doe is gtfo van mijn andere forums ;DD
er is al een thousand man march bezig voor mijn unb&
er is atm ook iemand die heeft een andere gast opgelicth voor een 300 dollar laptop en die krijgt alleen een scammer tag en ik was gebanned voor template wreckage (heelveel quoten zodat de template kapot gaat en al de knoppen verschuiven) en nu is iedereen boos omdat die gast niet gebanned word en ik wel terwijl ik tog wel de hele spirit van die put van de faal was zegmaar...(+king of troll xDD) oja en de baas van deze site is niet zo vriendelijk over die andere site in verband met het programma wat de baas van deze site verkoopt.. dus als je de naam noemt krijg je een dikke ip ban niet doen dus lol.
maar ik heb nog 700 hmm.. PROX***** ips dus ik blijf nog ff lurken met andere accounts ik ben nu josh91 bijv, me post style veranderd en een ander accent+leeftijd aangenomen en nu herkennen ze me niet meer.
en @ XEPOO
ik heb een vraagje in verband met mijn ftp server, aangezien ik niet kan pmen en je msn kwijt ben (lel)
ok, ik heb een ftp server bij tele2 waar ik ook via html kan komen langs deze site
http://home.tele2.nl/pwnage/nu wil ik daar een plaatje opzetten en mensen daarnaar linken zodat ik hun persoonlijke *P addres kan krijgen
hoe doe ik zon soort log dinges op mijn ftp zetten zodat hij in het html gedeelte verschijnt? ;(
atm gebruik het maar heel af en toe als usb stick