d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Minder Prettig.
Prev167891012Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 29 2008 11:15am
Quote (Ov2rkill @ Sat, Nov 29 2008, 04:59pm)
De nederlander, want de rest bestaat niet!

Ja toch?


hahahaha, zo had ik hem niet bekeken man hahahahahaha XD


maar ik dacht: 4 personen, 3 standaard, 1 met een extra iets, dus hij zou uiteindelijk in dit scenario meer waard zijn, dus er zou wat met hem gebeuren eerder dan met de andere 3

maarja you win
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 29 2008 11:17am
Quote (kruispiloot @ Sat, 29 Nov 2008, 18:15)
hahahaha, zo had ik hem niet bekeken man hahahahahaha XD


maar ik dacht:  4 personen, 3 standaard, 1 met een extra iets, dus hij zou uiteindelijk in dit scenario meer waard zijn, dus er zou wat met hem gebeuren eerder dan met de andere 3

maarja  you win


jij bent kankerdom >.<! altijd zodra iemand "slimme belg" zegt is dat spottend... all zijn er hier genoeg waarvan ik vrijwel zeker weet dat ze slimmer zijn dan ik..
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 29 2008 11:25am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Nov 29 2008, 05:17pm)
jij bent kankerdom >.<! altijd zodra iemand "slimme belg" zegt is dat spottend... all zijn er hier genoeg waarvan ik vrijwel zeker weet dat ze slimmer zijn dan ik..


daar ben ik ook vrij zeker van

en dat gejank tussen belgen en nederlanders gaat nergens over, leven aan de ene of de andere kant van een imaginaire grens kan gewoon geen invloed hebben op je intelligentie happy.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 29 2008 11:29am
Quote (kruispiloot @ Sat, 29 Nov 2008, 18:25)
daar ben ik ook vrij zeker van

en dat gejank tussen belgen en nederlanders gaat nergens over, leven aan de ene of de andere kant van een imaginaire grens kan gewoon geen invloed hebben op je intelligentie happy.gif


ach het heeft wel invloed want ik woon 5 km weg van belgie ofzo ik ga er vanavond uit en ik weet zeker dat sommige "belgen" het niet tof gaan vinden dat ik er ben gewoon omdat ik uit nederland kom dat is altijd..
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 29 2008 11:34am
Quote (kruispiloot @ Sat, Nov 29 2008, 05:25pm)
daar ben ik ook vrij zeker van

en dat gejank tussen belgen en nederlanders gaat nergens over, leven aan de ene of de andere kant van een imaginaire grens kan gewoon geen invloed hebben op je intelligentie happy.gif


oftewel, vooroordelen.

Internet-gangster.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 29 2008 11:47am
Maar hoe je het draait of keert, Belgen zijn en blijven kankerdom.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 29 2008 11:51am
Quote (Kanni @ Sat, Nov 29 2008, 05:47pm)
Maar hoe je het draait of keert, Belgen zijn en blijven kankerdom.


Yep.

Toch vind ik de meeste Turken dommer.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 29 2008 11:57am
Okee.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 29 2008 12:13pm
Quote (kruispiloot @ Sat, 29 Nov 2008, 18:25)
daar ben ik ook vrij zeker van

en dat gejank tussen belgen en nederlanders gaat nergens over, leven aan de ene of de andere kant van een imaginaire grens kan gewoon geen invloed hebben op je intelligentie happy.gif

'Imaginaire grens'
Leg uit.
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Nov 29 2008 12:22pm
Quote (kruispiloot @ Sat, 29 Nov 2008, 18:25)
daar ben ik ook vrij zeker van

en dat gejank tussen belgen en nederlanders gaat nergens over, leven aan de ene of de andere kant van een imaginaire grens kan gewoon geen invloed hebben op je intelligentie happy.gif


waarom zijn belgen dan zo dom dat je nergens pinautomaten op de straat vind midden in de grote stad?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891012Next
Add Reply New Topic New Poll