d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev167891029Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Sep 30 2008 10:17am
Quote (jekankermoeder @ Tue, Sep 30 2008, 04:40pm)
HAHAHAHA DIKKE KANKER RAGE LOL


het heet getrolld worden meneertje.


levenloos kk megooltje biggrin.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 30 2008 10:30am
Quote (Elephante @ Tue, Sep 30 2008, 04:17pm)
levenloos kk megooltje biggrin.gif


wat is een megooltje?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Sep 30 2008 10:35am
Quote (Hellskin @ Tue, 30 Sep 2008, 17:30)
wat is een megooltje?


das br33z4h voor elephante
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 30 2008 10:42am
Quote (WemyNM @ Tue, Sep 30 2008, 04:06pm)
7 jaar geleden op Battle.net ja.


nee man het is nog steeds aan de gang op verschillende foraa
Quote (Elephante @ Tue, Sep 30 2008, 04:17pm)
levenloos kk megooltje biggrin.gif


IK SENSE MOSLIM!!!! OVERMATIG GEBRUIK VAN DE AFKORTING ''KK'' MAAR OP EEN SERIEUZE MANIER!!!!!!


IK WEET HOE JIJ HEET!!!!!!!!!!!!!!!!!

















mohammed, ali, achmed, OF hassan!!!


This post was edited by jekankermoeder on Sep 30 2008 10:45am
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 30 2008 10:48am
Quote (Hellskin @ Tue, 30 Sep 2008, 15:43)
van drugs in en export hebben onschuldige mensen vaak geen last.

van overvallen en berovingen des te meer.


ik kan best leven met drugscriminelen. maar ik heb het liefst dat ze dat tuig die overvallen plegen of beroven aan de hoogste boom opgeknoopt worden!

edit: badr hari deed het best goed tegen Hong man choi.
Hong man choi.... T____T

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 30 2008 10:49am
Quote (Chlamydia @ Tue, Sep 30 2008, 04:48pm)
Hong man choi.... T____T


5 nederlanders bij de final 8 mkay?
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 30 2008 10:52am
Quote (Hellskin @ Tue, 30 Sep 2008, 17:49)
5 nederlanders bij de final 8 mkay?
Is goed, ik volg op het moment niks, dus geen idee wat je bedoelt hehe. Ik vind HMC alleen geen toffe vechter, dat hoofd van hem helpt ook niet echt. Mo en Sapp mogen ze ook opruimen van mij.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 30 2008 11:00am
mc croket is het best
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 30 2008 11:18am
Quote
ik las vandaag over een hoogleraar die al jaren een studie doet naar de problemen met marokaanse jeugd en oorzaken daarvan.
Hij schreef dat een van de voornaamste oorzaken vooral komt door de mentaliteit die de bewoners van het rifgebergte met zich mee genomen hebben.
ze leven daar met veel wantrouwen tegenover andere mensen en dit wordt aan de kinderen meegegeven. Door de manier waar ze hier 3 generaties in isolatie hebben geleefd heeft het wantrouwen alleenmaar vergroot.

edit: hier het stukje!

Iemand was me voor!
Quote (sK_Kabouter @ Tue, 30 Sep 2008, 15:04)
Dit bewijst alleen maar Garbens punt dat criminaliteit verband houdt met sociaal-economische omstandigheden, in dit geval de samenleving in het rifgebergte. De 'rifgebergte-mentaliteit' is niet erfelijk bepaald en zal dus verdwijnen zodra de Marrokaan in het algemeen wordt opgenomen in de Nederlandse stedelijke samenleving.

Mee eens, al ben ik ervan overtuigd dat die foute mentaliteit door meerdere zaken bepaald wordt (identiteitscrisis, financiƫle moeilijkheden, geen toekomstperspectief).

Trouwens, als je naar de geschiedenis van dat volk kijkt, is het heel logisch dat Rifi's erg gesteld zijn op hun vrijheid. Berbers worden nog steeds als minderwaardig beschouwd in grote delen van Marokko. Anderzijds wordt dat isolement ook pas sinds 'n decennia als een probleem gezien. Toen gastarbeiders in Nederland aankwamen, kregen ze geen cursus Nederlands en moesten ze de datum van Koninginnedag niet uit 't hoofd leren. Je oogst wat je zaait.

Ook nog even zeggen dat asociaal gedrag is niet typisch iets Marokkaans is. 'Flodders' bestaan even goed. Als je die Nederlandse criminelen zou onderzoeken, zou je dezelfde conclusies trekken. Meeste criminelen komen uit 'n sociaal zwak milieu. Marokkaan, Antilliaan of Nederlander. Die eerste twee zullen meer opduiken in de statistieken, omdat ze vaker uit dat soort milieu komen.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 30 2008 11:34am
Quote (Chlamydia @ Tue, Sep 30 2008, 04:52pm)
Is goed, ik volg op het moment niks, dus geen idee wat je bedoelt hehe. Ik vind HMC alleen geen toffe vechter, dat hoofd van hem helpt ook niet echt. Mo en Sapp mogen ze ook opruimen van mij.


k1 world grandprix. ik snap dat je hmc geen toffe vechter vindt. Dat vind ik ook een zak om naar te kijken. Maar het blijft een hele moeilijke tegenstander voor de meeste vechters puur en alleen omdattie zo fucking groot is. Mo & Sapp draaien al een tijdje niet echt meer mee op het hoogste niveau.

Peter aarts daarintegen wel. Het is 10 jaar geleden dat hij voor het laatst een k1 toernooi won maar heeft zich weten te plaatsen voor de final 8 door de regered kampioen (Semmy schilt) te verslaan. best knap voor zo'n ouwe rot.



Maar back on topic.
ik haalde dat stukje van die professor/hoogleraar aan omdat ik het oneerlijk vind dat je vooral het balletje bij "ons" neer legt met argumenten zoals discriminatie al dan niet op de arbeids markt isolament. etc etc.

het is iets wat ze mede van oorsprong al hebben meegenomen.

dat isolement is ook niet iets waar wij verantwoordelijk voor zijn (of in iedergeval niet in de eerste plaats). De turkse en marokaanse gastarbeiders die wilde het liefst gewoon bij elkaar wonen etc.
ik ben het opzich met je eens dat sociaal-economische omstandigheden opzeker invloeden heeft op de criminaliteit maar ik vind het oneerlijk dat de argumenten dan vaak gaat over wat nederland & "de nederlanders" fout doen.

This post was edited by Hellskin on Sep 30 2008 11:34am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891029Next
Add Reply New Topic New Poll