d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gratis Condooms Ouwe > Ik Heb Ze Ontvangen, Howto:
Prev167891012Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 116.00
Jan 25 2009 04:17am
Quote (handschoen @ Sat, 24 Jan 2009, 23:10)
bril = geen chicks

en wat grappig dat jij onder die regel, uitgerekend DIE regel, dream on zet

erg typisch

erg meelijkwekkend ook hoe vaak jij op d2jsp zit om te janken

http://www.dumpert.nl/mediabase/8512/ac2134ac/i_am_remco.html

Dat ben jij?
Member
Gold: 5,901.42
Jan 25 2009 05:30am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 25 Jan 2009, 11:17)

ik d8 PRECIES t zelfde toen ik vanmorge keek xD
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 25 2009 06:37am
Quote (handschoen @ Sat, Jan 24 2009, 10:00pm)
dan gaan ze maar aan de pil, soahoeren in jouw scene hebben dat wel nodig
and for the rest, sigh, zucht, je faalt zoals gewoonlijk en je laat zien dat je totaal geen argumentatie tegen me hebt, toch best melijwekkend eigelijk, maarja mensen als jij moeten er nou eenmaal ook zijn, om de boel een beetje in balans te houden, lagere klasses en hogere etc, moet je eigelijk respect voor hebben, jij kan er ook niks aan doen dat je zo in elkaar zit

je hebt mijn medelijden knul

ben je kankerblind dat dat je het punt dat ze gratis waren wat al 4 paginas besproken is gewoon helemaal gemist heb.
over de rest van je post, dit is allemaal herkouwde zooi man altijd loop je te janken over falen argumentatie hoeren en maagdheid!
je balans verhaal ook LOL je zit behoorlijk onderin de lagere klasse meneer pijpfitter
Banned
Jan 25 2009 12:46pm
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 25 2009, 12:37pm)
ben je kankerblind dat dat je het punt dat ze gratis waren wat al 4 paginas besproken is gewoon helemaal gemist heb.
over de rest van je post, dit is allemaal herkouwde zooi man altijd loop je te janken over falen argumentatie hoeren en maagdheid!
je balans verhaal ook LOL je zit behoorlijk onderin de lagere klasse meneer pijpfitter

het maakt niet uit nerd
het feit dat jij denkt dat je zo ontzettend stoer bent als je dure kleding hebt, en dan toch gratis condooms gaat bietsen, zegt genoeg
niks in die 4 pagina's kan dat goed spreken

je bent gewoon té hopeloos voor woorden
ik zou graag in woorden omschrijven hoe triest en laaggezonken je bent, maar het kan gewoon niet
voor mensen als jij zijn er gewoon geen woorden, alleen gevoelens van medelijden

kom trouwens niet over herkouwde zooi bij mij aan want jij bent degene die constant nutteloze gespeculeerde verhaaltjes erbij haalt die al 10+ keer ontkrachtigd zijn en in de 1e instantie ook totaal niks met het onderwerp te maken hadden
voor iemand die zogenaamd hbo gaat doen ben je wel erg dom zeg

daarnaast weet ik vrij zeker dat als ik de certificaten binnen heb waar ik mijn oogje op heb laten vallen, dat ik sowieso met gemak meer ga verdienen dan jij

en daar kan je hard tegenaan gaan zeiken, maar doe misschien eerst maar eens research naar zaken voordat je als een kortzichtige loser paniekerig wat uit je nek gaat lopen lullen om je misplaatste eer te redden

Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 25 2009, 09:28am)
ik d8 dat je nog enige intelligentie had, aangezien je over het algemeen normaal lopende zinnen kan maken
maar dit ben je nu dus ook kwijt :S
om ff op je inhoud te reagere, zodat je zelf niet gaat huilen.
ik huil hier nooit, jij huilt overal dat je t zo erg vind dat edu maagd is en niks durft en weet ik t
verder vind je jezelf over boven staan, waarom kom je dan hier? als je je frustraties kwijt wil, doe je dat toch gewoon ergens op straat, er is toch niemand die jou iets kan make?
typisch?

d8?

reagere?

als je dat soort woorden gebruikt moet je bij mij niet aankomen over intelligentie, probeer het nog eens

laat mij trouwens de argumenten zien van de dingen die je daar beweerd

Quote (misnomer @ Sun, Jan 25 2009, 09:36am)
wtf jij doet een opleiding pijpfitter die waarschijnlijk 2 jaar duurt en Edu studeert aan de Havo en gaat waarschijnlijk volgend jaar HBO doen dus de fuck up met je lagere klasses en hogere

dat is een opleiding voor hulpfitter, waar elke metaalbewerker/lasser/pijpfitter begint

de 1e tree op de trap zeg maar

get a fucking clue voor je je ergens mee bemoeit waar je eigelijk to-taal geen verstand van hebt sukkel
Member
Gold: 11.33
Jan 25 2009 01:06pm
Quote (handschoen @ Sun, 25 Jan 2009, 19:46)
dat is een opleiding voor hulpfitter, waar elke metaalbewerker/lasser/pijpfitter begint

de 1e tree op de trap zeg maar

get a fucking clue voor je je ergens mee bemoeit waar je eigelijk to-taal geen verstand van hebt sukkel

Een echt vak kent een denkbeeldige trap. Jouw vak kent hooguit een keukentrapje.

Quote (handschoen @ Sun, 25 Jan 2009, 19:46)
d8?

reagere?

als je dat soort woorden gebruikt moet je bij mij niet aankomen over intelligentie, probeer het nog eens

Jij was toch degene die 'Ik ondervindt' schreef? En ook hier schrijf je 'dingen die je daar beweerd'.

Grammatica:
Je beweer.. -> je loopt (vervangend werkwoord).
Beweer = stam.
Je = stam +t.
Beweert.

Als iemand zijn bek moet houden over taalgebruik ben jij het, vriend. Niet zo stoer doen.

This post was edited by MilkAndCookies on Jan 25 2009 01:08pm
Member
Gold: 0.30
Jan 25 2009 01:07pm
Quote (handschoen @ Sun, Jan 25 2009, 06:46pm)

d8?

reagere?

l

Doe jezelf een plezier en zeik niet over andermans spelling

Edit: milkandcookies was me voor

This post was edited by ReadyAimFire on Jan 25 2009 01:07pm
Member
Gold: 9,221.15
Jan 25 2009 01:08pm
Wie is deze krebsnerd slash emo die maar blijft huilen over van alles en nog wat?
Member
Gold: 5,901.42
Jan 25 2009 01:14pm
ik niet tusse al die hopeloze spam zoeke naar een paar replys voor jouw
alleen om duidelijk maken wat iedereen hier toch al weet en wat jij toch niet zal toegeven
Member
Gold: 0.30
Jan 25 2009 01:19pm
Trouwens:
Quote (MilkAndCookies @ Fri, Jan 23 2009, 05:22pm)
Stel dat je meerdere meisjes neukt. Zou jij ze zonder condoom neuken als ze zouden zeggen 'och ik heb de pil'. Je hoeft niet te vertellen dat je liever geen soa wilt. Ook als je 2,5 jaar met iemand geneukt hebt zonder condoom, en overstapt op iemand anders. 100 punten dat ik dan een condoom zou dragen.
Ik heb nu in totaal met 4 meisjes gesext, waarvan 1 zonder condoom. Het is lekkerder, maar ik heb liever dat ik voor m'n 30e nog geen soa heb, want ik zal ongetwijfeld met nog wel meer meisjes sex hebben.

Ja ik zou ze zonder condoom neuken. Ik doe niet aan one night stands en ik ga pas met meisjes naar bed als ik vind dat ik ze voldoende ken. Als ik een meisje ervan zou verdenken dat ze wel eens een soa zou kunnen hebben zou ik gewoon al passen: of je dan een condoom gebruikt of niet, het blijft ranzig. Uiteraard is mijn mensenkennis niet onfeilbaar dus ik kan me ook wel vergissen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd. En zoals hellskin al zei, de meeste soa's zijn makkelijk te genezen. Van mijn ouders heb ik op dat gebied ook geen last, ik ben 21 en ga dus als een flinke jongen zelf naar de dokter
Banned
Warn: 60%
Jan 25 2009 02:27pm
Quote (handschoen @ Sun, Jan 25 2009, 06:46pm)
het maakt niet uit nerd
het feit dat jij denkt dat je zo ontzettend stoer bent als je dure kleding hebt, en dan toch gratis condooms gaat bietsen, zegt genoeg
niks in die 4 pagina's kan dat goed spreken

je bent gewoon té hopeloos voor woorden
ik zou graag in woorden omschrijven hoe triest en laaggezonken je bent, maar het kan gewoon niet
voor mensen als jij zijn er gewoon geen woorden, alleen gevoelens van medelijden

kom trouwens niet over herkouwde zooi bij mij aan want jij bent degene die constant nutteloze gespeculeerde verhaaltjes erbij haalt die al 10+ keer ontkrachtigd zijn en in de 1e instantie ook totaal niks met het onderwerp te maken hadden
voor iemand die zogenaamd hbo gaat doen ben je wel erg dom zeg

daarnaast weet ik vrij zeker dat als ik de certificaten binnen heb waar ik mijn oogje op heb laten vallen, dat ik sowieso met gemak meer ga verdienen dan jij

en daar kan je hard tegenaan gaan zeiken, maar doe misschien eerst maar eens research naar zaken voordat je als een kortzichtige loser paniekerig wat uit je nek gaat lopen lullen om je misplaatste eer te redden
wie is hier de nerd meneer die op kerstavond 6 uur sochtes zijn negerhaat moet spammen.
je hebt het weer niet gelezen of wel? ze zijn GRATIS, je doet een paar dingen invullen en ze komen PER POST NAAR JE HUIS.
en zelfs in je herkouw ''ARGUMENT ONTKRACHTIGING'' begin je over IQ, herkouwer.
en hou nou is op over die bullshit dat je meer gaat verdienen, je bent een kanker pijpfitter, idioot
ik zal maar doen alsof ik kortzichtig niet gelezen had.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891012Next
Closed New Topic New Poll