d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Goede Nederlandse Clans? > Ik Zoek Er 1
Prev167891015Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 5 2008 02:22pm
Quote (edujackass @ Tue, Aug 5 2008, 07:52pm)
doe is gtfo van mijn andere forums ;DD
er is al een thousand man march bezig voor mijn unb&
er is atm ook iemand die heeft een andere gast opgelicth voor een 300 dollar laptop en die krijgt alleen een scammer tag en ik was gebanned voor template wreckage (heelveel quoten zodat de template kapot gaat en al de knoppen verschuiven) en nu is iedereen boos omdat die gast niet gebanned word en ik wel terwijl ik tog wel de hele spirit van die put van de faal was zegmaar...(+king of troll xDD)  oja en de baas van deze site is niet zo vriendelijk over die andere site in verband met het programma wat de baas van deze site verkoopt.. dus als je de naam noemt krijg je een dikke ip ban niet doen dus lol.
maar ik heb nog 700 hmm.. PROX***** ips dus ik blijf nog ff lurken met andere accounts ik ben nu josh91 bijv, me post style veranderd en een ander accent+leeftijd aangenomen en nu herkennen ze me niet meer.

en @ XEPOO
ik heb een vraagje in verband met mijn ftp server, aangezien ik niet kan pmen en je msn kwijt ben (lel)
ok, ik heb een ftp server bij tele2 waar ik ook via html kan komen langs deze site
http://home.tele2.nl/pwnage/
nu wil ik daar een plaatje opzetten en mensen daarnaar linken zodat ik hun persoonlijke *P addres kan krijgen
hoe doe ik zon soort log dinges op mijn ftp zetten zodat hij in het html gedeelte verschijnt? ;(
atm gebruik het maar heel af en toe als usb stick


DAMN wat een saai leven heb jij
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 5 2008 02:26pm
Quote (Snielsje @ Tue, Aug 5 2008, 07:01pm)
eeej kap is,
jullie ideaal is iemand af te kraken ofzo?
nou vet stoer zijn jullie..

kijk waar de topic overgaat..
ga daar is serieus op in.

tuurlijk kan je wel is commentaar hebben maar zovaak
als jullie dat als een stoere grote groep doen is niet normaal.


ik neem aan dat die blacklist een maatje van je is?

als hij niet zo stom doet dan gaan andere mensen er ook niet zo op in.

IMO heeft blacklist dit volledig over zichzelf afgeroepen.



een kneusje die hier op het forum beweert dat ie wel mensen op z'n bek zou gaan slaan.
haha laat me niet lachen.

This post was edited by Hellskin on Aug 5 2008 02:27pm
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 5 2008 03:36pm
ik krijg net een pm van snielsje:

jou wil ik wel ff in et echt ontmoeten slappe..
je woont in amsterdam toch?

---

Helaas snielsje ik doe niet aan gay sex

nog 1 voor op de kneuzen lijst
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 5 2008 04:07pm
Hahaha: http://forums.d2jsp.org/index.php?act=ST&f=276&t=8903195

Quote (Snielsje)
I personally like the style she use.

Quote (Snielsje)
It is a very nice char too play with,
I win many duells vs high levels and then they are crying.
That is too much fun, and after they killed me.
They gonna nk me.
That is the funniest part.


'the funniest part'

This post was edited by Kanni on Aug 5 2008 04:30pm
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 5 2008 05:11pm
Kruip voor F-PVP (Female-PVP) wink.gif
maarja moet je je piemeltje wel afhakken, heb je nogsteeds XY, dusja gaat hem niet worden denk ik zo.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 5 2008 06:55pm
Drop the act.
btw demonsangel, ik heb geluk gehad.
er is op dat andere forum net een topic gemaakt met een link naar deze site en daarin verwees hij alleen maar met de naam naar die andere site en nu is hij gebanned. 0% warn.
het is dus denk ik ook beter als we hier niet meer over die andere plaats praten.
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=21695309&f=223&st=80 gelieven hier ook niet meer over deze link te praten.

This post was edited by edujackass on Aug 5 2008 07:20pm
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 6 2008 07:50am
Quote (Mischa @ Tue, 5 Aug 2008, 22:36)


nog 1 voor op de kneuzen lijst


Gelukkig. Ik was al bang dat je je eenzaam zou gaan voelen.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 6 2008 10:08am
Quote (sK_Kabouter @ Wed, Aug 6 2008, 01:50pm)
Gelukkig. Ik was al bang dat je je eenzaam zou gaan voelen.


inkoppertje
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 6 2008 11:11am
Quote (Mischa @ Wed, Aug 6 2008, 04:08pm)
inkoppertje


tis goed dat je het zelf toegeeft
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 6 2008 11:21am
ach

ik weet wel beter
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891015Next
Add Reply New Topic New Poll