Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, Aug 2 2008, 09:15am)
alsof ik mee ga doen aan een kinderachtig spelletje van "welles, nietes"
sorry maar dat is TE dom voor woorden...
en met 40% warn (ruben) ben je niet erg slim bezig...
maja, zal ook wel met die kinderachtigheid te maken hebben.
zoals ik al zei: het besluit om hier niet meer te posten is een goed besluit.
is het niet dom om hier alsnog terug te komen en veder te gaan met een doelloze uitzichloze nutteloze discussie zonder enige vorm van inhoud of diepgang?