AAAAAAAAAY
Fata Morgana - Best goed, goed verstaanbaar en beats kwamen er goed door. Kende ze eigenlijk enkel van het nummer 'Slangen' van die Ecko Mixtape.
Tim - Niet m'n favoriete rapper maar hij is wel energiek en bracht wel sfeer. Beetje de 'Busta Rhymes' van Nederland, imo. Vond het alleen wat overbodig dat ze er op sommige momenten met vijf door die microfoon schreeuwden. Dat maakte het nogal onverstaanbaar.
Steen - Kutmuziek. Ik was weg na het tweede nummer.
Neo & Manu - Heeeeel dope. Vooral Manu, en vooral 'Minister President' en dat nummer over politieke gevangenen. Nu ben ik dat album ook meteen weer meer gaan luisteren. (En die mixtape van Neo: www.kleur-plaat.nl)
U-NIQ - Nice, maar niet speciaal. Deed gewoon z'n nummers, maar hij bracht verder weinig sfeer vond ik. De beats kwamen er inderdaad wel goed door.
Jiggy Djé, Turk, Spacekees, Tenshun - Ik vind Jiggy Djé één van de dopeste rappers van Nederland, maar het is gewoon het type hiphop dat ik liever op cd luister. Ga trouwens allemaal dat album van Kohfie Konnect 'HETISZOVER' luisteren. Praktisch elke line van dat album is een punchline.
Heb dan ook nog even die andere zalen gecheckt; ik weet niet precies wie er toen optrad maar was er nogal snel weer buiten. Daarna moest ik ook helaas m'n trein halen, dus van Blax/Typhoon/Winne/Opgezwolle heb ik niks gezien. Kut, want die namen spraken me vooral aan. Maar goed, het kon niet anders.
Quote (Thomas1441)
smokehok was te klein dus deden ze gelukkig niet moeilijk over smoken in de zaal
Dacht ik dus ook, tot iemand van de bar me kwam waarschuwen. 'Bij een tweede waarschuwing wordt je buiten gezet'. Wat een regelnichterij. Eerder was ik al aangesproken omdat ik in het station van Roosendaal (in openlucht op een leeg perron!) een sigaret opstak. Het zou me zestig euro kosten.
Quote (Thomas1441)
Jammer genoeg geen Winne gezien WAAROM doen ze die man in een kleine zaal?
Ja, dat snap ik ook niet. En dan nog tegelijkertijd met Typhoon.