d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 5
Prev167891013Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 26 2008 01:31pm
Quote (MorphX @ Tue, Aug 26 2008, 07:26pm)
mss doe je het verkeerd ofzo?
dit moet je doen : [youtube]de link zelf[/youtube]
Ja, doe ik.

Test:
http://www.youtube.com/watch?v=KTOg_RGOEBg

This post was edited by JWT on Aug 26 2008 01:31pm
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Aug 26 2008 01:43pm
de meester van de turntable. DJ Qbert,
met de machtigste hiphopscratch die ik ken. Die heeft een paar meer technische en meesterlijke scratches, maar ik bedoel hiphop he.
DJ Qbert-Rappers Delight. Gewoon de beat, en zelf erop scratchen, het is bijna "rap". Die scratch hoort er percies bij, zoals die rap van Sugar Hill Gang op die beat hoort.
kan de volledige clip niet vinden,
maar heb een ander gevonden,
het is de eerste in dit clip, de rest is zozo... dj flair enz, valt wel mee. Jazzy Jeff zelfs smile.gif, voor diegenen die hem ni kennen, das Jazzy van Fresh Prince of Bel Air (als ge het nu ni weet, weet ik het ook ni meer biggrin.gif), die kan ook wa aardig scratchen.
ma echt meesterlijk is QBert met dees scratch.



Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 04:24am
Quote (JWT)
Zeker wel luisterbaar!

Dat wel. Ik denk dat m'n verwachtingen te groot waren. Ik had gehoopt dat hij zou stoppen met name droppen.

Het nieuwe album van Ice Cube 'Raw Footage' is vuur.
Technisch niet de meest hoogstaande rapper, maar het gaat ergens over en de producties zijn dik in orde. En hij zit niet (meer) op een major label, dus van corny hitsingles is er geen sprake.
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 07:43am
twee mensen die de hiphop industrie op de kaart hebben gezet,
die eens de beste vrienden waren, maar daarna een muziekoorlog zijn gestart die de anderen te serieus namen en vergaten dat het om muziek ging,
beeld je in dat 2 staten de major producenten waren van hiphop muziek, New York en Los Angeles. Tussen deze twee giganten was de muziek oorlog, tussen de gangs die het te serieus namen was het afzien op straat.
Meh, hier zijn ze allebei high en zat wss,
ma OLDSKOOL freestyle, de max gewoon.

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 28 2008 06:16pm
Quote (Statemagazine)
Jawat! toch niet op Dog's Bollocks

De afgelopen week kwam van verschillende kanten het nieuws dat het volgende album van Jawat! geheel geproduceerd wordt door Kubus. Ook zou dit album via Dog's Bollocks, het label dat Kubus & BangBang onlangs oprichtten, uit komen. State belde met BangBang en kreeg verrassend nieuws.

Geconfronteerd met de berichten dat Jawat! zijn volgende album via Dog's Bollocks uit zou brengen zei BangBang namelijk het volgende: "Dat gaat niet meer gebeuren. We waren het wel van plan, maar er komt geen album van Jawat! uit op Dog's Bollocks. Jawat! krijgt ook geen Kubus beats meer. Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, maar voor het hoe en waarom kun je binnenkort kijken naar mijn realityshow."

Die realityshow wordt momenteel gefilmd en BangBang is erover in gesprek met MTV. Remember where you heard it first.



sad.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 29 2008 03:46am
Quote (uNoTopia @ Fri, 29 Aug 2008, 02:16)
sad.gif

Vaag, man. Ik denk dat het iets te maken heeft met 't financiële aspect. Daar was bij Jawat!'s eerste album ook al wat om te doen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 29 2008 03:48am
Quote (Kanni @ Fri, 29 Aug 2008, 11:46)
Vaag, man. Ik denk dat het iets te maken heeft met 't financiële aspect. Daar was bij Jawat!'s eerste album ook al wat om te doen.


Nou, Sherlock, ik denk dat het iets met rapmuziek te maken heeft, maar weet het niet zeker!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 29 2008 09:41am
Quote (uNoTopia @ Fri, Aug 29 2008, 12:16am)
sad.gif
GODVERDOMME.

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 31 2008 09:42am
'Ik laat je zien dat het klopt als openhartoperaties'
'Dat ik de illste ben zit er dik in als pornoactrices'
Tenshun in 'Konnex Level' Ik kan helaas geen YT link vinden.

Geen Jawat! album en dat van Jiggy Djé is uitgesteld. Droog. Weet iemand wanneer dat Winne album zou komen?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 2 2008 11:53am


Die is ook wel ziek van hem.

This post was edited by JWT on Sep 2 2008 11:53am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891013Next
Closed New Topic New Poll