Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 16 2008, 02:25pm)
Die namen herken zelfs ik nog wel ^^!
wie ben jij^^
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:25pm)
Ik heb die naam al n tijd niet meer gebruikt.. dan speel je al een tijdje!^^?En ja, ik herken iig het czn-... gedeelte^^.
ik zit nu ook in uf-clan ^^ ikk speel alleen al 2 maanden niet meer en heb grotendeels alles weg gegeve
This post was edited by DarkWing666 on Oct 16 2008 07:26am