Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 19:26)
Oh, oke.
Waar is kanni in deze topic?
Het was mooi weer.
Ik vind het wel enorm jammer dat ik die enorm boeiende discussie gemist heb.
Dat vergeef ik mezelf nooit meer!
Rubentje kan me niet meer loslaten, hé? Post nog 'n brief, ik vind het erg boeiend.