Quote (Demonsangel @ Wed, 1 Oct 2008, 10:25)
had je er ook geen van voeten alleen?
Iets met gele schoenen dacht ik xD
Ah, ik weet welke je bedoelt denk ik. Zal eens speuren.
Quote (reneisgoed1 @ Wed, 1 Oct 2008, 09:54)
ff weer terug tekomen omdat ik wel een leven heb en ik niet op dit forum leef d8 en nacht zoals andere kinderen hier dat iedreen gewoon anoniem op het internet op van die kutformumpjes heel de dag: Alles kut enter, alles kut enter, alles kut enter, aah, heerlijk, alles kut enter,
komt miss bekend voor

,,,
maar ik zit vak x,en ja het is HEEL STOER JA om hier te posten

,,,
dit is tog een sup forum

? moet het hier over game gaan nerdje;)?
kom maar zou ik zegeen kanni

ga altijd wel een leuk vecht partijtje aan met e-nerds als jouw die leven op dit forum
Haha, ga terug naar school. Kleuter.
This post was edited by Chlamydia on Oct 1 2008 04:57am