d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Playstation 3.
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 19 2008 04:13pm
Quote (TheErrand @ Sat, 19 Apr 2008, 23:04)
De ps3 heeft geen spellen.

En klopt, je hebt gelijk. Alles zuigt. Wii en 360 hebben namelijk ook niet ongelooflijk veel te bieden.


hmm, ik denk dat de mensen te veel mooie apparatuur hebben gezien, en geen genoegen meer nemen met wat er nu op de markt is.

Ik geef je wel gelijk in de games, dat zijn er echt belachelijk weinig voor playstation 3, maar daar komt vanaf nu tot 2009 aardig verandering in.

xbox en wii zijn ook leuk, maar ik vind PS3 toch de topper van de 3, omdat die meerdere mogelijkheden heb, en je die ook met een XP partitie kan gaan gebruiken, en de console ook als PC kan gebruiken...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll