d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Negertopic Ik Bedoel Soliciteer Topic. > Polololol? ;d
Prev1678
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,522
Joined: Jun 28 2006
Gold: 6,358.95
Aug 13 2008 03:16pm
zo triest dit..

ff traantje wegpikken ahah
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 5 2008 10:34am
lolol.


ok laatste jaar havo is rustig


NOT. ik heb 3 dagen in de week tot kwart voor 5 school
heb nu gesoliciteerd @ restaurant en kan een dag proef komen draaien. dikke paycheck ouwe.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Closed New Topic New Poll