Quote (Tha_Axid @ Thu, 29 May 2008, 14:18)
boy, ik huil tog niet net als jij, tegen andere mensen dat ze me anders moeten noemen dan ik mezelf noem.
iedereen mag zelf weten hoe ze mij noemen, ze hoeven mij egt niet bij mn voornaam te noemen
kanker-hoeren-kind noem ik je voortaan
Quote (Flatulence @ Thu, 29 May 2008, 13:38)
Eeehhhhhhh.........................
Right.
logisch toch!
This post was edited by BadBoyDeGekste on May 29 2008 07:29am