d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Opzoek Naar Een Goed Spelleke
Prev167891011Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 28 2008 05:01am
Kanker, ik viel van mijn stoel af tijdens het lezen van Ruben's post.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 28 2008 05:04am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 28 Aug 2008, 12:06)

de nieuwste rpg spellen slaan of niet aan of je kan 100verschillende dingen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Wat slaat er niet aan bij Paper Mario, Oblivion 4, Mass Effect, WoW, Guild Wars? Volgens mij toch allemaal hits.

Quote
en sequals is juist waar ik een hekel aan heb..
bedenk liever iets nieuws..

Dus jij koopt Diablo 3 niet?

Quote
met films heb ik daar ook zo'n hekel aan.
jurassic park was geweldig!
je ziet voor het eerst die enorme grote beesten lopen tussen de mensen,
ze vallen aan.. echt spannend, leuk en orgineel bedacht.

Was nog nooit eerder gedaan inderdaad. Godzilla, King Kong anyone?

Quote (Kanni @ Thu, 28 Aug 2008, 12:16)
Wat een tijdverspilling allemaal.

Jij bent in een andere topic al aan de beurt geweest. Ga je toerisme huiswerk maken.

This post was edited by Wuben[NM] on Aug 28 2008 05:04am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 05:24am
Nog steeds aan het e-ragen, Wuben?
Schrijf nog maar 'n gedichtje voor me. Of maak nog 'n topic. Of begin een postzegelverzameling.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 28 2008 05:28am
Quote (Kanni @ Thu, 28 Aug 2008, 13:24)
Nog steeds aan het e-ragen, Wuben?
Schrijf nog maar 'n gedichtje voor me. Of maak nog 'n topic. Of begin een postzegelverzameling.


Gedichtje was leuk hè? Heb hem zelfs mijn vriendin laten lezen. Haar reacties:

1. "Rare naam, Garben"
2. "Wie is die jongen?"
3. "Leuk gedichtje! Vond hij het leuk?"

Ik had geen antwoord op die laatste vraag. Vond je het leuk?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 05:37am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 28 Aug 2008, 13:28)
Gedichtje was leuk hè? Heb hem zelfs mijn vriendin laten lezen. Haar reacties:

Hahaha. OK.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 28 2008 05:41am
Quote (Kanni @ Thu, 28 Aug 2008, 13:37)
Hahaha. OK.


Komt nu je "OMFG IRL EN JSP GAAN NIET SAMEN NERDJE"? Wees gerust, ze heeft geen notie van wat er hier gaande is. Toch vond ze mijn 12 (!) rijmende zinnen op jouw naam grappig. Ikzelf vond het ook wel leuk. Vooral de Lloret de Mar. En jij?

This post was edited by Wuben[NM] on Aug 28 2008 05:41am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 05:48am
De eerste post die over me maakte was grappig, maar wat volgde was nogal saai.
Je probeert te hard.
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 07:23am
on topic :
kheb Street Hoops op Neo-Geo Emulator op moeilijkste graad juist uitgespeeld met 1 credit biggrin.gif
wawaweeewaaa was nog nooit gelukt.
heb misschien een stuk of 300 20frankeskes gespendeerd aan dees spel op cafe 15 jaar geleden ofzo biggrin.gif
kickass? nog iemand die arcade neo-geo heeft gespeeld in de old days?
street fighter, metal slug, street hoops iemand? biggrin.gif
me 20frank nog, damn ik mis de frank sad.gif

Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Aug 28 2008 07:37am


Quote (Wuben[NM] @ Thu, Aug 28 2008, 01:04pm)
Wat slaat er niet aan bij Paper Mario, Oblivion 4, Mass Effect, WoW, Guild Wars? Volgens mij toch allemaal hits.


een goede sequal kan.
er is altijd 1 in een sequal waar het zijn naam aan te danken heeft.
en 9/10 is die al gemaakt.

Quote (Wuben[NM] @ Thu, Aug 28 2008, 01:04pm)
Dus jij koopt Diablo 3 niet?


nee, maar dat verbaasd je waarschijnlijk niet.

Quote (Wuben[NM] @ Thu, Aug 28 2008, 01:04pm)
Was nog nooit eerder gedaan inderdaad. Godzilla, King Kong anyone?


is niet met elkaar te vergelijken.
blade 1 leuke film, vervolgen nogal overdone tenopzichte van 1.
matrix 1 waarschijnlijk één van de beste films, maar in 2 en drie zijn slap.
laten we niet 1 agent smit doen, want die kennen we al..
we nemen er gewoon 100, of 1000.
en 5000000 sentinels.


Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 28 2008 07:44am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 28 Aug 2008, 11:06)
de gameplay was rustiger/simpeler.
kijk maar naar d2.
Een heel simpel spel waar je toch kan blijven leren..
de nieuwste rpg spellen slaan of niet aan of je kan 100verschillende dingen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Dat is leuk voor de grote massa, maar niet wat ik in een game zoek.


De nieuwste rpg-spellen zijn juist immens populair. De door technische beperkingen beperkte gameplay van Diablo 2 is een van de grootste kritiekpunten van de moderne gamer. Zelfs ik als casual gamer stoor me de eindeloze herhaling. Daarnaast kun je er bij spellen als GuildWars voor kiezen om de sidequests links te laten liggen en gewoon voor het hoofdverhaal te gaan. Dat is gelijk ook de schoonheid van veel nieuwe spellen. Ze zijn toegankelijk voor zowel hardcore als casual gamers. Natuurlijk merk ik zelf ook dat ik minder computerspelletjes speel. Dat heeft niets te maken met de kwaliteit van het vermaak, maar met mijn eigen bezigheden.

Spellenmakers hebben in de loop der jaren een veel beter idee gekregen van wat de gamer wil en de huidige computergame is daardoor geevolueerd. Niet origineler, wel beter.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891011Next
Add Reply New Topic New Poll