d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Cybergotics & Goticlolita's > Geil Of Niet?
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,250
Joined: Nov 9 2007
Gold: 3,540.00
Aug 27 2008 04:18pm
Quote (JWT @ Tue, 26 Aug 2008, 21:02)
Over breezers gesproken, check dit is:

http://album.partyflock.nl/45167131.jpg

ZIEKE BREEZERBOYS.


Dat zijn geen breezerboys...dat zijn gewoon mongolen
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 27 2008 04:32pm
Quote (Feonn @ Wed, Aug 27 2008, 10:17pm)
En hoe zat het met de doodshoofden en piercings door neus, oren, lippen, oogbal, ooglod, wenkbrauw?


ik heb niks tegen doodshoofden / piercings
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 28 2008 01:42pm
Quote (WemyNM @ Tue, Aug 26 2008, 03:23pm)
Haha, ja volgens mij ook.
Zodra we gaan categoriseren past ineens niemand meer in een categorie.
Jij bent een dikkerd, maar vindt vast dat je daar niet bij hoort.


heb daar wel mn hele leven bij gehoord
ben nu aan de betere hand

en categoriseren is fout, oppervlakkig kindje
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 28 2008 01:46pm
Quote (Feonn @ Wed, Aug 27 2008, 10:18pm)
Dat zijn geen breezerboys...dat zijn gewoon mongolen
Wel lekkere mongolen.

Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 28 2008 01:49pm
Quote (Mischa @ Thu, 28 Aug 2008, 20:42)
heb daar wel mn hele leven bij gehoord
ben nu aan de betere hand

en categoriseren is fout, oppervlakkig kindje
Dik zijn is ook fout, zoooo 1998.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 28 2008 02:27pm
Quote (Chlamydia @ Thu, Aug 28 2008, 07:49pm)
Dik zijn is ook fout, zoooo 1998.


heb jij enig doel in je leven?
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 28 2008 02:42pm
Quote (Mischa @ Thu, 28 Aug 2008, 21:27)
heb jij enig doel in je leven?
Jawel hoor, jij ook? behalve afvallen, natuurlijk.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 28 2008 02:51pm
ja

een groot huis in de bergen in noorwegen

en jij? naast zo nutteloos mogelijk proberen te zijn op d2jsp
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 28 2008 03:06pm
Quote (Mischa @ Thu, 28 Aug 2008, 21:51)
ja

een groot huis in de bergen in noorwegen

en jij? naast zo nutteloos mogelijk proberen te zijn op d2jsp
Fuck, ik ben net een open boek voor je. Ik doe erg m'n best, maar jij blijft koning. Baas boven baas.

This post was edited by Chlamydia on Aug 28 2008 03:09pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 28 2008 03:20pm
Quote (Chlamydia @ Thu, Aug 28 2008, 09:06pm)
Fuck, ik ben net een open boek voor je. Ik doe erg m'n best, maar jij blijft koning. Baas boven baas.


je ontwijkt de vraag xD

This post was edited by Hellskin on Aug 28 2008 03:20pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev16789Next
Closed New Topic New Poll