d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Beste M[o]nkey[115]
Prev1678
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 2 2008 08:48am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, Aug 2 2008, 09:15am)
alsof ik mee ga doen aan een kinderachtig spelletje van "welles, nietes"
sorry maar dat is TE dom voor woorden...

en met 40% warn (ruben) ben je niet erg slim bezig...
maja, zal ook wel met die kinderachtigheid te maken hebben.


zoals ik al zei: het besluit om hier niet meer te posten is een goed besluit.

is het niet dom om hier alsnog terug te komen en veder te gaan met een doelloze uitzichloze nutteloze discussie zonder enige vorm van inhoud of diepgang?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 2 2008 09:07am
Quote (CaGeMaN @ Sat, 2 Aug 2008, 11:02)
dat heet een cirkelredenering vriend..


cir·kel·re·de·ne·ring (dev)
1 redenering die bij haar uitgangspunt terugkeert
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 2 2008 09:13am
edit: laat ook maar. de idioten zijn niet meer wat ze geweest zijn.

This post was edited by sK_Kabouter on Aug 2 2008 09:15am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 2 2008 11:44am
Quote (sK_Kabouter @ Sat, 2 Aug 2008, 15:13)
edit: laat ook maar. de idioten zijn niet meer wat ze geweest zijn.


: (
Member
Posts: 19,462
Joined: Mar 17 2008
Gold: 11,483.04
Aug 2 2008 02:43pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 28 Jul 2008, 19:15)
-.-


Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 2 2008 09:29pm
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 2 Aug 2008, 14:47)
Wat is er mis met 40% warn?: (


he koño ben ik ff2x zo erg +10..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Closed New Topic New Poll