Quote (Ov2rkill @ Tue, 8 Apr 2008, 22:36)
Jah, de dutch forum is er nog geen 2 jaar denk ik.
Ik daarentegen kende bijna niemand daarvoor...
ik kende ongeveer 2 mensen van te vore, joinde jsp pas in 2005, en had niet vanaf t begin door dat dutch bestond.
maar volgens mij was ik er al naar een paar weke, nadat uc ghost mij t vertelde