Quote (Zompy @ Fri, Apr 4 2008, 08:46pm)
Ik voel me gepwnt

Ben je ook..
kun jij nou nooit us een post laten gaan zonder er weer 1 of ander dom antwoord op te geven>?>?
Komop man, je lult aan 1 stuk door alleen maar onzin met je +1 posts..
Group: Members
Joined: Sep 16 2007
Posts: 6,331 (31.4 per day)
Gold: 654.01
Trader: Not Rated
Guild: V.I.P
Warn: (0%)
Last Seen: 43 minutes, 22 seconds ago
Local Time: 09:32am
Last Post: 39 minutes, 26 seconds ago
Birthday: Jan 4 (Male)
Location: the Netherlands
Status: Always Ok

spammer

<< Van Texel ofc

( Jammer dat et internet hier waardeloos is )
Iemand anders uit die buurt? Den Helder/Texel?