d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Krijg Je Eigenlijk Een Trusted Tag? > Topic
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 10 2008 11:11am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 8 Apr 2008, 22:36)
Jah, de dutch forum is er nog geen 2 jaar denk ik.
Ik daarentegen kende bijna niemand daarvoor...

Het Dutch forum ontstond ergens in november 2005.
Belangrijke informatie.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 10 2008 11:20am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 8 Apr 2008, 22:36)
Jah, de dutch forum is er nog geen 2 jaar denk ik.
Ik daarentegen kende bijna niemand daarvoor...


ik kende ongeveer 2 mensen van te vore, joinde jsp pas in 2005, en had niet vanaf t begin door dat dutch bestond.
maar volgens mij was ik er al naar een paar weke, nadat uc ghost mij t vertelde
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 10 2008 11:31am
Ja, kan ook. Het was in ieder geval rond die tijd dat 'k van account veranderde, dus dat.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 10 2008 11:44am
Kay, een beetje ernaast gegokt dus, het leek anders toch geen 2 jaar geleden dat ik hier m'n eerste post geplaatst had.
Ik kan me toch nog mijn tripple post herinneren, die tijden toch!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 11:46am
Quote (Ov2rkill @ Thu, Apr 10 2008, 06:44pm)
Kay, een beetje ernaast gegokt dus, het leek anders toch geen 2 jaar geleden dat ik hier m'n eerste post geplaatst had.
Ik kan me toch nog mijn tripple post herinneren, die tijden toch!


Ach, das gewoon een goed geheugen xD
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 10 2008 11:52am
Quote (�?NNI @ Thu, 10 Apr 2008, 18:11)
Het Dutch forum ontstond ergens in november 2005.
Belangrijke informatie.


Ik gok zo rond eind september 2005. Dit lijkt me een van de eerste topics: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=759288&f=259&st=0
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 10 2008 11:55am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, Apr 10 2008, 06:52pm)
Ik gok zo rond eind september 2005. Dit lijkt me een van de eerste topics: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=759288&f=259&st=0


Dat is idd wel een oude topic ja xD

& waarom laten jullie die siesje ofzo na 241 dagen nog in de guild? biggrin.gif

This post was edited by Apachai on Apr 10 2008 12:02pm
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 10 2008 11:57am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, Apr 10 2008, 06:52pm)
Ik gok zo rond eind september 2005. Dit lijkt me een van de eerste topics: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=759288&f=259&st=0


http://www.youtube.com/watch?v=ONXp-vpE9eU&feature=related heart.gif

Yesterday, all my troubles seem so far away!

This post was edited by Ov2rkill on Apr 10 2008 11:59am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 10 2008 12:50pm
Quote (Apachai @ Thu, 10 Apr 2008, 18:55)
Dat is idd wel een oude topic ja xD

& waarom laten jullie die siesje ofzo na 241 dagen nog in de guild? biggrin.gif


Sietse is old-skool

edit: en ik zie niet in waarom inactive members niet zouden mogen 'blijven'?

This post was edited by sK_Kabouter on Apr 10 2008 12:50pm
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 10 2008 01:08pm
Quote (sK_Kabouter @ Thu, Apr 10 2008, 06:50pm)
Sietse is old-skool

edit: en ik zie niet in waarom inactive members niet zouden mogen 'blijven'?


zie je dan ook niet in (om even een extreem voorbeeld te geven) waarom dode mensen niet zouden mogen blijven en niet worden begraven?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1678910Next
Add Reply New Topic New Poll