al met haar tong in me mond shiieet ze zoende by far wel het beste vergeleken mijn andere zoen eperiences, kan aan haar leeftijd liggen. 18, net als ik. maar ik d8, ooook ik doe mee owue hahahhaa
dus wij stonden te lebberen mijn matties aan de bar, HOE DOETIE DAT IN 30 TELLEN??? ;DDDDDDDDDDDD hahaha uberleip.
dus na 5 minuten wij klaar met zoenen daarna wij stonden verder achterin die cafe dus ik zie haar weer staan en die gozers staan nog steeds bij haar dus ze vraagt mij hoe ik naar huis ga en ik zeg ik moet of logerne of opgehaald en toen zei ze (VOLGES MIJ DAT IK OP DE BANK KON SLAPEN -========================  SEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX0 MAAR IK VERSTOND HET NIET GOED OUWE KAAAAAAAAAAANKER.
dus ik zo heayuuhhh??? moet ik die gozer ff zeggen dat je hem niks vind? dus ik vertel die gozer, ze moet niks van je ouwe sorry maar ze wil dat je ergens anders gaat staan. die gozer zegt ok. en gaat gewoon weer naast haar staan dus ik zeg haar miss meoten we nog een keer wat langer zoenen ze komt van die balkon en we stonden weer iets an 10 minuten te lebberen hahahahahhahaha die matties van me alweer... d8de.... hoe?? ;DDDDDDDDDDDDDd waren we klaar die gozer was inmiddels ergens anders heen gelopen maar dat meisje was opzich best wel behoorlijk neukbaar. dus later in de mac, ik zie 5 euro liggen LOL dus ik haal ff 3 mc chicken wraps voor me matties en daarna naar huis. top avond.

btw al die muziek die op verjaardag op tmf was HEB IK AL GEVONDEN OP YOUTUBE MAN EJWEETTTTTTTTT

justice PFANTOM PART ii --- UBER KANKERGEIL NUMMER
prodigy---- OMEN
http://www.youtube.com/watch?v=xMVTKOoy1uk

KANKERGEILE NUMMERS 0WUE JEEEEEWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTT
oja die van de fiets heb ik nog tegen gekomen in cafe 3 zoenen gegeven maar ze moest al weg lololol
weer andere slet ook nog tegen gekomen van haar had ik 100% kans van slagen want ze vraagt elke dag hoe het met me gaat enzo en begint gesprekken en shit. dus ik zag haar ZAG IKD AT ZE NAAST ME KANKER EXXX STOND TE DANSEN OUWE WTF DAN NIET HE LOLLOL
volgende keer lebber ik haar wel.

youtube link nummer 1 about sums up my night

GOODNIGHT DUTCH FORAAAA
kankerveel zin in lorret man jeweet.

ahhahaa bij walkabout deed die kanker uitsmeiter kankerrrrrrrrrrr irritant tegen me matties, ik 18 vriend 18 andere vrienden 17 dus die 17 jarige kwamen niet binnen ik hoefde geneeens id te laten zien egt een kankerlijer die gast.

volgende keer weer oranje jeweeettt
oja me kikkerprins noggg gezien maar ik dacht fock die shit time to move on.

btw wes, die meisje die ik gezoend had..

brit.

foootoooo

http://94.100.114.21/236150001-236200000/236155901-236156000/236155902_6_Vp2_.jpeg de blonde, had ik hiermee kunnen neuken dutch forum???

meer justice nu

Schaam jij jezelf nooit als je je post ooit terug leest?
Member
Gold: 641.00
Feb 15 2009 03:41am
HAHAHAHAHAHAH fucking hoer!!

hoelang kende je haar al? want tegen mij zei ze dat ze eerste een jongen 2 weken minimaal moest kennen :') maakt verder niet uit brit is tof tongue.gif
Member
Feb 15 2009 04:53am
Quote (mikeb852 @ Sun, Feb 15 2009, 04:58am)

xDDDDD
Member
Feb 15 2009 04:54am
Quote (JWT @ Sat, Feb 14 2009, 03:37pm)

Nice tip haha xD
Banned
Feb 15 2009 05:10am
Quote (CpTJenJen @ Sun, Feb 15 2009, 09:41am)
HAHAHAHAHAHAH fucking hoer!!

hoelang kende je haar al? want tegen mij zei ze dat ze eerste een jongen 2 weken minimaal moest kennen :') maakt verder niet uit brit is tof tongue.gif

hahaaha ik ken haar al sinds 2003 ofzo maar ik ging al een hele tijd niet meer met haar om lol
nja iig een +1 op me zoen counter hehehe zit ik een klassement hoger in die vote opties.

Quote (mikeb852 @ Sun, Feb 15 2009, 03:58am)

nee, weetje waarom? dit is het internet.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891018Next
Closed New Topic New Poll