Quote (JurK. @ Fri, 11 Jul 2008, 00:32)
hey vriend, stop eens even met groot doen. de tijd dat we allemaal probeerden om zo stoer mogelijk over te komen is voorbij. misschien ben jij wel zo'n hippie-achtig figuur dat is blijve hangen
anyway:
je zoekt mensen met een goeie equip en goeie skills. ok
je vlamt mensen die dat niet hebben af. jij bent echt een zielig stuk vreten. dat je die 322s of 205s hebt zegt geen donder, das allemaal duped troep. suc6 ermee, weet iig wel dat jouw clan nix gaat worden
ten eerste ik heb geen dupe nodig , en ik had gwn gezecht tege die kerel ja srr je eq is nie zo goed dat is al maar hij begon te zeveren tegen mij kan ik daar wa aan doen zielig stuk onbenul en die clan heeft esl al paar keer gewonnen en nog andere cups dus sucses heeft het al gehad kerel dus zwijg maar al schoon we mogen toch zelf wel kieze zekers wat voor mensen we er in willen? en als jij zegt dat da geen donker telt die 322s en 20/5s speel dan is met een baba met goed eq maar slecht inv , da werkt als geen kanten dus het telt wel
als je het zoveel beter weet ga maar eerst wat informeren voor je zever komt rond strooien