d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev167891023Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 27 2008 10:30am
Quote (Hellskin @ Wed, Aug 27 2008, 06:24pm)
als dat ruben is pleur ik van m'n stoel van het lachen


edit: als dit ruben is en je post dit zonder zijn toestemming is het een personal attack.


Remy? biggrin.gif
Ziet er wel 2 meter uit.

Quote (cranium-sf @ Wed, Aug 27 2008, 06:29pm)
dit topic heeft me toch wel ff nieuwschieriggemaakt aangezien ik in geen 2 jaar op de weegschaal ben gaan staan biggrin.gif
heb het dan toch maar eens gedaan en het gaf 66 aan


Lengte? indien Ready niet kan hebben we back-up

This post was edited by Demonsangel on Aug 27 2008 10:31am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 27 2008 10:53am
Quote (cranium-sf @ Wed, Aug 27 2008, 04:29pm)


e: ff bij vermelden hoe groot ik ben tongue.gif laatst was het 78 , heb geen plotse groeispurt gehad dus neem ik aan dat het nog daar rond ligt smile.gif



78 wat? vingers hoog?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 27 2008 10:55am
Quote (Hellskin @ Wed, 27 Aug 2008, 16:24)
als dat ruben is pleur ik van m'n stoel van het lachen


edit: als dit ruben is en je post dit zonder zijn toestemming is het een personal attack.


Als ik een random image van een site afhaal met de vraag erbij 'WHO THE FUCK IS THIS?' val ik daar toch niemand bij aan? O.o
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 27 2008 10:55am
Quote (Hellskin @ Wed, Aug 27 2008, 04:53pm)
78 wat? vingers hoog?
178.

Die foto: Ik heb wel eens foto's van Ruben gezien toen hij in Canada was geweest. Volgens mij moet je daarvoor in het 'post je foto' topic kijken. Maar volgens mij is hij dat niet. Moet erbij zeggen dat ik me het niet zo heel goed kan herinneren.

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 27 2008 10:59am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Aug 27 2008, 04:55pm)
Als ik een random image van een site afhaal met de vraag erbij 'WHO THE FUCK IS THIS?' val ik daar toch niemand bij aan? O.o


Quote (Forumrules)
Personal attacks, modification of a user's image, impersonation, posting private information, posting a users photograph without permission, are all punishable with up to a permanent ban on first offense.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 27 2008 11:00am
Quote (Hellskin @ Wed, 27 Aug 2008, 16:59)


Zal allemaal wel, maar dit komt niet uit zijn privé collectie, en ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee who the fuck dat is. Stel nou dat hij van google afkomt, hoe moet iemand weten dat hij dat is?:>
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Aug 27 2008 11:00am
Quote (Hellskin @ Wed, Aug 27 2008, 04:53pm)
78 wat? vingers hoog?


hm dacht niet dat er meer uitleg nodig was maarje , voor de mierenneukers onder ons tongue.gif ( niet aanvallend bedoeld ) : 1 METER 78 CENTIMETER
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 27 2008 11:06am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Aug 27 2008, 05:00pm)
Zal allemaal wel, maar dit komt niet uit zijn privé collectie, en ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee who the fuck dat is. Stel nou dat hij van google afkomt, hoe moet iemand weten dat hij dat is?:>


in dit geval haal je em van zijn persoonlijke site af zonder toestemming.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 27 2008 11:14am
Hellskin : 97
Demonsangel : 78 | 185
MaC: 67
Cpt: 82
Twan : 72
Intensivetouch: 69
Ruben: 74
Bob: 71
Ready: 52 | 167 WIN
Aap: 86 | 186
Stefan: 60 2
Remy: 9X | 2m
MorphX: 90 | 184
Rogier: 80 | 196
Weird_me: 63 | 185
Weebely: 68 | 82
Snielsje: 82 | 192
mrs.piggy: 60 | 176 2
Noob-Style: 64 | 185
CorvX: 88 | 196
DuffmanX: 86 | 194
Jurk: 76
Jurgen: 66 | 178

Waarom weeg ik altijd 10+ kilos meer dan de rest van mijn lengtegenoten? Anorexia = slecht!

This post was edited by Demonsangel on Aug 27 2008 11:17am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 27 2008 11:58am
Quote (Demonsangel @ Wed, Aug 27 2008, 05:14pm)


Waarom weeg ik altijd 10+ kilos meer dan de rest van mijn lengtegenoten? Anorexia = slecht!


ik ben maar 1.81

This post was edited by Hellskin on Aug 27 2008 11:59am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891023Next
Add Reply New Topic New Poll