d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev167891016Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 11:58am
daar komt bij dat ik nu ff met maten ga rondhangen, veel plezier achter het scherm vanavond mensen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 12:00pm
Quote (UnitedWeSmoke @ Wed, 12 Nov 2008, 18:50)
Serieus, ik heb niks tegen mensen via het internet normaal, nu ook niet echt maar je bent echt wel een ongeloofijke sukkel. Ga lekker wow spelen.


^^
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 12 2008 12:09pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 19:58)
daar komt bij dat ik nu ff met maten ga rondhangen, veel plezier achter het scherm vanavond mensen

Haha, echt benadrukken dat je maten hebt, hé? Daar begint het al.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 12 2008 12:10pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 18:58)
daar komt bij dat ik nu ff met maten ga rondhangen, veel plezier achter het scherm vanavond mensen


Whaha kut nerd.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 12 2008 12:16pm
Quote (uNoTopia @ Wed, 12 Nov 2008, 20:10)
Whaha kut nerd.

Neeeee, man. Want hij heeft maten waarmee hij rondhangt, je snapt toch!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 12 2008 12:50pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 14:22)
lol,  vleiend dat je het ziet alsof ik een wijze levensles probeer uit te delen ^^
en ja ik kopier ze schaamteloos,  knap werk sherlock!!!!1!!one11!1!    je punt is?

en ik postte het hier niet voor begrip,  maar om ook even in de NLD sectie te posten om te kijken of jullie allemaal zo zwakzinnig/kinderachtig/triest zijn als altijd wordt gedacht/beweerd,  tot nu toe heb jij dit bevestigd, want tot nu toe heb je je alleen maar proberen te bewijzen en laten zien dat jij je zo stoer/goed voelt ten opzichte van mij.

daarnaast heb ik geen banwave nodig gehad om dit in te zien,  dit was gewoon een conclusie die ik uit de situatie trok, waar misschien anderen wel wat aan hebben/mee eens zijn,  maar ofc geen nld nerds, want mannetje's (met name nld'ers) zijn allemaal 100 % hetzelfde, alsof er 1 kanker loser op 5000 accounts uit ze nek zit te lullen, ik snap ook nu pas wat al die mannetjes in pvp games met random bedoelden :~)

en dat ik zijn verhaal respecteer zegt helemaal niks over de prioriteiten die ik stel in me leven,  dat concludeer jij maar even om lekker intelligent te lijken, daarnaast probeer je maar een beetje kinderachtig te gokken wat ik denk/wat mijn prioriteiten zijn,  wat opzichtzelf al van belachelijke triestheid getuigd,  is de realiteit je een beetje te zwaar, of had je gewoon geen "brandstof" meer om over te zeuren dan je maar suggestief random dingen moet gaan roepen?

en daarnaast,  ja ik gebruik smilies,  iets mis mee?  voel jij je daar te stoer voor knul? ^^^^^^^^^^^
emoticons zijn niet stoer he, nee je moet een stoere kerel lijken, en die gebruiken geen emoticons happy.gif
ojee happy.gif

random nld forumnerdje :~)


Kanker, wat een vage verhaaltje.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 12 2008 01:02pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 12 Nov 2008, 19:50)
Kanker, wat een vage verhaaltje.


Grappig dat je het echt gelezen hebt, mij lukte het niet. happy.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 01:26pm
Quote (Kanni @ Wed, Nov 12 2008, 06:09pm)
Haha, echt benadrukken dat je maten hebt, hé? Daar begint het al.


zo zie jij dat ja =/
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 12 2008 01:52pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 19:58)
daar komt bij dat ik nu ff met maten ga rondhangen, veel plezier achter het scherm vanavond mensen

Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 21:26)
zo zie jij dat ja =/

Haha, je bleef slechts anderhalf uur weg?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 02:07pm
Quote (Kanni @ Wed, Nov 12 2008, 07:52pm)
Haha, je bleef slechts anderhalf uur weg?


yip, is dat zo raar?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891016Next
Add Reply New Topic New Poll