d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lolol > Rene, Wtf
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Oct 1 2008 04:53am
Quote (sK_Kabouter @ Wed, 1 Oct 2008, 12:44)
ok, e-hooligan.


pas maar op... straks komt ie langs met al z'n virtuele vrienden om al je pixels in de war te schoppen wink.gif






ps: Groningen nog steeds bovenaan tongue.gif
Feyenoord heeft dan de 'beste' hooligans, op het veld bakken ze er weinig van d-lol.gif
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Oct 1 2008 04:57am
Quote (Demonsangel @ Wed, 1 Oct 2008, 10:25)
had je er ook geen van voeten alleen?
Iets met gele schoenen dacht ik xD
Ah, ik weet welke je bedoelt denk ik. Zal eens speuren.

Quote (reneisgoed1 @ Wed, 1 Oct 2008, 09:54)
ff weer terug tekomen omdat ik wel een leven heb en ik niet op dit forum leef d8 en nacht zoals andere kinderen hier dat iedreen gewoon anoniem op het internet op van die kutformumpjes heel de dag: Alles kut enter, alles kut enter, alles kut enter, aah, heerlijk, alles kut enter,

komt miss bekend voor wink.gif,,,
maar ik zit vak x,en ja het is HEEL STOER JA om hier te posten smile.gif,,,
dit is tog een sup forum wink.gif? moet het hier over game gaan nerdje;)?
kom maar zou ik zegeen kanni  smile.gif ga altijd wel een leuk vecht partijtje aan met e-nerds als jouw die leven op dit forum
Haha, ga terug naar school. Kleuter.

This post was edited by Chlamydia on Oct 1 2008 04:57am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 1 2008 05:11am
Quote (reneisgoed1 @ Wed, Oct 1 2008, 08:54am)

maar ik zit vak x,en ja het is HEEL STOER JA om hier te posten smile.gif,,,


vak x daar kijk je de wedstrijd
maar je loopt niet mee?
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 1 2008 10:11am
Quote (reneisgoed1 @ Wed, Oct 1 2008, 08:54am)
ff weer terug tekomen omdat ik wel een leven heb en ik niet op dit forum leef d8 en nacht zoals andere kinderen hier dat iedreen gewoon anoniem op het internet op van die kutformumpjes heel de dag: Alles kut enter, alles kut enter, alles kut enter, aah, heerlijk, alles kut enter,

komt miss bekend voor wink.gif,,,
maar ik zit vak x,en ja het is HEEL STOER JA om hier te posten smile.gif,,,
dit is tog een sup forum wink.gif? moet het hier over game gaan nerdje;)?
kom maar zou ik zegeen kanni  smile.gif ga altijd wel een leuk vecht partijtje aan met e-nerds als jouw die leven op dit forum


klinkt als een antiliaan maroccaan... AM I RITE?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Oct 1 2008 11:07am
Quote (reneisgoed1 @ Wed, 1 Oct 2008, 10:54)
ff weer terug tekomen omdat ik wel een leven heb en ik niet op dit forum leef d8 en nacht zoals andere kinderen hier dat iedreen gewoon anoniem op het internet op van die kutformumpjes heel de dag: Alles kut enter, alles kut enter, alles kut enter, aah, heerlijk, alles kut enter,

komt miss bekend voor wink.gif,,,
maar ik zit vak x,en ja het is HEEL STOER JA om hier te posten smile.gif,,,
dit is tog een sup forum wink.gif? moet het hier over game gaan nerdje;)?
kom maar zou ik zegeen kanni  smile.gif ga altijd wel een leuk vecht partijtje aan met e-nerds als jouw die leven op dit forum

Waarom zou ik in godsnaam met jou willen vechten?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 1 2008 11:35am
Quote (reneisgoed1 @ Mon, 29 Sep 2008, 12:37)
payback kan zwaar zijn vieze NEUS


Ik kom heel niet uit die buurt, verrekte mongol!

Edit: Heeft iemand toevallig nog die ene foto van Rene? Ik meen dat die ooit eens gepost is, wat een clown. happy.gif

This post was edited by uNoTopia on Oct 1 2008 11:40am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Oct 1 2008 11:58am
Quote (uNoTopia @ Wed, 1 Oct 2008, 19:35)
Ik kom heel niet uit die buurt, verrekte mongol!

Edit: Heeft iemand toevallig nog die ene foto van Rene? Ik meen dat die ooit eens gepost is, wat een clown. happy.gif


http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=3478688&view=findpost&p=18450891

Gangster, ouwe.

This post was edited by Kanni on Oct 1 2008 12:02pm
Member
Posts: 15,344
Joined: Feb 7 2008
Gold: 0.00
Oct 1 2008 12:05pm
Lawl'd
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Oct 1 2008 02:14pm


HEAEHAEHHEHAEHHEA
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 1 2008 02:16pm
Quote (Chlamydia @ Wed, Oct 1 2008, 08:14pm)
http://img90.imageshack.us/img90/3794/ikiv8.png

HEAEHAEHHEHAEHHEA


LOOLLLL

meer, proud to be living in holland.

This post was edited by jekankermoeder on Oct 1 2008 02:16pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll