Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 16 2008, 07:31pm)
ja dat ben ik, problemen mee? ik trap je helemaal verrot^^
ah jij wil ook zo'n pet!
neej ik hou niet zo van legerdesheils petten.
maarja

milkandcookies www.google.nl is er niet voor niets.
ik ben mezelf en ja ik ben niet getikt maar wel de bom!