d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 7 > Met Dank Aan Zompy
Prev167891012Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Oct 25 2008 06:10pm
Ben benieuwd morgen. =)

Quote
Zoals beloofd post ik hem zelf ook nog maar wink.gif .. als je na 11 nonstop HipHop uur nog geen genoeg hebt dan is er 00:30 tot 03:00 een after @ cul de sac (15 mtr van 013 ) Open mic en dj shizz

Definitie Van Dopeheid 15
DOMMELSCH ZAAL
CARTES & KLEINE JAY
15.00 – 15.30
KGV
15.45 – 16.15
TIM
16.30 – 17.00
SPINAL & STEEN
17.15 – 17.45
OPEN MIC
18.00 – 18.30
NEO & MANU
18.45 – 19.15
U-NIQ
19.30 – 20.00
JIGGY DJE
20.15 – 20.45
BLAXTAR
21.00 – 21.30
TYPHOON
21.45 – 22.15
STICKS & RICO
22.30 – 23.30

KLEINE ZAAL
KAMER VAN COKEHANDEL
15.10 – 15.40
FATA MORGANA
15.55 – 16.25
KERNKOPPEN
16.40 – 17.00
DIGGY DEX
17.25 – 17.55
N7N
18.10 – 18.40
FOTOSYNTHESE
18.55 – 19.25
DIGIBOMBERS
19.40 – 20.10
MO & BRAKKO
20.25 – 20.55
ZO MOEILIJK
21.10 – 21.40
WINNE
21.55 – 22.25
OPEN MIC
23.25 – 00.30

BAT CAVE
ETNIKZ
15.15 – 15.45
TIMMIETEX
16.00 – 16.30
DUBBEL
16.45 – 17.15
TIMBAHAWK & GECK UZ
17.30 – 18.00
POAST
18.15 – 18.45
STRIPE
19.00 – 19.30
ZWARTE SCHAPEN
19.45 – 20.15
VAN KWAAD TOT ERGER
20.30 – 21.00
MACRO
21.15 – 21.45
FURIUZ STYLEZ
22.00 – 22.30

Gelukkig moet ik voornamelijk maar in 1 zaal zijn.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 26 2008 01:20am
Quote (JWT @ Sun, 26 Oct 2008, 02:10)
Ben benieuwd morgen. =)


Gelukkig moet ik voornamelijk maar in 1 zaal zijn.


Belabberd dat ik morgen een belangrijke dag heb, anders was ik zeker ook gegaan.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 26 2008 07:46am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 26 Oct 2008, 09:20)
Belabberd dat ik morgen een belangrijke dag heb, anders was ik zeker ook gegaan.


Of weinig $ en een kater van gisteren tongue.gif

Viel Spass!

This post was edited by uNoTopia on Oct 26 2008 07:46am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Oct 27 2008 04:30am
Joa, was wel dope(heid).

Tim: Grappig
Steen: Echt een entertainer!
Open mic: Echt tof om te zien. Vooral die beatboxer!
Neo&Manu: Vond ik het tofst. Damn, echt een goede show
Blaxtar: Jaa, wel wat verrassend. Vet
UNIQ: Mwoa. Live is hij niet zo goed. Maar beats pompte wel hard.
Typhoon: Voorspelbaar en te vaak gezien
Sticks/Rico: Idemdito. Freestyle Rico vond ik 't vetst.

Wat jij Garrrrrrrrben? Of andere...
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Oct 28 2008 09:16am
Was zeker strak!

KGV: Redelijk, Harde Kern was hard want ik stond in de kern wink.gif
Tim: Redelijk, Elleboogwerk was zeker strak! ( en ik ving een Milky Way biggrin.gif )
Steen: Bah
Open Mic: Beatboxer was wel strak ja, met zn "ff wat drinken" biggrin.gif
Neo&Manu: Verassend hard! BOOM BOOM DIGGY DIGGY BOOM BOOM BRA!! de rest begreep ik niet
Blaxtar: Wel strak
U-NIQ: Stuk minder, alleen Rotterdam was dope
Typhoon: Geweldig, vooral Bommenwerper en Buma Ye
OPGEZWOLLE, want zo noem ik ze gewoon waren hard, en naar mijn mening de beste van de avond. jammer genoeg geen Tunnelvisie of Strik je veter

smokehok was te klein dus deden ze gelukkig niet moeilijk over smoken in de zaal

Jammer genoeg geen Winne gezien sad.gif WAAROM doen ze die man in een kleine zaal?


Edit: WAAROM vergeet ik Jiggy? Hij had wat goed te maken van vorige keer en dat heeft hij ook zeker gedaan.. lekkere show en goed opgelost met die bal wink.gif
En dat was het weer, gister lekker 3 uur geslapen en weer 9 uur op school gezeten :@

This post was edited by thomas1441 on Oct 28 2008 09:18am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Oct 28 2008 12:08pm
Je begreep Neo&Manu niet?
Neo heeft kanker gehad. Vandaar z'n emotionele acapellas.
De teksten van Manu zijn erg maatschappijkritisch. Luister z'n album maar eens. wink.gif
Hehe, sorry dat ik Jiggy Dje ook niet genoemd heb. Ik heb die man niet gechecked, had 'm bij rhythm rebel al gezien en vind hem niet geweldig.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Oct 28 2008 03:49pm
AAAAAAAAAY

Fata Morgana - Best goed, goed verstaanbaar en beats kwamen er goed door. Kende ze eigenlijk enkel van het nummer 'Slangen' van die Ecko Mixtape.
Tim - Niet m'n favoriete rapper maar hij is wel energiek en bracht wel sfeer. Beetje de 'Busta Rhymes' van Nederland, imo. Vond het alleen wat overbodig dat ze er op sommige momenten met vijf door die microfoon schreeuwden. Dat maakte het nogal onverstaanbaar.
Steen - Kutmuziek. Ik was weg na het tweede nummer.
Neo & Manu - Heeeeel dope. Vooral Manu, en vooral 'Minister President' en dat nummer over politieke gevangenen. Nu ben ik dat album ook meteen weer meer gaan luisteren. (En die mixtape van Neo: www.kleur-plaat.nl)
U-NIQ - Nice, maar niet speciaal. Deed gewoon z'n nummers, maar hij bracht verder weinig sfeer vond ik. De beats kwamen er inderdaad wel goed door.
Jiggy Djé, Turk, Spacekees, Tenshun - Ik vind Jiggy Djé één van de dopeste rappers van Nederland, maar het is gewoon het type hiphop dat ik liever op cd luister. Ga trouwens allemaal dat album van Kohfie Konnect 'HETISZOVER' luisteren. Praktisch elke line van dat album is een punchline.

Heb dan ook nog even die andere zalen gecheckt; ik weet niet precies wie er toen optrad maar was er nogal snel weer buiten. Daarna moest ik ook helaas m'n trein halen, dus van Blax/Typhoon/Winne/Opgezwolle heb ik niks gezien. Kut, want die namen spraken me vooral aan. Maar goed, het kon niet anders.

Quote (Thomas1441)
smokehok was te klein dus deden ze gelukkig niet moeilijk over smoken in de zaal

Dacht ik dus ook, tot iemand van de bar me kwam waarschuwen. 'Bij een tweede waarschuwing wordt je buiten gezet'. Wat een regelnichterij. Eerder was ik al aangesproken omdat ik in het station van Roosendaal (in openlucht op een leeg perron!) een sigaret opstak. Het zou me zestig euro kosten.

Quote (Thomas1441)
Jammer genoeg geen Winne gezien  WAAROM doen ze die man in een kleine zaal?

Ja, dat snap ik ook niet. En dan nog tegelijkertijd met Typhoon.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 28 2008 04:06pm
muziek voor je moeder >>
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 28 2008 05:06pm
Hebben jullie elkaar ook ontmoet?

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 28 2008 05:25pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 29 Oct 2008, 01:06)
Hebben jullie elkaar ook ontmoet?


wie?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891012Next
Closed New Topic New Poll