d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > We Hebben Members Nodig > Lees Dit !!!
Prev167891011Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 10 2008 04:08pm
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 23:01)
en goede hammer heb ik ook


tjah of je edit je topic ?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 10 2008 04:32pm
hey vriend, stop eens even met groot doen. de tijd dat we allemaal probeerden om zo stoer mogelijk over te komen is voorbij. misschien ben jij wel zo'n hippie-achtig figuur dat is blijve hangen

anyway:
je zoekt mensen met een goeie equip en goeie skills. ok
je vlamt mensen die dat niet hebben af. jij bent echt een zielig stuk vreten. dat je die 322s of 205s hebt zegt geen donder, das allemaal duped troep. suc6 ermee, weet iig wel dat jouw clan nix gaat worden
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 10 2008 04:43pm
Wat eenE-DRAMA.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 10 2008 05:03pm
Quote (Kanni @ Thu, 10 Jul 2008, 23:43)
Wat eenE-DRAMA.


ohw als ik het vorige niet had geschreven had ik hier een empty quote van gemaakt.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 11 2008 01:21am
Jenjen! Ik weet wat lutsers en paupers zijn! Laat je je niet gek praten hoor!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 11 2008 01:57am
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 11 Jul 2008, 08:21)
Jenjen! Ik weet wat lutsers en paupers zijn! Laat je je niet gek praten hoor!


^^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 11 2008 02:54am
Ik ben goed, dus ik wil erbij. Heb zelfs Hellskin zijn FoH ge5-0'd.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 11 2008 04:17am
Quote (JurK. @ Fri, 11 Jul 2008, 00:32)
hey vriend, stop eens even met groot doen. de tijd dat we allemaal probeerden om zo stoer mogelijk over te komen is voorbij. misschien ben jij wel zo'n hippie-achtig figuur dat is blijve hangen

anyway:
je zoekt mensen met een goeie equip en goeie skills. ok
je vlamt mensen die dat niet hebben af. jij bent echt een zielig stuk vreten. dat je die 322s of 205s hebt zegt geen donder, das allemaal duped troep. suc6 ermee, weet iig wel dat jouw clan nix gaat worden


ten eerste ik heb geen dupe nodig , en ik had gwn gezecht tege die kerel ja srr je eq is nie zo goed dat is al maar hij begon te zeveren tegen mij kan ik daar wa aan doen zielig stuk onbenul en die clan heeft esl al paar keer gewonnen en nog andere cups dus sucses heeft het al gehad kerel dus zwijg maar al schoon we mogen toch zelf wel kieze zekers wat voor mensen we er in willen? en als jij zegt dat da geen donker telt die 322s en 20/5s speel dan is met een baba met goed eq maar slecht inv , da werkt als geen kanten dus het telt wel
als je het zoveel beter weet ga maar eerst wat informeren voor je zever komt rond strooien
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 11 2008 04:50am
Quote (blacklist @ Fri, 11 Jul 2008, 12:17)
ten eerste ik heb geen dupe nodig , en ik had gwn gezecht tege die kerel ja srr je eq is nie zo goed dat is al maar hij begon te zeveren tegen mij kan ik daar wa aan doen zielig stuk onbenul en die clan heeft esl al paar keer gewonnen en nog andere cups dus sucses heeft het al gehad kerel dus zwijg maar al schoon we mogen toch zelf wel kieze zekers wat voor mensen we er in willen? en als jij zegt dat da geen donker telt die 322s en 20/5s speel dan is met een baba met goed eq maar slecht inv , da werkt als geen kanten dus het telt wel
als je het zoveel beter weet ga maar eerst wat informeren voor je zever komt rond strooien

Domme Belg.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 11 2008 04:51am
Quote (Kanni @ Fri, 11 Jul 2008, 12:50)
Domme Belg.


stfu kanker hollander
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891011Next
Closed New Topic New Poll