Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 25 2009, 12:37pm)
ben je kankerblind dat dat je het punt dat ze gratis waren wat al 4 paginas besproken is gewoon helemaal gemist heb.
over de rest van je post, dit is allemaal herkouwde zooi man altijd loop je te janken over falen argumentatie hoeren en maagdheid!
je balans verhaal ook LOL je zit behoorlijk onderin de lagere klasse meneer pijpfitter
het maakt niet uit nerd
het feit dat jij denkt dat je zo ontzettend stoer bent als je dure kleding hebt, en dan toch gratis condooms gaat bietsen, zegt genoeg
niks in die 4 pagina's kan dat goed spreken
je bent gewoon té hopeloos voor woorden
ik zou graag in woorden omschrijven hoe triest en laaggezonken je bent, maar het kan gewoon niet
voor mensen als jij zijn er gewoon geen woorden, alleen gevoelens van medelijden
kom trouwens niet over herkouwde zooi bij mij aan want jij bent degene die constant nutteloze gespeculeerde verhaaltjes erbij haalt die al 10+ keer ontkrachtigd zijn en in de 1e instantie ook totaal niks met het onderwerp te maken hadden
voor iemand die zogenaamd hbo gaat doen ben je wel erg dom zeg
daarnaast weet ik vrij zeker dat als ik de certificaten binnen heb waar ik mijn oogje op heb laten vallen, dat ik sowieso met gemak meer ga verdienen dan jij
en daar kan je hard tegenaan gaan zeiken, maar doe misschien eerst maar eens research naar zaken voordat je als een kortzichtige loser paniekerig wat uit je nek gaat lopen lullen om je misplaatste eer te redden
Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 25 2009, 09:28am)
ik d8 dat je nog enige intelligentie had, aangezien je over het algemeen normaal lopende zinnen kan maken
maar dit ben je nu dus ook kwijt :S
om ff op je inhoud te reagere, zodat je zelf niet gaat huilen.
ik huil hier nooit, jij huilt overal dat je t zo erg vind dat edu maagd is en niks durft en weet ik t
verder vind je jezelf over boven staan, waarom kom je dan hier? als je je frustraties kwijt wil, doe je dat toch gewoon ergens op straat, er is toch niemand die jou iets kan make?
typisch?
d8?
reagere?
als je dat soort woorden gebruikt moet je bij mij niet aankomen over intelligentie, probeer het nog eens
laat mij trouwens de argumenten zien van de dingen die je daar beweerd
Quote (misnomer @ Sun, Jan 25 2009, 09:36am)
wtf jij doet een opleiding pijpfitter die waarschijnlijk 2 jaar duurt en Edu studeert aan de Havo en gaat waarschijnlijk volgend jaar HBO doen dus de fuck up met je lagere klasses en hogere
dat is een opleiding voor hulpfitter, waar elke metaalbewerker/lasser/pijpfitter begint
de 1e tree op de trap zeg maar
get a fucking clue voor je je ergens mee bemoeit waar je eigelijk to-taal geen verstand van hebt sukkel