De reden waarom er hier zoveel geclosed word, is omdat elke topic uitloopt op flamen.
Quote (Hustlegirl @ Thu, Nov 20 2008, 03:35pm)
Mongolen zoals jij hebben ze er ook in gelaten, iedereen maakt immers weleens een foutje.
Maar wat jouw moeder heeft geflikt dat was een natuurramp!