Quote (Kanni @ Wed, 20 Aug 2008, 22:29)
Gelukkig is het belang dat ik daaraan hecht te verwaarlozen.
Je zit me toch niet te dissen hè, Garben?
Dit is de laatste keer dat ik in deze kuthangar ben.
Triple hangarben. Je naam vraagt om sinterklaasgedichten!