d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Keuze Na De Havo. > No Flame, Lawl.
Prev167891011Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 116.00
Dec 11 2008 01:24pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 11 Dec 2008, 20:07)
koop een woordenboek en rage meer

De pot verwijt de ketel. Dat geldt eigenlijk voor al je argumenten m.b.t. deze discussie.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 11 2008 01:29pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 07:20pm)
dus eigenlijk draag je die kleren omdat je een loser bent die denkt datie cool is...?

jij bent werkelijk te dom om in woorden te omschrijven, altijd als jij je bek opentrekt raak je kant noch wal met je kinderachtige opmerkingen, ik weet niet of je het doorhebt maar als je zo als een neger blijft lullen lul je niemand uit, want dat probeer je toch? ^^

Quote (WemyNM @ Thu, Dec 11 2008, 07:16pm)
Maar o-zo-trots vertellen, dat je in januari naar Sargeist gaat.
En o-zo-trots vertellen, dat je zo vaak in de baroeg komt/bent geweest, en je Hellskin misschien hebt ontmoet.

Niet te hopen, dat de pijpen die jij aanbrengt net zo waterdicht zijn, als dat jij lult.

watte? trots? haha ik zei het alleen, en dat ik bij toeval mss hellskin heb gezien dan, dat is toeval en dat vondt ik wel grappig, zielig dat je dat intrepeteert als iets dat met status te maken heeft, dat zegt eigelijk ook heel veel over jou imo

Eduard draagt bjorn borg, omdat die het er leuk uit vindt zien.
Blijkbaar vinden heel veel mensen het er leuk uit zien.
Mag je iets niet leuk vinden, als een ander het ook leuk vindt?

maak dat de kat wijs, er zijn miljoenen ondergoedstukken die er hetzelfde uitzien zonder dat merk, maar nee, kankerlosers als hij gooien hun broek op hun knien en hun boxer tot hun navel zodat iedereen kan zien dat hij veel geld uit heeft gegeven aan een kledingstuk

Ene geeft graag geld uit aan kleding, andere aan cd's, andere aan dvd's, andere aan zijn auto.

Iets met hedonisme en lustenbevrediging, toch?
Wat is je punt?

al gegeven, lees eens wat beter en neem eens dingen aan als antwoord en ga niet zielig doorjanken omdat het antwoord niet het antwoord was dat je wilde horen

Jawel, je wilt bij de groep horen, die nergens bij wil horen.
Jij bent anders, net als de rest.

onze filosoof heart.gif
maar nee, ook hier fail je, zoals OOK al eerder gezegd doe ik daar geen moeite voor en boeien subculturen me geen kanker, ik wil er uit principe niet bijhoren, en dan komt er weer zon burgerlijk manneke als jij die daar ook een groepje van maakt, nou als je je dan cool voelt en zo zielig graag je gelijk wilt hebben als een baby die zit te janken om zijn speen, ja als je custom subculturen gaat verzinnen voor speciaal dit, plaats me dan maar in een groep met mensen die een hekel hebben aan subculturen en al dat zielige gedoe eromheen

Rage plx

pak een lineaal en vertel mij aub hoe lang jouw comments zijn, doe eens? plx

Banned
Dec 11 2008 01:30pm
Quote (sK_Kabouter @ Thu, Dec 11 2008, 07:24pm)
De pot verwijt de ketel. Dat geldt eigenlijk voor al je argumenten m.b.t. deze discussie.

wie vroeg jou wat negerkind?
dit is niet jouw gesprek of wel dan? maar dat kan je niet hebben he? je wilt meedoen omdat je zelf niks anders te doen hebt? niemand vroeg jou wat ^^

btw, ff tussendoor, het leuke is dat iedereen die zich beledigd voelt als ik neger zeg, een racist is, gg met de reports negers
Member
Gold: 14.89
Dec 11 2008 01:43pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 11 Dec 2008, 20:29)
watte? trots? haha ik zei het alleen, en dat ik bij toeval mss hellskin heb gezien dan, dat is toeval en dat vondt ik wel grappig, zielig dat je dat intrepeteert als iets dat met status te maken heeft, dat zegt eigelijk ook heel veel over jou imo

Wat zegt het over mij?

Wat is er grappig aan, als je iemand gezien hebt?
Waarom voel je je aangevallen, als ik je trots noem?

maak dat de kat wijs, er zijn miljoenen ondergoedstukken die er hetzelfde uitzien zonder dat merk, maar nee, kankerlosers als hij gooien hun broek op hun knien en hun boxer tot hun navel zodat iedereen kan zien dat hij veel geld uit heeft gegeven aan een kledingstuk

Natuurlijk klopt hetgeen wat je zegt weer niet.

Waarom draag je trouwens legerkleding? Je zit niet eens bij het leger.
Je gaat toch ook geen brandweerpak dragen? Of een lassersbril.
Die zijn vast ook duurzaam.
En er zijn ongetwijfeld goedkopere broeken, dan legerbroeken. Waarom koop je die niet?
Omdat je ze mooi vindt?
Mag een ander dan iets niet mooi vinden, waar die wellicht meer voor moet betalen, maar het er voor over heeft?

maar nee, ook hier fail je, zoals OOK al eerder gezegd doe ik daar geen moeite voor en boeien subculturen me geen kanker, ik wil er uit principe niet bijhoren, en dan komt er weer zon burgerlijk manneke als jij die daar ook een groepje van maakt, nou als je je dan cool voelt en zo zielig graag je gelijk wilt hebben als een baby die zit te janken om zijn speen, ja als je custom subculturen gaat verzinnen voor speciaal dit, plaats me dan maar in een groep met mensen die een hekel hebben aan subculturen en al dat zielige gedoe eromheen

Ze boeien je wel.
Je wordt er namelijk heel boos op.
Je maakt je er drukker om, dan degene die erbij horen.
Waarom maak je je er zo boos over?
Waarom wil je er uit principe niet bij horen?
Wat als er iemand is, die dezelfde principes heeft als jij, op het subcultuur principe na?
Is het niet zielig om je te ergeren aan subculturen?
Wat maakt je vrolijk in het leven?
Heb je je gedachtes wel eens gedeeld met vrienden?
Zijn er mensen het met je eens?
Mogen mensen het met je eens zijn, of ben je dan bang dat jouw mening gedeeld wordt?
Wat als 1000 mensen jouw mening delen?
Deel jij wel eens een mandarijntje met iemand?

This post was edited by WemyNM on Dec 11 2008 01:44pm
Member
Gold: 224.00
Dec 11 2008 02:00pm
Haha, top!
Banned
Warn: 60%
Dec 11 2008 02:06pm
heb de hele pagina voor het gemak maar even opgeslagen zodat ik er later nog van kan genieten.
Banned
Dec 11 2008 02:10pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 08:06pm)
heb de hele pagina voor het gemak maar even opgeslagen zodat ik er later nog van kan genieten.

alleen jij geniet van een forum, nu weet ik zeker dat je maagd bent, zoals hendrick al suggereerde

ja hendrick ja, hijs ook irri, maar eigelijk toch wel intelligenter dan jij, ik denk dat als je zijn iq met die van jou vergelijkt dat jouw iq een zonnebril opmoet om zijn iq aan te kijken in de ogen op een zonnige dag

This post was edited by kruispiloot on Dec 11 2008 02:11pm
Banned
Warn: 60%
Dec 11 2008 02:12pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 08:10pm)
alleen jij geniet van een forum, nu weet ik zeker dat je maagd bent, zoals hendrick al suggereerde

ja hendrick ja, hijs ook irri, maar eigelijk toch wel intelligenter dan jij, ik denk dat als je zijn iq met die van jou vergelijkt dat jouw iq een zonnebril opmoet om zijn iq aan te kijken in de ogen op een zonnige dag

slim bedacht man die shit met die zonnebril

ik denk dat jongens in kisten en legerbroeken/bomberjacks ook veel eerder ontmaagd worden dan mij.

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 11 2008 02:13pm
Member
Dec 11 2008 02:22pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, 11 Dec 2008, 21:12)
ik denk dat jongens in kisten en legerbroeken/bomberjacks ook veel eerder ontmaagd worden dan mij.

Ja, door andere jongens in kisten en legerbroeken/bomberjacks.
Banned
Dec 11 2008 02:31pm
Quote (WemyNM @ Thu, Dec 11 2008, 07:43pm)
Ze boeien je wel.
Je wordt er namelijk heel boos op.
Je maakt je er drukker om, dan degene die erbij horen.
Waarom maak je je er zo boos over?
Waarom wil je er uit principe niet bij horen?
Wat als er iemand is, die dezelfde principes heeft als jij, op het subcultuur principe na?
Is het niet zielig om je te ergeren aan subculturen?
Wat maakt je vrolijk in het leven?
Heb je je gedachtes wel eens gedeeld met vrienden?
Zijn er mensen het met je eens?
Mogen mensen het met je eens zijn, of ben je dan bang dat jouw mening gedeeld wordt?
Wat als 1000 mensen jouw mening delen?
Deel jij wel eens een mandarijntje met iemand?

dikke rage hier, onze wannabe filosoof is at it zie ik

je rukt alles uit zijn verband, zodat het belachelijk lijkt wat ik zeg, nogal kleinzielig als je op die manier communiceert

ik wordt duidelijk niet "heel boos"
dat concludeer jij omdat je te graag argumenten wilt omdat je TE graag een internetdiscussie wilt winnen, e-bmm maybe? not sure ^^

ik wil er niet bij horen omdat ik het een teken van zwakte vindt om per se klakkeloos achter wat randoms aan te lopen en ze na te doen omdat je anders niet geaccepteerd wordt in een cultuur/vriendengroep, met die bespottelijke voorwaardelijke vriendschappen bij die sukkeltjes altijd

en meningen verschillen, ik erger me er wel aan, sew me, is het niet zielig om je zo te ergeren aan iemand die zich ergert aan subculturen?

wat maakt mij vrolijk in het leven, lol moet ik dat allemaal even op gaan noemen?
1. liefde (de tijd dat het goed gaat, tegenwoordig zijn de meeste wijven niet meer te vertrouwen)
2. muziek, alle soorten en maten behalve rap en hiphop uiteraard, dat NOEM ik geen muziek (ja dat is het wel, voordat onze negers weer beginnen te koeren)
3. dieren
4. landschappen die onbewoond zijn, waar gewoon rust heerst enz
5. kroket
6. rondhangen met vrienden, kloten, wat drinken, de ene keer meer als de ander
7. vakantie
8. bed
9. events, daarmee bedoel ik dingen die afwijken van het normale patroon, daarmee bedoel ik bijvoorbeeld een metro die een half uur uitvalt, of een ruzie bij een bushalte, of een werkdag vrij krijgen, of juist overwerken etc etc, kan ik teveel voorbeelden van opnoemen (late bussen uitgezonderd)
10. goede concerten van goede bands

ik kan nog wel een kankereind door blijven gaan, maar ik weet niet wat je punt is, maar ik hoop voor je dat hij nu duidelijk is

gedachtes deel ik niet zo snel, alleen met mensen die ik echt vertrouw

en lol, ik sta achter mijn mening ongeacht wat, tenzij ik in een discussie inzie dat ik ongelijk had (iets wat wss op d2jsp nooit zal gebeuren met jullie)
nee het zou me geen kont uitmaken om me mening te delen, graag zelfs, ik ken er maar weinig die dezelfde mening hebben

en als we manderijnen in huis hebben, lust ik alleen de zuursmakende, die zijn van mij en daar blijf je vanaf, die met de zoete smaak laat ik liggen, dus die mogen anderen hebben, zo nu en dan laat ik eens een lekkere manderijn voor iemand anders liggen

Wat zegt het over mij?

Wat is er grappig aan, als je iemand gezien hebt?
Waarom voel je je aangevallen, als ik je trots noem?

het zegt imo over jou dat jij status wel belangrijk vindt, wat IMO aardig kankerzielig is, bij mij zou het niet eens opkomen
en ik vindt het niet grappig dat ik iemand gezien heb, lees eens goed en verdraai me woorden niet sukkel, ik vindt het grappig omdat het TOEVAL IS
en ik voel me aangevallen omdat jij het in een sarcastische vorm giet, en het ook voor geen meter klopt

daarnaast, hou maar gewoon op met die nutteloze kinderachtige zielige vraagjes waarvan je eigelijk al wel het antwoord weet maar je ze alleen maar post om ff lekker binkie te zijn voor je stopdasmaatjes hier wink.gif

volgende post rest van de reply omdat me post te lang is lol
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891011Next
Closed New Topic New Poll