d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hallo Iedereen Uit Dutch Forum > Nee Ik Ben Niet .....................
Prev1678
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 2 2008 11:15am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 1 Sep 2008, 09:30)
http://www.bestweekever.tv/bwe/images/2008/05/OMFG%20MONKEY%20NIPS2.JPG
Jij bent een kankerdikke aap, met vetkwabben op je vetkwabben, harig, kijkt alsof je net via je pik hebt gekakt, te kankerdik om te lopen, een ingedeukt hoofd als de tering, en je hebt 3 tepels. Ook zit je op een soort van strontbult.
Oh er hangt zelfs vet over je pik heen.

edit: wat een grappig spelletje, wie 'doet' mij?



IKKE!





Damn je bent lekker.

This post was edited by uNoTopia on Sep 2 2008 11:16am
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 2 2008 11:22am
Quote (uNoTopia @ Tue, Sep 2 2008, 07:15pm)
IKKE!


http://i103.photobucket.com/albums/m127/ngd9984/No%20Text/milkandcookies.jpg

Damn je bent lekker.


melk,
koeien die allang geen melk meer horen te kunnen produceren, aangezien ze geen kalfen hebben gebaard,
zijn leeg gezogen met machines, de vloeistof gepasteuriseerd en smaak/houdbaarheids stoffen toegevoegd.
lekker..
en natuurlijk de massa productie koekjes.
bestaande uit 50% suiker.
waarvan er elke seconde 10 van de band komen rollen.
lekker..
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 2 2008 11:33am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, Sep 2 2008, 05:22pm)
melk,
koeien die allang geen melk meer horen te kunnen produceren, aangezien ze geen kalfen hebben gebaard,
zijn leeg gezogen met machines, de vloeistof gepasteuriseerd en smaak/houdbaarheids stoffen toegevoegd.
lekker..
en natuurlijk de massa productie koekjes.
bestaande uit 50% suiker.
waarvan er elke seconde 10 van de band komen rollen.
lekker..
Haha, mongool.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 2 2008 11:34am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 2 Sep 2008, 19:22)
melk,
koeien die allang geen melk meer horen te kunnen produceren, aangezien ze geen kalfen hebben gebaard,
zijn leeg gezogen met machines, de vloeistof gepasteuriseerd en smaak/houdbaarheids stoffen toegevoegd.
lekker..
en natuurlijk de massa productie koekjes.
bestaande uit 50% suiker.
waarvan er elke seconde 10 van de band komen rollen.
lekker..


Ja, melk en koekjes vind ik lekker. Vind je dat erg?
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 2 2008 11:34am
Quote (uNoTopia @ Tue, Sep 2 2008, 07:34pm)
Ja, melk en koekjes vind ik lekker. Vind je dat erg?


nee,





boeit mij niks wat jij vindt.

This post was edited by M[o]nkey[115] on Sep 2 2008 11:35am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 2 2008 11:42am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 2 Sep 2008, 19:09)
haha,
net je cloon wubem met ze telegraaf..





En vul dit meteen in:
https://secure.greenpeaceweb.org/macht_index.asp?broncode=03764

This post was edited by WemyNM on Sep 2 2008 11:42am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 2 2008 11:45am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 2 Sep 2008, 19:34)
nee,





boeit mij niks wat jij vindt.


Oh.

Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 2 Sep 2008, 19:22)
melk,
koeien die allang geen melk meer horen te kunnen produceren, aangezien ze geen kalfen hebben gebaard,
zijn leeg gezogen met machines, de vloeistof gepasteuriseerd en smaak/houdbaarheids stoffen toegevoegd.
lekker..
en natuurlijk de massa productie koekjes.
bestaande uit 50% suiker.
waarvan er elke seconde 10 van de band komen rollen.
lekker..



Je kunt wel gaan kankeren over alles en nog wat, maar daar zitten wij niet op te wachten. Misschien moet je eens langs bij je plaatselijke krakers?

This post was edited by uNoTopia on Sep 2 2008 11:46am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Closed New Topic New Poll