d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Posten Van Youtube Filmpje > Word Dat Nog Gedaan Hierzo Op Nld Forum?
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:02pm
idioten

een retorische vraag is een vraag waar je het antwoord al van weet en daarom ga ik die kut retorishe vragen van jullie ook niet beantwoorden zoals! "Wat wat?
maar nee serieus, heeft ze dit opgenomen, geproduced, gezongen ofwat?" of "Is nog goed... Wat heeft je vriendin dan precies te maken met deze video? is ze de zanger ofo?"
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 2 2008 12:04pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 08:02pm)
idioten

een retorische vraag is een vraag waar je het antwoord al van weet en daarom ga ik die kut retorishe vragen van jullie ook niet beantwoorden zoals! "Wat wat?
maar nee serieus, heeft ze dit opgenomen, geproduced, gezongen ofwat?" of "Is nog goed... Wat heeft je vriendin dan precies te maken met deze video? is ze de zanger ofo?"


/fail

Een rethorische vraag is een vraag waarvan het antwoord alom bekend is, dat is toch echt iets anders dan een vraag waar je t antwoord al van weet.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 2 2008 12:05pm
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 20:04)
/fail

Een rethorische vraag is een vraag waarvan het antwoord alom bekend is, dat is toch echt iets anders dan een vraag waar je t antwoord al van weet.


Lucas is teh right.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:21pm
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 19:04)
/fail

Een rethorische vraag is een vraag waarvan het antwoord alom bekend is, dat is toch echt iets anders dan een vraag waar je t antwoord al van weet.


dat is wat ik zei, dank u.

"je" in het algemeen natuurlijk.

ofwel de vraag heet ik eric stellen aan wuben zou retorisch zijn..

en trouwens ik hoef jullie niets uit teleggen jullie hebben al bewezen onder mijn niveau te zitten

omdat je op me reageerd alsof het je iets uitmaakt..

en dat jullie het sarcasme uit deze zin niet snappen "ik maak zelf wel uit welke retorische vraag ik ga beantwoorden" vind ik nogal triest..
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 2 2008 12:22pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 08:21pm)
dat is wat ik zei, dank u.

"je" in het algemeen natuurlijk.

ofwel de vraag heet ik eric stellen aan wuben zou retorisch zijn..

en trouwens ik hoef jullie niets uit teleggen jullie hebben al bewezen onder mijn niveau te zitten

omdat je op me reageerd alsof het je iets uitmaakt..

en dat jullie het sarcasme uit deze zin niet snappen "ik maak zelf wel uit welke retorische vraag ik ga beantwoorden" vind ik nogal triest..


Ericje, je moet je VOORAF indekken en nu niet ACHTERAF jezelf eruit proberen te lullen.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 2 2008 12:23pm
Quote (Lucas[NM] @ Mon, Jun 2 2008, 07:22pm)
Ericje, je moet je VOORAF indekken en nu niet ACHTERAF jezelf eruit proberen te lullen.


Ze key word!

This post was edited by Ov2rkill on Jun 2 2008 12:24pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:26pm
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 19:22)
Ericje, je moet je VOORAF indekken en nu niet ACHTERAF jezelf eruit proberen te lullen.


dat maak ik altijd nogwel zelf uit

je was nogal logisch in het algemeen... mja jij gaat toch op ieder woordje letten dat ik verkeerd was en er gelijk een probleem van maken he?

zo doe je zeker in het echt ook als iemand een woordje verkeerd zegt terwijl jij toch weet wat ze bedoelen ga jij er vast een opmerking over maken
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 2 2008 12:27pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 08:26pm)
dat maak ik altijd nogwel zelf uit

je was nogal logisch in het algemeen... mja jij gaat toch op ieder woordje letten dat ik verkeerd was en er gelijk een probleem van maken he?

zo doe je zeker in het echt ook als iemand een woordje verkeerd zegt terwijl jij toch weet wat ze bedoelen ga jij er vast een opmerking over maken


Eigenlijk wel ja, vraag maar aan Wuben.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:32pm
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 19:27)
Eigenlijk wel ja, vraag maar aan Wuben.


kennelijk heb je hetzelfde probleem met het laatse woord willen hebben, je mag het hebben ik ben weg mazzel.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 2 2008 12:35pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 06:57pm)
jawel bob
Waar slaat dit dan op?

"4 debiele achterlijk kuthomo's die niet snappen dat het een liedje is dat men vriendin leuk vindt"

Quote (CpTJenJen @ Mon, Jun 2 2008, 07:11pm)
had ik je toch duidelijk te hoog ingeschat.. mijn fout
Ah, gelukkig komt dat bij jou wel vaker voor, fouten maken bedoel ik dan.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll