Quote (WemyNM @ Thu, Dec 11 2008, 07:43pm)
Ze boeien je wel.
Je wordt er namelijk heel boos op.
Je maakt je er drukker om, dan degene die erbij horen.
Waarom maak je je er zo boos over?
Waarom wil je er uit principe niet bij horen?
Wat als er iemand is, die dezelfde principes heeft als jij, op het subcultuur principe na?
Is het niet zielig om je te ergeren aan subculturen?
Wat maakt je vrolijk in het leven?
Heb je je gedachtes wel eens gedeeld met vrienden?
Zijn er mensen het met je eens?
Mogen mensen het met je eens zijn, of ben je dan bang dat jouw mening gedeeld wordt?
Wat als 1000 mensen jouw mening delen?
Deel jij wel eens een mandarijntje met iemand?
dikke rage hier, onze wannabe filosoof is at it zie ik
je rukt alles uit zijn verband, zodat het belachelijk lijkt wat ik zeg, nogal kleinzielig als je op die manier communiceert
ik wordt duidelijk niet "heel boos"
dat concludeer jij omdat je te graag argumenten wilt omdat je TE graag een internetdiscussie wilt winnen, e-bmm maybe? not sure ^^
ik wil er niet bij horen omdat ik het een teken van zwakte vindt om per se klakkeloos achter wat randoms aan te lopen en ze na te doen omdat je anders niet geaccepteerd wordt in een cultuur/vriendengroep, met die bespottelijke voorwaardelijke vriendschappen bij die sukkeltjes altijd
en meningen verschillen, ik erger me er wel aan, sew me, is het niet zielig om je zo te ergeren aan iemand die zich ergert aan subculturen?
wat maakt mij vrolijk in het leven, lol moet ik dat allemaal even op gaan noemen?
1. liefde (de tijd dat het goed gaat, tegenwoordig zijn de meeste wijven niet meer te vertrouwen)
2. muziek, alle soorten en maten behalve rap en hiphop uiteraard, dat NOEM ik geen muziek (ja dat is het wel, voordat onze negers weer beginnen te koeren)
3. dieren
4. landschappen die onbewoond zijn, waar gewoon rust heerst enz
5. kroket
6. rondhangen met vrienden, kloten, wat drinken, de ene keer meer als de ander
7. vakantie
8. bed
9. events, daarmee bedoel ik dingen die afwijken van het normale patroon, daarmee bedoel ik bijvoorbeeld een metro die een half uur uitvalt, of een ruzie bij een bushalte, of een werkdag vrij krijgen, of juist overwerken etc etc, kan ik teveel voorbeelden van opnoemen (late bussen uitgezonderd)
10. goede concerten van goede bands
ik kan nog wel een kankereind door blijven gaan, maar ik weet niet wat je punt is, maar ik hoop voor je dat hij nu duidelijk is
gedachtes deel ik niet zo snel, alleen met mensen die ik echt vertrouw
en lol, ik sta achter mijn mening ongeacht wat, tenzij ik in een discussie inzie dat ik ongelijk had (iets wat wss op d2jsp nooit zal gebeuren met jullie)
nee het zou me geen kont uitmaken om me mening te delen, graag zelfs, ik ken er maar weinig die dezelfde mening hebben
en als we manderijnen in huis hebben, lust ik alleen de zuursmakende, die zijn van mij en daar blijf je vanaf, die met de zoete smaak laat ik liggen, dus die mogen anderen hebben, zo nu en dan laat ik eens een lekkere manderijn voor iemand anders liggen
Wat zegt het over mij?
Wat is er grappig aan, als je iemand gezien hebt?
Waarom voel je je aangevallen, als ik je trots noem?
het zegt imo over jou dat jij status wel belangrijk vindt, wat IMO aardig kankerzielig is, bij mij zou het niet eens opkomen
en ik vindt het niet grappig dat ik iemand gezien heb, lees eens goed en verdraai me woorden niet sukkel, ik vindt het grappig omdat het TOEVAL IS
en ik voel me aangevallen omdat jij het in een sarcastische vorm giet, en het ook voor geen meter klopt
daarnaast, hou maar gewoon op met die nutteloze kinderachtige zielige vraagjes waarvan je eigelijk al wel het antwoord weet maar je ze alleen maar post om ff lekker binkie te zijn voor je stopdasmaatjes hier

volgende post rest van de reply omdat me post te lang is lol