Quote (Ov2rkill @ Sun, Apr 20 2008, 07:16pm)
'k ga alles verkopen.
Indien iemand wat items nodig had zeg maar welke soort items, ik beslis wel of je wat mag hebben of niet.
Probeer trouwens niet te pmen of iets te vragen als ik je totaal niet ken.
Ik heb bijna alles, non ladder lod en classic.
Zeer misschien ga ik nog eens hardcore spelen als ik een deftige realm vindt.
Zowiezo, als je wat nodig hebt, dit is het moment!
een classic cd key, zodat ik weer kan spelen

?