d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Deze Man? > Hardcore Classic #1?
Prev167891014Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 28
Joined: Jul 2 2008
Gold: 0.00
Jul 4 2008 07:28am
en ben je al hoger gekomen?
want ik kan d2 niet laden op het moment..

goodluck
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 4 2008 02:05pm
Quote (Racistm @ Fri, Jul 4 2008, 03:28pm)
en ben je al hoger gekomen?
want ik kan d2 niet laden op het moment..

goodluck


Ik kan sinds 2 dagen nu weer spelen.
En ben van #5 naar #2 geklommen.

Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Jul 4 2008 02:53pm
Ik wens je veel geluk in je leven. Hoop dat je je daar ook soms de beste mag voelen. ohmy.gif
Member
Posts: 4,324
Joined: Aug 19 2007
Gold: 5,581.01
Jul 5 2008 06:34am
een peet die hard freaked!
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jul 5 2008 08:47am
ik stond #2 op sc ladder sad.gif maar ben al 2 weken gestopt met lvlen tongue.gif
nu #5 ofzo
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 5 2008 01:06pm
Quote (Jiggy @ Wed, Jul 2 2008, 05:34pm)
we zullen zien, ik denk toch dat EF bovenaan blijft wink.gif


ik zit hem op de hielen!
Banned
Posts: 53
Joined: Jul 5 2008
Gold: 0.00
Jul 5 2008 02:23pm
WOW
jij hebt echt geen leven
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 5 2008 02:28pm
Quote (Epenor @ Sat, Jul 5 2008, 10:23pm)
WOW
jij hebt echt geen leven


of juist wel, tis maar hoe je het bekijkt
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 5 2008 04:38pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, 5 Jul 2008, 22:28)
of juist wel, tis maar hoe je het bekijkt


nee
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 6 2008 12:41am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jul 6 2008, 12:38am)
nee


simpele ziel, maar die moet je ook hebben.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev167891014Next
Add Reply New Topic New Poll